KIV/PRO Cvičení 12 15. 12. 2014. Tiskárna Pěnezokazi mají tiskárnu (kopírku) na peníze – co vložím na vstup, dostanu na výstupu 2x Poté přidám jednu novou.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Přijímací zkoušky na SŠ MATEMATIKA Připravil PhDr. Ivo Horáček, PhD.
Advertisements

KIV/ZIS Cvičení 6 SQL - SELECT.
Využití ICT technologií pro posílení ekonomické a finanční gramotnosti
Finanční matematika.
Seznámení s počítačem.
Početní operace se zlomky
PENÍZE říjen 2012VY_32_INOVACE_EKO_ Autory materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, jsou Ing. Dana Gebauerová a Ing. Romana Venclíková.
 VY_32_INOVACE_16_09  Základní vzdělávání – Člověk a společnost – Výchova k občanství.
SQL – tříhodnotová logika
Ručně vyráběný kalendář 2014 »» výsledky hlasování ««
4IZ 229 – Cvičení 3 Práce s neurčitostí Vladimír Laš.
Algoritmy I Cvičení č. 3.
Vzdělávání zaměstnanců Střediska sociálních služeb městské části Praha 9 je finančně podpořeno z Evropského sociálního fondu v rámci realizace projektu.
Medians and Order Statistics Nechť A je množina obsahující n různých prvků: Definice: Statistika i-tého řádu je i-tý nejmenší prvek, tj., minimum = statistika.
Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/
D) Produkční a nákladová funkce
AnotacePrezentace, která se zabývá výpočtem procentové části. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci vypočítávají procentové části.
Molární množství, molární hmotnost a molární koncentrace
Fyzika 7. ročník Síla Anotace
Zábavné aktivity pro třídy s nadanými žáky 3. interaktivní dílna pro učitele 1. stupně ZŠ 22. června 2007 FZŠ Trávníčkova 1744, Praha 13.
MODEL DVOJBRANU - HYBRIDNÍ PARAMETRY
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. OBLAČNOST 6.00 předpověď počasí na 14.Května 2014.
PREZENTACE aneb KDYŽ VÍŠ O ČEM MLUVÍŠ. Co tě čeká a nemine V průběhu zhruba 2 – 3 měsíců se budeš učit pracovat s PWT prezentacemi My víme, že jsi zdatný.
ADR OBJEDNÁVKY A SKENOVÉ KARTY
AnotacePrezentace, která se zabývá celkovým opakováním procent. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci opakují procenta. Speciální.
ROZTOKY.
Číslo šablony: III/2 VY_32_INOVACE_P4_3.5 Tematická oblast: Aplikační software pro práci s informacemi II. Databáze - dotazy Typ: DUM - kombinovaný Předmět:
Je dán dvojbran, jehož model máme sestavit. Předpokládejme, že ve zvoleném klidovém pracovním bodě P 0 =[U 1p ; I 1p ; U 2p ; I 2p ] jsou známy jeho diferenciální.
Sportovní a podnikatelská střední škola, spol. s r.o.
. MATEMATICKÉ KŘÍŽOVKY pro 2. ročník
KIV/PRO Cvičení Přátelské mince Mějme nově založený stát – Je potřeba vydat vlastní měnu – Uvažujme pouze mince, bankovky zanedbáme Vstup:
CHOVÁNÍ JEDNOTLIVNCE V ORGANIZACI
České peníze 1 Finanční gramotnost I. stupeň Jaroslava Pavlatová, , Finanční gramotnost I. stupeň, České peníze 1.
2. Instalace programu 1. Stáhneme program 3. Ikona na ploše, zástupce v nabídce START.
Vzdělávací materiál vytvořený v projektu OP VK Název školy:Gymnázium, Zábřeh, náměstí Osvobození 20 Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Zlepšení.
Tento vzdělávací materiál vznikl v rámci projektu EU – peníze školám Název projektu : Objevujeme svět kolem nás Reg. číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
KIV/PRO Cvičení
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2Č. materiáluVY_32_INOVACE_194.
Databázové systémy I Cvičení č. 6 Fakulta elektrotechniky a informatiky Univerzita Pardubice 2013.
MS ACCESS DOTAZY.
POUŽIVÁNÍ FUNKCÍ V EXCELU DOMÁCÍ ÚKOL - KURZ PRÁCE S POČÍTAČI „POKROČILÍ“ NA TÉMA FUNKCE V EXCELU Vypracoval: Petr Šimek
