Matematika 5.ročník Poláková J., ZŠ Věšín

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
DESETINNÁ ČÍSLA.
Advertisements

Desetinná čísla (opakování) 5. třída
Hraní s desetinnými čísly
* Procenta Úvod Matematika – 7. ročník *
Telling Time Write out each of the following time expressions in words. Vzor: 5:25 Je pět hodin a dvacet pět minut. *Taken from Lesson 7, pg. 89, ex. 7.
Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?.
Čísla 0 – 100, sčítání a odčítání
Tomáš NETERDA 1961 Sportovní kariéra : plavecké třídy ZŠ Komenského gymnázium Dašická plavecká škola
Kolik to stojí?.
* Desetinná čísla Matematika – 6. ročník *
Zápis čísla v desítkové soustavě
Kdo chce být milionářem ?
Výzkumy volebních preferencí za ČR a kraje od
NÁSOBENÍ ČÍSLEM 10 ZÁVĚREČNÉ SHRNUTÍ
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ CELÝCH ČÍSEL 2
70.1 Porovnávání desetinných čísel
VY_32_INOVACE_INF_RO_12 Digitální učební materiál
ČLOVĚK A JEHO SVĚT 2. Ročník - hodiny, minuty Jana Štadlerová ŽŠ Věšín.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
Desetinná čísla 2.část.
Anotace Prezentace, která se zabývá prvočísly a čísly složenými AutorPavel Pavlas JazykČeština Očekávaný výstup Žáci rozliší prvočíslo a číslo složené.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Martina Burgetová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
Zábavná matematika.
Příjemce Základní škola, Třebechovice pod Orebem, okres Hradec Králové Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.05/ Název projektu Digitalizace výuky.
zpracovaný v rámci projektu
Dělení se zbytkem 6 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Dělení se zbytkem 5 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Lekce 4 čas.
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
Čtení myšlenek Je to až neuvěřitelné, ale skutečně je to tak. Dokážu číst myšlenky.Pokud mne chceš vyzkoušet – prosím.
Únorové počítání.
DESETINNÁ ČÍSLA.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Blanka Kafková Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
NUMBERS- ČÍSLA Aj pro 3.-5.r.
Dělení se zbytkem 8 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Zásady pozorování a vyjednávání Soustředění – zaznamenat (podívat se) – udržet (zobrazit) v povědomí – představit si – (opakovat, pokud se nezdaří /doma/)
SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ V OBORU DO 100
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
Dělení desetinných čísel
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
Lineární rovnice – 1. část
Znalostio zlomcích.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Vladislav Michl
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_479_Desetinná čísla AUTOR: Mgr. Martina Ringová ROČNÍK, DATUM:
Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk,
Opakování na 1.čtvrtletní písemnou práci
PŘIROZENÁ ČÍSLA. Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2č. materiálu:
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
NUMERACE V OBORU DO 100 1*10 2*10 3*10 4*10 5*10 6*10 7*10 8*10 9*10
Souhrnné opakování desetinná čísla
ICT M 5.R. Desetinná čísla
Přednost početních operací
Predikce chemických posunů
7..
Desetinná čísla - úvod.
Za předpokladu použití psacích potřeb
KONTROLNÍ PRÁCE.
Porovnání výroby a prodejů vozidel ve světě
Šest čtyři pět tři osm deset sedm devět dvě jedna.
Pozor, čárka I..
Autor: Mgr. Marie Hartmannová
DESETINNÁ ČÍSLA 2 Čtení čísel NÁZEV ŠKOLY
Jméno autora výukového materiálu
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Desetinná čísla (1) Základní pojmy
Autor: Hana Štrosová, Základní škola a Mateřská škola Jivina
Transkript prezentace:

Matematika 5.ročník Poláková J., ZŠ Věšín Desetinná čísla Matematika 5.ročník Poláková J., ZŠ Věšín

Zapište následující desetinná čísla: dvacet pět celých sedm setin osmset celých čtyčicet dvě setiny šest celých dvacet pět setin sto třicet sedm celých šest desetin nula celá devětset jedna tisícina

V následujících desetinných číslech se rozhodni, které nuly můžeš škrtnout, aby se hodnota čísla nezměnila. 15,60 38,104 6,01 18,70 53,00 618,05 11,40 736,009 1,10 47,80 563,30 8,07

Porovnej následující desetinná čísla: 18,65 74,23 6,152 6,162 172,08 157,14 21,004 21,008 95,75 215,02 16,50 16,05

1. Kolik desetinných míst má číslo 567, 497 ? jedno des. místo dvě des. místa tři des. místa čtyři des. místa

2. Číslo dvacet tři celých osmdesát sedm setin se zapíše pomocí cifer 230,87 23,87 23,087

3. Číslo padesát celých dvě setiny se zapíše pomocí cifer 50,02 50,20 5,02

4. Které desetinné číslo je z daných čísel nejmenší? 16,23 8,05 72,41 54,29

5. Které desetinné číslo je z daných čísel největší? 16,23 8,05 72,41 54,29