Kvadratické rovnice 1) Vypočítejte rovnici: 3x 2 – 4x + 1 = 0 + 3 – 4 + 1 a = 3 b = -4 c = 1 Pokračovat.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace výuky všeobecných.
Advertisements

Rovnice s jednou neznámou 8. ročník
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Procvičování.
KOMBINAČNÍ ČÍSLA A BINOMICKÁ VĚTA
KOMBINAČNÍ ČÍSLA A BINOMICKÁ VĚTA
Název projektu: Učení pro život
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám „Spolu to dokážeme“ Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_02.
Pojem funkce Lineární funkce Kvadratické funkce
Látkové množství - procvičování
Spektra zatížení Milan Růžička 1 Dynamická pevnost a životnost
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Vzorce na umocnění.
82-51-L/02 Uměleckořemeslné zpracování dřeva
82-51-L/02 Uměleckořemeslné zpracování dřeva
82-51-L/02 Uměleckořemeslné zpracování dřeva
Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace výuky všeobecných.
Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace výuky všeobecných.
Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace výuky všeobecných.
82-51-L/02 Uměleckořemeslné zpracování dřeva
Ručně vyráběný kalendář 2014 »» výsledky hlasování ««
AnotacePrezentace, která se zabývá opakováním znalostí o zlomcích. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci opakují znalosti o zlomcích.
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků základní.
PH Vypočítejte pH roztoku kyseliny chlorovodíkové o látkové koncentraci 0,01 mol.dm-3. Řešení: –    úplná disociace HCl + H2O  H3O+ + Cl- –    z reakční.
Speciální základní škola a mateřská škola Litomyšl,
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Nový Jičín, Komenského 66, p. o
CELÁ ČÍSLA.
Základní škola, Husova 276, Podbořany, okres Louny
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“
Dělení se zbytkem 2 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Rovnice se závorkami.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Dělení se zbytkem 3 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Lineární rovnice Běloun 91/1 a
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Matice David Hoznátko.
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
Největší společný dělitel – teorie a procvičování
Jméno autora: Mgr. Věra Kocmanová Datum vytvoření:
Kvadratické rovnice pro S O U (x - 5)(x + 5) = 0 S = 1/2gt2
projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ předpověď počasí na 13. května 2014.
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. Předpověď počasí na
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je RNDr. Zdeněk Binar Obchodní akademie a Střední odborná škola logistická, Opava, příspěvková.
Vzdělávací materiál vytvořený v projektu OP VK Název školy:Gymnázium, Zábřeh, náměstí Osvobození 20 Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Zlepšení.
Procvičování vzorce.
předpověď počasí na 14. května 2009 OBLAČNOST 6.00.
Hra na zapamatování Informace o hře Vytvořil: Jakub Hrubý 6.A
Polovodičová dioda Shockleyho rovnice: I = I0[exp(U/UT)-1]
Gymnázium Jiřího Ortena KUTNÁ HORA Předmět: Matematika Tématický celek: Výrazy, rovnice, nerovnice Cílová skupina: 1. ročník (kvinta) gymnázia Oblast podpory:
Dělení desetinných čísel
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_90.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není – li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Startegie a perspektivy trhu s biopalivy v ČR Česká zemědělská universita, Praha, listopad Česká asociace petrolejářského průmyslu a obchodu.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
Procvičování.
Gymnázium a obchodní akademie Chodov Smetanova 738, Chodov Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
PRUŽNOST A PEVNOST Název školy
Procvičování vlastnosti kvadratické funkce. Určete vlastnosti funkcí z minulého procvičování.
Škola:Chomutovské soukromé gymnázium Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Moderní škola Název materiálu:VY_32_INOVACE_MATEMATIKA1_0 2 Tematická.
PRUŽNOST A PEVNOST Název školy
graf kvadratické funkce
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Procvičování graf lineární funkce. Narýsujte graf následujících funkcí.
Vzorce pro goniometrické funkce v pravoúhlém trojúhelníku
Transkript prezentace:

Kvadratické rovnice

1) Vypočítejte rovnici: 3x 2 – 4x + 1 = – a = 3 b = -4 c = 1 Pokračovat

2) Vypočítejte rovnici: x 2 – 5x + 6 = – a = 1 b = -5 c = 6 Pokračovat

3) Vypočítejte rovnici: x 2 + 6x + 9 = a = 1 b = 6 c = 9 Pokračovat

4) Vypočítejte rovnici: x 2 – 2x + 5 = – 2 a = 1 b = -2 c = 5 Pokračovat

Poučení D  02 řešení rovnice D = 01 řešení rovnice D  00 řešení rovnice Pokračovat

5) Vypočítejte rovnici: x 2 + 2x – 3 = 0 Pokračovat Řešení

6) Vypočítejte rovnici: x 2 – 5x – 14 = 0 Pokračovat Řešení

7) Vypočítejte rovnici: x 2 + 2x + 8 = 0 Pokračovat Řešení

8) Vypočítejte rovnici: x 2 + 7x + 12 = 0 Pokračovat Řešení

9) Vypočítejte rovnici: 2x 2 – 7x + 6 = 0 Pokračovat Řešení

10) Vypočítejte rovnici: 4x 2 – 3x – 1 = 0 Pokračovat Řešení

11) Vypočítejte rovnici: 9x 2 – 6x + 1 = 0 Pokračovat Řešení

12) Vypočítejte rovnici: x 2 – 4 = 0 Pozor! b = 0 Pokračovat

13) Vypočítejte rovnici: x 2 + 8x = 0 Pozor! c = 0 Pokračovat

14) Vypočítejte rovnici: x = 0 Pozor! b = 0 Pokračovat Řešení

Pokud Vám příklady vyšly, spusťte si PROCVIČOVÁNÍ. Pokud ne, spusťte si tento soubor a zkuste to znovu.