Tvorba webové hry v prostředí java

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Web Michal Žůrek Jak se na něj dívám já..
Advertisements

Martin Holý.  HTML  xHTML  CSS  JavaScript  PHP.
WEBMASTER Jakub Koželuh. Student Informatiky (ČZU) Student Informatiky (ČZU) ICQ: ICQ:
Podpora PR oddělení fakulty moderními ICT
Pavel Řezníček v Brně  Výběr tématu  Tvorba aplikace  Ukázka aplikace  Zhodnocení práce  Další kroky.
Martin Adam Švadlenka. Úvod Téma Desková aplikace Zadání Vytvořit funkční deskovou aplikaci, která by dokázala spustit hru Lodě, podobnou těm které známe.
programové vybavení počítače
Základy informatiky Internet Ing. Roman Danel, Ph.D. Institut ekonomiky a systémů řízení Hornicko – geologická fakulta.
Informační systém pro správu dokumentů a fotografií
Tvorba webových aplikací
Daniel Mikeš, I4.E Vedoucí práce: Lukáš Masopust.
OPEVNĚNÍ PRAHY DESKOVÁ HRA Kopecká, Kratochvílová, Hábová, Šťáhlavská.
Úvod. školní: příprava na předmět Databázové systémy praktický: webové aplikace databázové systémy základy vývoje webových aplikací od návrhu databáze.
Autor: Miroslav VÁLEK, Horní Bečva 2008 Vedoucí práce: Prof. RNDr. Vít Voženílek,CSc Univerzita Palackého v Olomouci / Přírodovědecká fakulta / Katedra.
Aplikace VT v hospodářské praxi internetové technologie Ing. Roman Danel, Ph.D. VŠB – TU Ostrava.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_257 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
Jakub Ježek 2IT. -> cílem bylo vytvořit online hru piškvorky v php a mysql.
DHTML Jan Felger. Kapitola 0: Základní tagy Základy HTML © Jan Felger 2005 Úvod Tato prezentace zobrazuje pouze zcela základní minimum znalostí, které.
Databázové systémy I Cvičení č. 8 Fakulta elektrotechniky a informatiky Univerzita Pardubice 2013.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Oběšenec Tomáš Glabasňa.
Aplikovaná informatika Zimní semestr 2013/2014. Ing. Bohuslav Růžička, CSc. tajemník katedry K101 kancelář: 215 tel
Vývoj Android Aplikace
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_449_Vyjmenovaná slova po -s- AUTOR: Mgr. Dagmar Petřeková.
Global network of innovation Identity a Access Management v heterogenním prostředí Marta Vohnoutová 19. dubna 2015.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: 1802–4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Inzerce sběratelských předmětů Jan Matějka 4.B 2013/2014.
název projektu: Šablony Špičák číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/ Informační a komunikační technologie Windows 7 – hlavní panel, základní nastavení Hlavní panel – Jump List VY_32_INOVACE_05.
SIMPLE freehosting UNIVERZITA PARDUBICE Fakulta elektrotechniky a informatiky projekt pro ISPWE.
VY_32_INOVACE_4.3.IVT1.07/Ku Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Pavla Kubínková CZ.1.07/1.5.00/ CSS formátování.
PHP Programy pro tvorbu WWW stránek - 01
Nedbalová MartinaDubová KateřinaNedbalová MartinaDubová Kateřina.
PYRAMIDA Celá čísla.
Semestrální projekt Správa webových konferencí Mendelova univerzita Aplikace vývojových technik Jakub Matoušek Květen 2012.
Univerzita třetího věku kurz Znalci Databáze 1.
Systém pro sledování vývoje cen produktů AVT LS 2015 Petr Kalas.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: 1802–4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
AVT projekt Ondřej Janošík. Základní informace Zadání projektu – SQL SELECT generátor Proč právě tento projekt? Úvod do problematiky – SQL (select)
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí. Písemné dělení Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Radomír.
Tvorba WWW prezentace pro autonomního robota Bakalářská práce , Brno Autor: Jan Zálešák Vedoucí práce: Ing. Jiří Lýsek Ph.D.
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
Hra k zopakování a procvičení učiva (Test znalostí)
Dynamická webová aplikace Autor:Ondřej Soukup Třída:I3.
Pogamut2 Matematicko-fyzikální fakulta Univerzita Karlova v Praze 11/2008 Platforma pro výzkum, vývoj a vzdělávání.
04/2012STROPY1 VY_32_INOVACE_514 Anotace: Materiál je vytvořen pro žáky 2. ročníku odborného vzdělávání s výučním listem oboru tesař. Je určen k zábavnému.
Tvorba WWW stránek. Hyperlink Odkaz, bývá označený jinou barvou a podtržený Odkaz, bývá označený jinou barvou a podtržený Reaguje na událost myši – Reaguje.
Webová aplikace pro koordinaci výrobních procesů Kryštof Német , Brno Autor: Kryštof Német Vedoucí práce: RNDr. Zuzana Priščáková, PhD.
Úvodní slovo o sekci SJS
Ústřední knihovna FSS MU Jak se dostat Wiley pod sukni
Aktualizace webové aplikace společnosti capellen orchestra
JavaFX Tools Michal Škvor Software Developer SUN Microsystems 1.
Hra k zopakování a procvičení učiva (Test znalostí)
jedna z nejstarších her
AVT – semestrální projekt
Hybridní mobilní aplikace pro Android
SOFTWARE II Aplikační software.
Hry pro nevidomé.
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Redakční systém s integrací webových služeb
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
Informační a komunikační technologie
HRY – hláska „Ž“ V prezentaci naleznete tři hry. Loto, které se hraje s dvěma hracími kartami, hra start–cíl, ke které budete potřebovat dvě figurky a.
HRY – hláska „Š“ V prezentaci naleznete tři hry. Loto, které se hraje s dvěma hracími kartami, hra start–cíl, ke které budete potřebovat dvě figurky a.
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Hry „Ď“ V Prezentaci naleznete tři hry na upevnění a trénink hlásky ď.
Tvorba webových stránek
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
, Brno Připravil: Kryštof Német
Transkript prezentace:

Tvorba webové hry v prostředí java Mendelova univerzita v Brně, PEF – Ekonomická informatika Projekt do předmětu AVT Kryštof Német Tvorba webové hry v prostředí java

Úvod Cíl: Vytvoření webové aplikace, do které následně vložím hru vytvořenou v jazyku java s rozhraním GUI. Jde o deskovou společenskou hru ve stylu „Člověče nezlob se“. Hraje se pomocí kostky a jejím náhodném padlém čísle, které nám posouvá figurkou na dané políčko.

2D „Desková hra“ Pravidla hry : prázdný pohár -> nutné doplnění -> omezené doplnění pohárů Cíl hry : dostat se na políčko cíl, nebo vyčerpání možných doplnění pohárů -> vítěz je ten, který nejméně doplňoval pohár. Ovládání : pomocí tlačítka myši

Použitý software a nástroje Pro webové stránky: PHP, CSS, java script, HTML, PsPad Vývojové prostředí hry: Java Greenfoot,NetBeans IDE 7.4 Tvorba GUI: CorelDRAW X4 Graphic suite

Rozšíření hry Možnost uložení Síťová komunikace Propojení s databází (výsledky, pozice hráčů)

Děkuji za pozornost