TEST 2 VY_32_INOVACE_29-18.  A. v Anglii v 17. století  B. ve Francii v 19.století  C. v USA v 18.století.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
IDEOLOGIE A STÁT III. FAŠISMUS A KOMUNISMUS.
Advertisements

VY_32_INOVACE_ * a) fungování mocenských institucí, společenského a filozofické systému * b) fungování ekonomických systémů * c) fungování států,
*Zdroj: Průzkum spotřebitelů Komise EU, ukazatel GfK. Ekonomická očekávání v Evropě Březen.
DUM - Digitální Učební Materiál
Politika, politické strany, politický pluralismus
HRAJEME SI S ČÍSLY ODČÍTÁNÍ V OBORU DO 20 VY_32_INOVACE_18 Vypracovala: Klumparová Zuzana ZŠ a MŠ OLŠOVEC, přísp. org.
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
socialismus komunismus feminismus
liberalismus, konzervatismus
Člověk a společnost Dějepis Světové války Nové ideologie VY_32_INOVACE_11 Sada 2 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213 Vypracovala:
Politologie jako věda Politika moc
Volby VY_32_INOVACE_29-12 volební systémy.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název projektu: Inovace magisterského studijního programu Fakulty ekonomiky a managementu Registrační.
Jméno autora: Mgr. Vlasta Kollariková Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_16_OSVZ_ZSVa Ročník: I. Vzdělávací oblast: Společenskovědní.
Filozofické kořeny politologie renesance - novověk
VY_32_INOVACE_29-06 DUM 6 PRÁVO EU.
Jméno autora: Mgr. Vlasta Kollariková Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_12_OSVZ_ZSVa Ročník: I. Vzdělávací oblast: Společenskovědní.
TEST 1 VY_32_INOVACE_  a. KLIDNÉMU SPOLEČENSKÉMU VÝVOJI  b. PŘEKOTNÉMU VÝVOJI, REVOLUCÍM  c. PROTI JAKÉKOLIV ZMĚNĚ.
Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školySoukromá.
VÝUKOVÝ MATERIÁL ZPRACOVÁN V VÝUKOVÝ MATERIÁL ZPRACOVÁN V RÁMCI PROJEKTU EU PENÍZE ŠKOLÁM Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: III/2.
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ ŠKOLA: STŘEDNÍ ŠKOLA PRÁVNÍ – PRÁVNÍ AKADEMIE, S.R.O. TYP ŠABLONY: III/2 INOVACE A ZKVALITNĚNÍ.
SADA č.22 Identifikátor: VY_32_INOVACE_SADA22 _ VkO DUM č.19
Ing. Eva Horejcová Honza Smolík. Skotsko 14. století.
VY_32_INOVACE_29-08 Stát vznik státu.
Politické ideologie Roman Annenkov, VII. B.
fašismus nacismus rasismus anarchie darwinismus
VY_32_INOVACE_29-04 Úvod do politologie.
VY_32_INOVACE_15_Státy evropské unie (1) (2) (SADA ČÍSLO 6)
Vzdělávací materiál vytvořený v projektu OP VK Název školy:Gymnázium, Zábřeh, náměstí Osvobození 20 Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Zlepšení.
GYMNÁZIUM, VLAŠIM, TYLOVA 271 Autor Mgr. Hana Šplíchalová Č í slo materi á lu 3_3_D_08 Datum vytvořen í Druh učebn í ho materi á lu Prezentace.
Co je ekonomie? Ekonomie je věda, která studuje, jak lidé využívají vzácné zdroje k uspokojování svých neomezených potřeb, přičemž tyto potřeby uspokojují.
VY_32_INOVACE_ Smlouva o EU je platná od Je zavedeno „evropské občanství“ Přináší „kritéria konvergence“ – ekonomické sblížení 1.Stabilita.
VY_32_INOVACE_3D Autor: Kateřina Vyčichlová Projekt Škola do života CZ.1.07/1.4.00/ Dějepis, 8. třída ZŠ Základní škola Kutná Hora, Kremnická.
TEST 13 POLITOLOGIE Ve které zemi získaly ženy volební právo nejdříve ? A.Norsko B.Rakousko C.ČSR D.Francie.
DUM 6 VY_32_INOVACE_ a)Velká Británie, Nizozemí, Lucembursko, Francie, Itálie, Německo b)Belgie, Nizozemí, Lucembursko, Francie, Itálie, Německo.
TEST 17. POLITOLOGIE
Vzdělávací materiál vytvořený v projektu OP VK Název školy:Gymnázium, Zábřeh, náměstí Osvobození 20 Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Zlepšení.
Makroekonomie a hospodářství
DUM 6 VY_32_INOVACE_ a)Belgie, Nizozemí, Lucembursko, Francie, Itálie, Německo b)Velká Británie, Nizozemí, Lucembursko, Francie, Itálie, Německo.
Politické ideologie a jejich základní proudy
Věra Zlevorová a Natálie Kachlíková
Teorie státu - pokračování
Politologie TEST Politi je ? A. Stát ve starém Řecku B. Stát ve starém Římě C. Politicky organizovaná společnost D. Politicky organizovaný stát.
TEST P Autorem díla „O duchu zákonů“ je ? A.Montesquieu B.Locke C.Tocqueville D.Voltaire.
POLITOLOGIE TEST 12.
VY_32_INOVACE_SVF32460DUD Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj.
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:VI/2.
VY_32_INOVACE_29-14 TEST 4 VOLBY, VOLEBNÍ SYSTÉMY.
Vzdělávací materiál vytvořený v projektu OP VK Název školy:Gymnázium, Zábřeh, náměstí Osvobození 20 Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Zlepšení.
Německá historická škola
Přednáška č. 4: Historické kořeny moderních politických trendů (Významné politické události a političtí myslitelé novodobých dějin, vznik fenoménu občanské.
Vzdělávací materiál vytvořený v projektu OP VK Název školy:Gymnázium, Zábřeh, náměstí Osvobození 20 Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Zlepšení.
ZÁKLADNÍ EKONOMICKÉ SYSTÉMY
Stát a národ Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Kateřina Charvátová. Dostupné z Metodického portálu ISSN
Název projektu: ICT ve výuce Označení materiálu: VY_32_INOVACE_ZEK_703 Ročník: 2. Vzdělávací obor: M/01 Hotelnictví Téma: Vývoj ekonomického myšlení.
ZÁKLADNÍ EKONOMICKÉ POJMY Ekonomika, ekonomie, ekonomické systémy.
Projekt MŠMTEU peníze středním školám Název projektu školyICT do života školy Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaIII/2 Sada44 Anotace.
Politické doktríny a ideologie
Politické doktríny a ideologie
Státověda.
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Stát Definice, funkce, typy.
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Číslo projektu OP VK Název projektu Moderní škola Název školy
Zásahy do tržního mechanismu
Politické ideologie a jejich základní proudy
ÚVOD do Ekonomie, požadavky na studenty
ÚLOHA STÁTU V TRŽNÍ EKONOMICE
Transkript prezentace:

