Internetový speciál VOLBY 2006 (v rámci iHNed.cz) Unikátní volební internetový speciál vydavatelství Economia. cíle projektu komplexní a profesionální.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Další vzdělávání v EU a jeho medializace na EurActiv.cz Jan Vitásek
Advertisements

Jak úspěšně inzerovat pomocí PPC. Obsah (aneb co všechno se dozvím )  Pro koho je PPC vhodné  Hlavní výhody pro klienta  Proč používat právě.
Představení společnosti
R i z i k a p r ů z k u m ů v e ř e j n é h o m í n ě n í prof. Ing. Stanislava H R O N O V Á, CSc. prof. Ing. Richard H I N D L S, CSc. Vysoká škola ekonomická.
MAPA ÚSPĚCHU.
„Dobrý tým dělají detaily“ domy – byty – pozemky – domy – byty – pozemky – domy – byty – pozemky – domy.
Jednička na trhu zpravodajských deníků
Návrh spolupráce pro Czech Digital s.r.o.
Rozbor a výsledky integrovaných mobilních kampaní Aktuálně.cz Ondřej Švihálek, Centrum Holdings 13. října 2010.
Mobilní marketing.  Cíl: Představení nového modelu  Komunikační mix: banery na O2 mobil landing page  Timing: 3 týdny V.
 Vysoké provize %  Neplatíte paušální poplatky (veškeré základní poplatky jdou na vrub RK).  Motivační bonusy po prvním roce práce  Po zapracování.
Internet Název materiálu: VY_INOVACE_xxx_internet
Nabídka rozhlasové reklamy 2013 BBC/ZET rádio. BBC/ZET rádio Charakteristika BBC/ZET rádio Zpravodajsko-informační stanice, jejíž značnou součástí je.
Kampaň Strany zelených Filip Huněk Praha.
S námi máte informační předstih!
Partner serveru speciální nabídka. Partnerství – Kč/měsíc Vážení obchodní přátelé, Finanční server pro vás připravil.
informace pro váš business a podnikání TISKOVÁ KONFERENCE 15. dubna 2008.
Kategorizace internetu aneb členění online médií AliaWeb, spol. s r.o. – Kurzy.cz, 2006 Klubový večer SPIRu
V rámci všech serverů společnosti Aliaweb, spol. s r.o. oslovíte přes uživatelů Kurzy.cz finanční portál pro laiky i odborníky, tj. investice a.
Volební kampaně a internet Zdroj: NetMonitor, září 2005, MML data 2003 Internet se stal standardní a vyhledávanou součástí reklamních kampaní. Velkou pozornost.
1 Mobile Internet Fórum října Ekosystém internetové reklamy Cílení dle kontextu (klíčová slova, sekce) Reklamní formáty (bannery, text,
Naše média = Vaše B2B řešení. Tištěná média pro efektivní komunikaci „business-to-business“  Pneu revue  FLEET firemní automobily  Truck & Business.
Inzertní balíček iHNed.cz + Kurzy.cz. Počet page views (PV) Zdroj: Netmonitor, únor 2010 Na serverech iHNed.cz a Kurzy.cz bylo v únoru 2010 zobrazeno.
Mediální komunikace ČD
!!!VYBERTE SI OTÁZKU!!! OBECNÉ HISTORIE VOLEB VOLEBNÍ SPOTY.
Komunikační platforma TRUCK & BUSINESS. Co je to? Systém komunikačních médií a nástrojů pro informační a komerční podporu odvětví silniční autodopravy.
Komunikační platforma PNEU REVUE. Co je to? Systém komunikačních médií a nástrojů pro informační a komerční podporu odvětví prodeje a servisu pneumatik.
Elektronická publikace Vydavatel: Triada, spol. s r.o. SOLÓN informační systém o veřejné správě Ing. Barbora Mertová.
Sport a psaná média redakční praxe v moderním newsroomu.
Petr Štos Information Worker Microsoft Česká republika.
Digitalizace televizního vysílání & Internet Ing.Pavel Hanuš Manager programu digitalizace ČT.
RPS/CSF Komunikační plán RPS 2006 Realizované projekty Období: 12 / 2005 – 6/ 2005.
Prezentace VOLNÝ.cz. Internetový portál, který byl založen v roce 1999 jako vstupní brána do internetu pro uživatele dial-up připojení. V současné době.
Vydavatelský management 2