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mandys Jiří. Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
Rámci projektu Digitální učební materiál vytvořený v rámci projektu: HUMANIZACÍ ŠKOLSTVÍ K ROVNÝM PŘÍLEŽITOSTEM CZ.1.07/1.4.00/ Dětský domov, základní.
Výpočet úroku. Paní Nováková si na dobu 9 měsíců uložila do banky Kč na termínovaný vklad při úrokové míře 4,5% p.a.  A) vypočítej, kolik Kč úroku.
KIV/PRO Cvičení Otrávené fazole Mějme pytlíků fazolí – V každém je 1717 – fazolí – Jeden pytlík obsahuje otrávené fazole.
Číslo šablony: III/2 VY_32_INOVACE_P4_3.6 Tematická oblast: Aplikační software pro práci s informacemi II. Databáze - formulář Typ: DUM - kombinovaný Předmět:
Pavel Bobek / Michael Janík / R. D. Bowling LÁSKO, MNĚ UBÝVÁ SIL Kšaft pH S. J. XXX. Rej Ebicyklu Hradec Králové 13. XII
Databázové systémy 2 Zkouška :00. Příklad I IDAS2 – zkouška :00 2 Vytvořte proceduru ZK_TRP_PRODUKTIVITA(P_DATUM_OD IN VARCHAR2,
KIV/PRO Cvičení Částečný součet v posloupnosti Najděte maximální částečný součet v posloupnosti Vstup: – Reálná čísla Výstup: – Maximální.
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Pavel Najman. Obchodní akademie a Střední odborná škola logistická, Opava, příspěvková.
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
DS_Unc1 Relace, ohodnocená relace, fuzzy odvozování Relace a ohodnocené relace jako nástroj pro popis závislostí Max-min princip Princip rozšíření Odvozování.
KIV/PRO Cvičení Prvočísla Vyberte si (přirozené) číslo od 500 do 1000 Vyberte si 10 (přirozených) čísel od 2 do 100 Číslo vybrané z prvního.
Seminář: Moc peněz (Cashflow). Peníze stále protékají životem každého z nás…
KIV/PRO Cvičení Nejkratší cesta Vstup – N měst – Mezi některými dvojicemi měst vedou obousměrné silnice, zadány délky cest Výstup – Nejkratší.
Tento vzdělávací materiál vznikl v rámci projektu EU – peníze školám Název projektu : Objevujeme svět kolem nás Reg. číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Databáze velké množství dat pevně dané struktury
Průměr Maximum Minimum
rámci projektu Digitální učební materiál vytvořený v rámci projektu: HUMANIZACÍ ŠKOLSTVÍ K ROVNÝM PŘÍLEŽITOSTEM CZ.1.07/1.4.00/ Dětský domov, základní.
Měrná tepelná kapacita
Vstupně-výstupní porty
MINIMUM MAXIMUM V MS Excel Tvůj úkol V souboru výšek chlapců a dívek vytvoř kopii Listu1 a přejmenuj ji na min_max. Z tohoto listu odstraň graf.
Číslo projektu MŠMT: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu: VY_62_FINANCNIGRAMOTNOST_07_01_slovní úloha Název školy: ZŠ, PŠ a MŠ Česká Lípa, Moskevská.
BANKY A PENĚŽNÍ ÚSTAVY.
Některá rozdělení náhodných veličin
Číslo v digitálním archivu školy
Název školy: Základní škola a Mateřská škola, Libhošť 90, příspěvková organizace Autor: Mgr. Šárka Vítová Reg.číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název.
Daně.
Command line nástroje Jednoúčelové, ale mocné nástroje pro transformace textu Jak získat: Linux (a Mac) – součást operačního systému Windows – musí se.
Transkript prezentace:

KIV/PRO Cvičení

Tiskárna Pěnezokazi mají tiskárnu (kopírku) na peníze – co vložím na vstup, dostanu na výstupu 2x Poté přidám jednu novou bankovku a postup opakuji Nakopírovali určité množství peněz, přidali jednu novou bankovku a v ten moment vtrhla do objektu policie Peníze se promíchaly Naším úkolem je najít mezi bankovkami tu, která má unikátní sériové číslo (jedinou, o které víme, že je pravá) Sériové číslo má max. 100 znaků (velká písmena a čísla)

Čokoláda Vstup: Tabulka čokolády MxN dílků Výstup: min a max počet zlomů Kolik lámání je potřeba v nejlepším a nejhorším případě, abychom čokoládu rozlámali na jednotlivé dílky?