TEST 2 VY_32_INOVACE_29-18

 A. v Anglii v 17. století  B. ve Francii v 19.století  C. v USA v 18.století

 A. T.Hobbes, J.Rawls  B. J. Locke, N. Machiavelli  C. A.Smith, J. Bentham

 A. svoboda jednotlivce, státní zásahy  B. individuální svoboda a ochrana ekonomického systému před zásahy vlády  C. regulace ekonomiky ze strany vlády

 A. nástroj odstraňování společenských nerovností  B. nedůvěřuje státu  C. odmítá autoritu státu jako instituce

 A. E.Bernstein, J. Rawls  B. R. Nozick, J. Rawls  C. J. Rawls, R. Owen

 A. nezávaznost života  B. ušlechtilá myšlenka  C. šlechtictví zavazuje

 A. zachovávat  B. ustrnout  C. spočívat

 A. J. Locke  B. E. Burke  C. M. Thatcherová

 A. K. Marx  B. Platón  C. E. Burke

 A. tržní  B. smíšenou  C. plánovanou

 A. na svobodu jednotlivce  B. na ochranu rodiny, společenského řádu…  C. na ochranu demokracie

 A. T. Moora, T. Campanelly  B. Aristotela, Plótína  C. Voltaira, Spinozy

 A. V. I. Lenin  B. B. Engels  C. K. Marx

 A. ano  B. ano, jen v minulém století  C. ne

 A. A. Hitler  B. B. Mussolini  C. E. Huber

 A  B  C

 A. N. Mandela  B. M.L. King  C. Ch. Beaumont

Mgr. Monika Brzá Zdroj obrazového materiálu: KLIPARTY MS OFFICE