ZÁKLADNÍ INFORMACE O REKLAMĚ Reklama TV spot Rozhlasový spot Billboard Leták ve schránce Inzerce v novinách Reklama v časopisech Bannery na internetu Spam.
ManagerWeb.cz » 1 Moderní řízení - jediný manažerský digest na českém trhu Moderní řízení je měsíčník poskytující výběr zahraničního i domácího know-how.
Ekonomické přežití nových médií Ekonomický a politický kontext fungování médií ve světě a v ČR Tomáš Prouza, Peníze.CZ.
PUBLICISTIKA Mgr. Michal Oblouk
PUBLICISTICKÝ STYL = NOVINÁŘSKÝ.
Prezentace Internetový portál Plzeňského kraje jako komunikační nástroj Plzeňský kraj Odbor informatiky Ing. Jaroslav Antoš, Ph.D.
Volby 2006: Příležitosti a řešení „Internet jako nástroj pro volební kampaň a/i komunikaci s voliči “
 Vysoké provize %  Neplatíte paušální poplatky, ale pouze 5 % z obratu  Motivační bonusy po prvním roce práce  Po zapracování příspěvek na.
Čtenáři a čtení v ČR (2007) společný projekt Ústavu pro českou literaturu AV ČR, v. v. i., a Národní knihovny ČR s finanční podporou Ministerstva kultury.
ManagerWeb.cz » 1 Finanční Management - jediný časopis pro vrcholové finanční řízení firem Finanční Management je měsíčník zabývající se všemi stránkami.
ManagerWeb.cz » 1 Právní rádce - leader na trhu právních informací Právní rádce je měsíčník informující o nových právních úpravách, poskytuje výklady a.
Komunikační plán RPS Realizované projekty leden-červen 2007 Ministerstvo pro místní rozvoj ČR, Staroměstské náměstí 6, Praha 1
EurActiv.cz Informační portál o dění v Evropě. PREZENTACE INFORMAČNÍHO PORTÁLU EURACTIV.CZ Obsah Co je EurActiv.cz? Info o EurActiv.com Obsahová struktura.
Buďte v obraze Služby pro veřejnou správu oblasti monitorování médií NEWTON INFORMATION TECHNOLOGY, s.r.o. Politických vězňů 10, Praha 1
VLP GROUP ŽIJE! MEDIÁLNÍ DŮM Součást mezinárodní skupiny Verlagsgruppe Passau URČITĚ SI VYBERETE! VŠE NA JEDNOM MÍSTĚ!
Specializovaná elektronická média pro veřejnou správu Solón Deník veřejné správy.
Služby ČTK pro veřejnou správu V Hradci Králové dne
Logistika v mezinárodním obchodu a finanční služby
Prezentace časopisu Vydavatel: ECONOMIA a.s. – leader na trhu ekonomických a odborných periodik v ČR.
Behaviorální cílení v kostce Petr Dobroslávek. Značka chce znát své zákazníky. Nic nového. Marketing potřebuje znát svou CS. Nic nového. Internet je část.
Speciální nabídka titulů vydavatelství Economia - Zvýhodněné předplatné na nové nebo navýšené kusy.
Když image generuje výkon a PPC buduje značku …. 2 Jak budovat značku na internetu? Bannery Nestandardní plochy Soutěže PPC PR … (SEO, blogy, microsites,
On-line marketing a jeho možnosti Co uvidíte?  Význam on-line marketingu  Celkový pohled na internet  Sociální sítě  Vychytávky na internetu.
_ Marketingový mix na podporu domácího cestovního ruchu 21/05/13 Radka Neumannova.
» 1 Bankovnictví Odborný časopis pro profesionální finance Měsíčník je zaměřen na vyšší a top management odpovědný za řízení a tržní úspěch.
25 / 1 / 2011.
Televize v konzumaci médií suverénně vede
Komunikační platforma TRUCK & BUSINESS
Komunikační platforma PNEU REVUE
Piráti do Parlamentu Krajský plán pro rok 2017 Piráti na Vysočině
Přehled reklamní kampaně letiště Chotěboř pro Otevřené Mistrovství ČR v letecké akrobacii 2017 a Mistrovství Evropy v letecké akrobacii kategorie Advanced.
Časopis pro profesionály ve stavebnictví
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tematický celek
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr.Radka Škulaviková
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Společně pro Telč – Piráti a Zelení
Transkript prezentace:

