Příprava VŠB-TU Ostrava na práci v e-learningu Jan Kopečný, Adrian Jankovský.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Uplatnění eLearningu na českých univerzitách - desetiletá historie
Advertisements

Základní škola, Matice školské 3, České Budějovice
Zkušenosti s CMS Moodle na OPF SU František Koliba prezentace: Petr Korviny.
Virtuální vzdělávací prostředí na FaME UTB ve Zlíně Virtuální vzdělávací prostředí na FaME UTB ve Zlíně E-learn 2002 Žilina 5. – 6. února 2002 E-learn.
AKREDITOVANÉ ŠKOLICÍ STŘEDISKO ČLEN ASOCIACE VDĚLÁVÁNÍ DOSPĚLÝCH TRADICE OD ROKU 1991 Zdeněk Mašín Microsoft Gold Certified Partner Akreditované.
Oběh dokumentů mezi ústředními orgány státní správy k Ing. Jan Duben Vedoucí projektového týmu březen 2003.
Projekt Virtuální univerzita tří fakult - SYSTÉMOVÝ přístup Danuše BAUEROVÁ VŠB-TUO, EkF, Ostrava eLearn2002, Žilina, únor 2002.
Vznik Regionálního centra celoživotního technického vzdělávání při VŠB – TUO Česká republika, VŠB-Technická univerzita Ostrava Regionální centrum celoživotního.
Rapid e-learning (REL): sílící trend Mgr. Ludmila Urbášková CDV UP Olomouc akademie distančního vzdělávání.
Projekt „Další vzdělávání pedagogických pracovníků v environmentálním vzdělávání, výchovy a osvětě (EVVO )“ CZ.1.07/1.3.45/
Hodnocení e-learninkových opor Inovace kombinované formy studia bakalářského a magisterského studijního programu „Tělesná výchova a sport“ a jeho učitelských.
OBHAJOBA ZÁVĚREČNÉ PRÁCE MENDELOVA ZEMĚDĚLSKÁ A LESNICKÁ UNIVERZITA V BRNĚ KOORDINACE V OBLASTI ICT 2008.
E-learningový kurz e-learningu OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Další vzdělávání pracovníků škol GP – oblast podpory 1.3 CZ1.07/1.3.05/ Ostrava,
Zavedení e-Learningu ve firmě
Vlastní hodnocení školy
Moderní vzdělávací systémy vyšších a vysokých škol neuniverzitního typu Ing. Daniel CHOC CCA Group a.s.
Konference projektu Cesta ke kvalitě
Strategie řízení informačních a komunikačních služeb ve škole PROČ ?
Studijní programy a LMS František Koliba Petr Korviny Katedra Informatiky OPF v Karviné SU v Opavě
E-learning ve výuce na SŠ
Zkušenosti s elektronickou podporou výuky
On-line forma výuky Cvičení z techniky a technického vzdělávání Zpracoval: Jan Drobný (209671)
Zkušenosti s distančními formami výuky na Slezské univerzitě
e-learning Lucie Rohlíková
E-learningový kurz ÚK PdF bilance ročních zkušeností.
Ročníková práce Závěrečná práce e-learningového kurzu ICT technologie a jejich využití v práci učitele 2. stupně a v dalším rozvoji jeho profesních kompetencí.
EVALUACE REALIZACE ICT STRATEGIE AUTOEVALUACE SLUŽEB ICT listopad 2006 (c) Radek Maca.
Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v Moravskoslezském kraji a jeho realizace Operační program Rozvoj lidských zdrojů Opatření 3.2.
© Radek Maca MSK Radek Maca odbor 55 - SIPVZ ČR MŠMT SIPVZ pro nový školský zákon.
Návrh a realizace modulového systému dalšího vzdělávání učitelů v MSK Magdalena Chmelařová Opava 2008.
E-learningový kurz e-learningu OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Další vzdělávání pracovníků škol GP – oblast podpory 1.3 CZ1.07/1.3.05/ Vysoká.
Centrum pro studium vysokého školství
ELearning na FIM UHK Fakulta informatiky a managementu Univerzita Hradec Králové.
 Pilotní kurz pro pedagogy MUDr. Iveta Matějovská, CSc.
Multiplatformní, řídící systém elektronického vzdělávání pro školy eDoceo Multiplatformní, řídící systém elektronického vzdělávání pro školy Tomáš Hrdonka.
E-learningový kurz e-learningu OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Další vzdělávání pracovníků škol GP – oblast podpory 1.3 CZ1.07/1.3.05/ Vysoká.
Distanční kurz Základy fyziky v kombinované formě studia J. Kopečný, M. Kopečná, H. Tomečková, J. Trojková VŠB -Technická univerzita Ostrava,
Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v MS kraji a jeho realizace Projekt A6 Rozpočet a plánování tvorby projektů a jejich následná realizace.
Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v MS kraji a jeho realizace Anglické standardy při psaní projektu Osnova kurzu
Učme se nově Souhrnné informace o projektu. Základní údaje Název projektu:Učme se nově Registrační číslo:CZ.1.07/1.1.04/ Název operačního programu:
Animace a eLearning Petr Korviny SCO 2006, Brno. Úvod Animace Animace Výhody (názornost, vhodnost nasazení pro výuku počítačových programů a dovedností,
Tomáš Sýkora GOPAS, a.s. Úskalí e-learningu Tomáš Sýkora GOPAS, a.s.
Centrum distančního vzdělávání Univerzity Palackého v Olomouci DISTANČNÍ MINIMUM Vstupní tutoriál DPRA0508, DMPRA Mgr. Monika Všetulová.
Hodnocení připravenosti na e-Learning Workshop Bohumil Havel Infinity a.s.
Osnova kurzu – modulu A3 PŘÍPRAVA PROJEKTU
CMS Moodle Petr Korviny Témata příspěvku úvod o CMS Moodle úvod o CMS Moodle tvorba kurzu tvorba kurzu správa kurzu (z pohledu lektora,
Nové formy vzdělávání zaměstnanců ve veřejné správě
B2 – Analýza požadavků a jejich zajištění Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v Moravskoslezském kraji a jeho realizace.
Zapojení ZŠ Krnov, Dvořákův okruh 2 do projektu. Mgr.Ivana Procházková Krnov
C8 – hodnocení kvality výsledků VaV Osnova kurzu C8 – hodnocení kvality výsledků VaV Jana Hančlová Ekonomická fakulta VŠB-Technická univerzita Ostrava.
Gymnázium Františka Živného Informační centrum 015 Rozvojový projekt č.160R 2004 Informační centrum jako garant rozvoje dovedností v oblasti IT a schopností.
Lokalizace DSpace 1. setkání českých uživatelů DSpace VŠB-TUO Ostrava Zdeňka Mácková, Ústřední knihovna FF MU Brno,
Publikování prostorových dat na Internetu (prezentace pro VLE Dílna) Ing. Jan Růžička Institut geoinformatiky VŠB-TU Ostrava, HGF tř. 17.listopadu
E-learningové aktivity na MU Luděk Matyska
Výpočetní technika při výuce fyziky Jiří Tesař. VT – při výuce VT nedílná součást každodenního života, VT musí být také součástí výuky, vybavení škol.
Modul č. 2: Tutor DiV Kurz: Distanční minimum (kód skupiny DMPRA0509) Tutor: Mgr. Monika Všetulová Olomouc,
Modul č. 2: Tutor DiV Kurz: Distanční minimum (kód skupiny DM0L507)
Využití mapového serveru pro IS GP Aleš Bartečko vedoucí práce: Ing. Jan Růžička Geologický pavilon Prof. F. Pošepného IGI HGF VŠB - TU Ostrava.
1. Zkvalitnění služeb státních organizací pomocí strukturálních fondů příklad Technologické agentury ČR Marie Stehlíková vedoucí Projektové kanceláře.
Tvorba e-learningových kurzů v LMS Moodle
Kurz Adobe Dreamweaver CS6 v LMS Moodle
Návrh a implementace algoritmů pro údržbu,
Osnova kurzu Modul B6 – Informační podpora projektového řízení Ing. Martina Čaputová VŠB-TUO 1.Cíl kurzu Absolvováním kurzu získáte: a) znalost základních.
Projekt IVOŠ Inovace a modernizace vzdělávacích programů VOŠ Operační program: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Oblast podpory: Vyšší odborné vzdělávání.
Představení projektu Ing. Martin Pokorný a řešitelský tým VŠB-TU Ostrava.
Znalostní a vzdělávací databáze pro energetiku Praha, Květen 2009 INERGO, a.s. Praha CDFE, o.p.s. Praha INERGO výukový server.
Antonín Krejčí Zvyšování konkurenceschopnosti firem pomocí metod průmyslového inženýrství a inovace s podporou e-learningu Číslo projektu: CZ.1.07/3.2.05/
Univerzitní informační systém III., Lednice 2004 eLearningový systém ELIS Roman Malo
E-learningový kurz e-learningu
Hlavní manažér SP Kvalita I
Transkript prezentace:

