3D Studio MAX | plug-ins POKR – prezentace Jan Kaiser | |
Obsah :: co to je plug-in ? :: atmosférické efekty :: combustion :: x files exporter :: illustrate :: zdroje :: překvapení :: dotazy, konec
Co to je plug-in Plug-in :: výrazně rozšiřuje možnosti 3DS :: dll knihovna [dlu, dle,…] :: umístění \plugins :: komerční, free či vlastní
Atmosférické efekty :: dým, mlha, výbuchy :: oheň, volumetrické světlo :: vlasy, chlupy, tráva… PyroCluster Shag:Hair
Atmosférické efekty | Combustion Combustion :: dodáván přímo s 3DS max :: oheň, výbuchy
Atmosférické efekty | Combustion
Export plug-in | X files exporter X files exporter :: 3DS max -> X files (Direct3D) :: součást Direct3D SDK extensions jako zdrojový kód :: nutno zkompilovat přilinkovat 3DS SDK knihovny :: zkopírovat do \plugins :: více viz. MSDN :o))
Export plug-in | X files exporter
:: načtení X files v C# a ManagedD3D protected void CreateMesh(string path) { ExtendedMaterial[] exMaterials; mesh = Mesh.FromFile(path, MeshFlags.SystemMemory, device, out exMaterials); textures = new Texture[exMaterials.Length]; materials = new Material[exMaterials.Length]; for ( int i = 0; i < exMaterials.Length; ++i) { if (exMaterials[i].TextureFilename != null ) { string texturePath = Path.Combine(Path.GetDirectoryName(path), exMaterials[i].TextureFilename); textures[i] = TextureLoader.FromFile(device, texturePath); } materials[i] = exMaterials[i].Material3D; materials[i].Ambient = materials[i].Diffuse; } }
Export plug-in | X files exporter
Render plug-in | Illustrate Illustrate :: produkuje cartoon výstupy :: 30-ti denní trial verze na www
Render plug-in | Illustrate
Zdroje :: :: :: ::
Překvapení Nyní nastala chvíle pro překvapení…
Dotazy Copa máte na srdci ?
Konec Tjádydádydádádáda, to je konec…