SROVNÁNÍ STÁTŮ JÍŽNÍ AMERIKY

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
AMERIKA – Opakování zeměpisných znalostí
Advertisements

Téma hodiny: Brazílie – opakování formou kvízu Předmět: Zeměpis
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není – li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
VY_32_INOVACE_20 Jižní Amerika - Karibské, Andské, Laplatské státy
Jihoamerické regiony Brazílie a její sousedé
Vypracovala: Iva Nejezchlebová
Brazílie Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Bc. Jana Kloučková.
BRAZÍLIE.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: , ; fax:
Jižní Amerika.
VY_52_INOVACE_03/2/5_ZEMĚPIS
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
Geografická charakteristika latinské ameriky
Jižní Amerika - povrch Čiháková, Chaloupková.
Brazílie a její sousedé
ANDSKÉ STÁTY Charakteristika: Oblast kolem rovníku
( ARGENTINA, CHILE, BRAZÍLIE)
Autor materiálu: Mgr. Dagmar Nogová Datum vytvoření: prosinec 2013
Brazílie VY_32_INOVACE_27-06
Hospodářství Spíše rozvojové Brazílie Argentina Chile Venezuela Nově
LATINSKÁ AMERIKA 5. DÍL B R A Z Í L I E
Zemědělství Jižní Ameriky
VY_52_INOVACE_03/2/2_ZEMĚPIS Amerika II. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Vladan Chlumský ŠABLONA: V/2 – Inovace a.
Mgr. Jakub Karásek ZŠ Liberec, Na Výběžku 118, p. o. Vytvořeno: duben 2012 EU peníze školám CZ 1.07./1.4.00/ JIŽNÍ AMERIKA ARGENTINA A BRAZÍLIE.
Mimoevropské regiony – Jižní Amerika - Argentina Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/
Země jižního rohu Argentina Chile VY_32_INOVACE_27-07
Identifikátor materiálu: EU
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_228_jižní Amerika I. AUTOR: Zdeněk Hořava ROČNÍK, DATUM: 7.,
Vzdělávací oblast/obor
BRAZÍLIE Jan Dušek.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
Zdeněk Bergman, G Teplice
VY_32-INOVACE_17 Jižní Amerika - Brazílie. BRAZÍLIE VY_32-INOVACE_17 Jižní Amerika - Brazílie.
BRAZÍLIE.
Téma hodiny: Argentina – základní údaje, přírodní poměry
Zdeněk Bergman, G Teplice
VY_32_INOVACE_10 Státy Ameriky - pracovní list
3. LAPLATSKÉ ZEMĚ.
Brazílie Autor: Mgr. Marian Solčanský Gymnázium K. V. Raise, Hlinsko, Adámkova , leden.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Pořadové číslo projektu: CZ1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 Sada: Státy Ameriky Ověření ve výuce: Třída:
podle podobných přírodních podmínek rozdělujeme státy Jižní Ameriky do 3 oblastí: – andské země – horské lesy, výrazná výšková členitost – laplatské země.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Zeměpis Autor: Mgr. Jan Podlena BRAZÍLIE A ARGENTINA Vodopády Iguazu na hranici Brazílie a Argentiny.
PREZENTACE ARGENTINA PARAGUAY URUGUAY. Obecné informace Název státu: špan. República Argentina Rozloha: km² Počet obyvatel: (31.
Název školy: Základní škola Planá nad Lužnicí, okres Tábor
Název školy: ZŠ NETVOŘICE, OKRES BENEŠOV Autor: Mgr. Pavla Zrzavecká Datum: Název: VY_32_INOVACE_07_ZEMĚPIS Téma: Země jižního cípu Ročník: 7.
VY_32_INOVACE_19_BRAZÍLIE ZŠ A MŠ JILEMNICE Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Bc. Martina Chlumová.
ARGENTINA vs. BRAZÍLIE SROVNÁNÍ STÁTŮ JÍŽNÍ AMERIKY.
Spustit hru Jak hrát Poznej stát Hra s desetinnými čísly Výukový materiál pro 6.ročník Autor materiálu: Mgr. Martin Holý Další šíření materiálu je možné.
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název školyZákladní škola a mateřská škola, Jičín, 17. listopadu 109 Název materiálu VY_32_INOVACE_IV_Z2_17 AutorMgr.
ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV: VY_32_INOVACE_23_04_Z7_Skála AUTOR: Mgr. Aleš Skála TÉMA: Jižní Amerika- test Základní škola Libina, příspěvková.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr. David Rohusch NÁZEV:VY_32_INOVACE_02B_10 Amerika – Jižní (Brazílie, Argentina)
Laplatské země.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Kolín V., Mnichovická 62
Vegetační pásy Jižní Ameriky
VY_32_INOVACE_Fi_I_10 Název Brazílie
Šablona VY_52_INOVACE_Z
Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
VY_32_INOVACE_43_Jižní Amerika opakování
Základní škola a Praktická škola Dvůr králové nad Labem
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:
Vzdělávací materiál: Brazílie Operační systém: Windows XP Professional
13. JIŽNÍ AMERIKA ANDSKÉ STÁTY VY_32_INOVACE_12_Z5
Základní škola a mateřská škola Bohdalov
VY_32_INOVACE_268_Státy Laplatské nížiny a tropické JA
4. c Brazílie a severní sousedé
BRAZÍLIE Obr. 1. BRAZÍLIE Obr. 2 Obr. 3 Hlavní město: Brasilia Hlavní město: Brasilia Největší a nejlidnatější stát Jížní Ameriky Největší a nejlidnatější.
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů Zeměpis 7. ročník
Transkript prezentace:

SROVNÁNÍ STÁTŮ JÍŽNÍ AMERIKY ARGENTINA vs. BRAZÍLIE SROVNÁNÍ STÁTŮ JÍŽNÍ AMERIKY

PŘIŘAĎ OBRÁZKY

PŘIŘAĎ POJMY (co pojmy znamenají…?) Maradona Pelé Evita Peronová J. Kubitschek portugalština španělština káva, sója hovězí maso a obilí Amazonka Paraná Aconcagua Pico da Neblina real peso mírné podnebí tropické podnebí step deštný prales São Paulo Buenos Aires

PŘIŘAĎ POJMY Maradona Pelé Evita Peronová J. Kubitschek portugalština španělština káva, sója hovězí maso a obilí Amazonka Paraná Aconcagua Pico da Neblina real peso mírné podnebí tropické podnebí step deštný prales São Paulo Buenos Aires

Doplň chybějící pojmy Pojmy Argentina: španělština, Gran Chaco – La Platskou nížinu – Patagonii, mírném, hovězího masa, pampou, mírném

Doplň chybějící pojmy - řešení

Doplň chybějící pojmy Pojmy Brazílie: katolické, kopané a karnevalů, 5., železná ruda-černé uhlí-fosfáty, 26., Amazonské nížině, 70%, Sao Paulo, Portugalců-indiánů-černochů, pšenici a kukuřici, káva-třtina-kakao-pomeranč-banány-hovězí maso, ohrožena nadměrným kácením, portugalština

Doplň chybějící pojmy - řešení