Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Advertisements

Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Projekt: Bohutín – škola porozumění a bezpečí Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Základní škola Bohutín, okres Příbram, Bohutín.
Základní škola Bohutín, okres Příbram
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
EU peníze školám Základní škola a Mateřská škola Tábor, Helsinská 2732 Název projektu: Moderní škola – naše budoucnost Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
„EU peníze středním školám“ Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Základní škola Bohutín, okres Příbram, Bohutín 37, VY_32_INOVACE_11M20_Už umím počítat do 10, do 20 Už umím počítat do 10, do 20 Autor materiálu:
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Konec 18. století a počátek 19. století
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Projekt Moderní škola, registrační číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Základní škola Velké Přílepy, okr. Praha-západ, Pražská 38, Velké.
Obojživelníci- vývoj žáby
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Realismus Umění 19. století.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
17. a první polovina 18. století
Kružnice opsaná trojúhelníku
Základní škola Bohutín, okres Příbram, Bohutín 37,
„EU peníze středním školám“ Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Základní škola Bohutín, okres Příbram, Bohutín 37,
Konstrukce rovnoběžníku z trojúhelníku
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Historické památky v Lokti Materiál je určen k bezplatnému používání pro potřeby výuky a vzdělávání na všech typech škol a školských zařízení. Jakékoliv.
Základní škola Bohutín, okres Příbram
„EU peníze středním školám“ Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Projekt Moderní škola, registrační číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Základní škola Velké Přílepy, okr. Praha-západ, Pražská 38, Velké.
Projekt Moderní škola, registrační číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Základní škola Velké Přílepy, okr. Praha-západ, Pražská 38, Velké.
Buňky, tkáně a orgány lidského těla
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Realismus Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť
Název Realismus Předmět, ročník Výtvarná výchova, 2. ročník
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Projekt: Bohutín – škola porozumění a bezpečí Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Základní škola Bohutín, okres Příbram, Bohutín.
Těžnice a těžiště trojúhelníku
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Roční doby © Petra Lillová
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Chemické sloučeniny- oxidy Materiál je určen k bezplatnému používání pro potřeby výuky a vzdělávání na všech typech škol a školských zařízení. Jakékoliv.
„EU peníze středním školám“ Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Projekt Moderní škola, registrační číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Základní škola Velké Přílepy, okr. Praha-západ, Pražská 38, Velké.
„EU peníze středním školám“ Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Realismus Název školy: Základní škola Karla Klíče
Realismus ve výtvarném umění
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Výtvarné umění od pravěku k dnešku
Transkript prezentace:

Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu. Základní škola Bohutín, okres Příbram VY_32_INOVACE_UaK07_Realismus Realismus 19. století Autor materiálu: Barbora Havejová Materiál je určen k bezplatnému používání pro potřeby výuky a vzdělávání na všech typech škol a školských zařízení. Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu. Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělání pro konkurenceschopnost.

Hlavní rysy realismus = lat. skutečný výtvarná forma, která se dívá na skutečnost objektivně, bez iluzí a fantazie snaha o zachycení dokonalé fyzické reality zájem o konkrétní všední skutečnost věrné a detailní zachycení předmětu tak, jak jej divák vidí nové stavební materiály železo sklo

Sochařství nejslavnějším sochařem této doby byl Jean-Baptiste Carpeaux nejtypičtějším realistou v sochařství byl Aimé-Jules Dalou

Jean-Baptiste Carpeaux: Tanec

Jules Dalou: Čtenářka

Malířství Barbizonská škola vznik realistického krajinářství Théodore Rousseau Jean-Francois Millet Jules Dupré snaha o pravdivost obrazu uctívání přírody a venkovského života 1835 Le realisme výstava Gustave Courbeta název se stal označením celého uměleckého směru velká obliba realismu v Rusku národní sloh Ilja Jefimovič Repin Isaak Iljič Levitan

Jean-François Millet: Sběračky klasů

Jules Dupré: Starý dub

Gustave Courbet: Přesívačky zrní

Ilja Repin: Burlaci na Volze

Zdroje a použitý materiál Veškerý materiál je čerpán z internetových stránek: http://commons.wikimedia.org http://cs.wikipedia.org Objekty použité k vytvoření sešitu pocházejí z veřejných knihoven obrázků (public domain) nebo jsou vlastní originální tvorbou autora. Autor: Barbora Havejová Základní škola Bohutín, okres Příbram zsbohutin@zsbohutin.cz říjen 2011

Metodický list Název materiálu: VY_32_INOVACE_UaK07_Realismus Autor materiálu: Barbora Havejová Zařazení materiálu: Šablona: Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT (III/2) Sada: 32_INOVACE_UaK Číslo DUM:32_INOVACE_UaK07 Předmět: Výtvarná výchova Ověření materiálu ve výuce: Datum ověření: 12.12.2011 Třída: 8. Ověřující učitel:Barbora Havejová Anotace materiálu: Materiál určený k výuce výtvarné výchovy, jako průvodce hlavními znaky uměleckého slohu. Podrobný metodický popis možností použití materiálu: DUM zpracován pro výuku výtvarné výchovy 8.ročníku ZŠ Bohutín a koncipován cca. jednu standardní vyučovací hodinu. Žáci jsou pomocí jednoduchých poznámek seznámeni se základními uměleckého slohu. Součástí výuky je diskuse nad jednotlivými zobrazenými díly a rovněž práce se slovníkem cizích slov či výkladovým slovníkem, pro ujasnění pojmů. DUM je doplněn výkladem přizpůsobeným kolektivu žáků a prací s publikacemi.   Seznam literatury a pramenů: http://commons.wikimedia.org http://cs.wikipedia.org Všechny použité objekty jsou součástí veřejných knihoven. Dílo smí být šířeno pod licencí CC BY-SA.