internetový speciál VOLBY 2006 (v rámci iHNed.cz) Unikátní volební internetový speciál vydavatelství Economia. cíle projektu komplexní a profesionální pokrytí nejvýznamnější politické události roku zdroj informací pro voliče s vysokým socioekonomickým profilem a pozicí „opinion leaders“ využití jedinečných zdrojů, pozice a zkušeností vydavatelství Economia unikátní platforma pro prezentaci politických stran a jejich komunikaci s voliči potenciál nejsilnějšího vydavatelství ekonomických a odborných titulů Economia vydavatel respektovaných titulů Hospodářské noviny, Ekonom a dalších odborných titulů silná profilace na nezávislé a objektivní zpravodajství, důraz na ekonomiku a politiku vysoká důvěra čtenářů publikace vydavatelského domu Economia Hospodářské noviny a týdeník Ekonom hrají mezi externími zdroji informací hlavní roli. Zpravodajský portál iHNed.cz se umístil lépe než Právo, Lidové novin, či Týden, TV Prima a Parlamentní listy jedinečné redakční zázemí (zpravodajství + komentáře), informační zdroje, archiv,... silná pozice a historie na internetu projekt iHNed - pravidelně aktualizovaný obsah, návštěvníků měsíčně, vyšší socioekonomický profil, nejafinnější zpravodajský server k ekonomicky aktivním uživatelům zdroje projektu charakteristika projektu  Veškeré informace týkající se voleb  Prognózy výsledků voleb  On-line rozhovory s politiky  Komentáře k politickému dění s volbami související  Informace o kandidujících stranách, Volební programy

Prezentace Vaší strany ve Volebním speciálu. Máte možnost využít elektronické síly deníku Hospodářských novin VOLBY a týdeníku Ekonom ve speciálu VOLBY V rámci speciálu: - uveřejníme Vaše PR články - hypertextové sdělení - bannerová pozice (Leader Board) + Nekomerční plnění: Vygenerujeme Vaší politické straně vlastní sekci, kde Vám zveřejníme veškeré Vaše materiály: tiskové zprávy, fotografie, volební program, kandidátky, volební spot… - VOLBY 2006 Buďte tam, kde jsou voliči Leader Board Volební speciál: unikátní projekt nejsilnějšího vydavatelství ekonomických a odborných titulů (Hospodářské noviny, Ekonom) Vlastní sekce

Zásah okolo 1 miliónu voličů Naše řešení: Buďte tam, kde jsou voliči! Kombinace: cílená volební kampaň ve volebním speciálu VOLBY 2006 doplněna masovou prezentací Vaší strany na tématických serverech se zásahem okolo 1 milionů uživatelů s vyšší socioekonomických profilem  Vaše kampaň osloví nejen opinion leaders, ale i ostatní voliče  Uvidí ji okolo 1 milionu voličů  S vyšším socioekonomický profilem, než průměrná i-net populace  Na 15 serverech (iHNed.cz, ČT24, ČT, Akcie.cz, iFondy.cz, Interval.cz, T-music.cz, Houser.cz, BusinessWorld, PCworld, Gamestar, LinuxBizWorld, ComputerWorld, ICQ, ScienceWorld) Speciál VOLBY 2006 Síť SUN Bannerová inzerce Vlastní sekce na

Cenová nabídka: Speciál VOLBY Masová kampaň v síti SUN (RON) Cena volebního balíčku Kč /po celou dobu trvání projektu Speciál VOLBY 2006 – Kč RON (Ron On Network) – Kč ( impresí na 15 tématických serverech / měsíc) Délka projektu: 15. ledna - červen 2005