Příprava VŠB-TU Ostrava na práci v e-learningu Jan Kopečný, Adrian Jankovský

Úvod Hit období Nejasný výklad pojmu

E-learning – týmová práce Pomíjení pedagogické stránky procesu Nutnost formovat a vzdělávat týmy

Složení tvůrčího týmu Odborník na věcný obsah Odborník na konkrétní prostředí Grafik, designer Technický personál

Složení presentačního týmu Vedoucí kurzu Tutor Technický správce kurzu

Příprava VŠB-TUO Příprava odborníků na distanční vzdělávání Grant FRVŠ 2001 Příprava odborníků na e-learning 2002 Skupina technické podpory

Výběr prostředí Vlastní výukové prostředí Barborka Zakoupit software Co univerzita to jiné prostředí

Kriteria hodnocení Vlastnosti software Česká lokalizace hlavních rozhraní Intuitivní ovládání Robustnost software Tisk materiálů z prostředí Podpora plánování aktivit studenta

Kriteria hodnocení Tvorba obsahu Přidávání multimediálních formátů Práce s časovou osou Nástroje pro úpravu vzhledu kurzu Rychlost zobrazení obsahu

Kriteria hodnocení Přenositelnost Zpracování interakce s kurzy dle standardů Nezávislost aplikačního serveru na použité platformě Možnost exportu kurzů v DHTML Pracnost výměny materiálů s jinými Snadnost expedice na CD-ROM

Kriteria hodnocení Nástroje pro aktivizaci studentů Diskuze asynchronní Pracovní skupiny společných projektů Vytváření pomůcek (slovníček, index..)

Kriteria hodnocení Sledování kurzu, evaluace Autotesty Ověřování znalostí Plnění cílů Úspora organizaci Úspěšnost studentů Sledování problémů

Hodnocená prostředí WebCT Toolbook Instructor II Macromedia Authorware Learning Space Tutor 2000 Eden

závěr Vhodným řešením se jeví kombinace vývojového prostředí Tool Book Instructor II resp. Macromedia Authorware a řídícího systému Tutor 2000