INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Rovnoběžník a lichoběžník
Advertisements

PLANIMETRIE.
Užití Pythagorovy věty – 5. část
Užití Pythagorovy věty – 2. část
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Nový Jičín, Komenského 66, p. o
ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: , ; fax:
Zlomky Vzorce Procenta Úměrnost
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
výpočet obvodu a obsahu
- řešení pravoúhlého trojúhelníku
PYTHAGOROVA VĚTA příklady
výpočet obvodu a obsahu
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
POZNÁMKY ve formátu PDF
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Autor: Mgr. Jana Pavlůsková Datum: březen 2013 Ročník: 7. Vzdělávací oblast: Matematika a její aplikace Vzdělávací obor: Matematika a její aplikace Tematický.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Pythagorova věta Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Kamila Kočová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  ,
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
* Pythagorova věta Matematika – 8. ročník *
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Inovace bez legrace CZ.1.07/1.1.12/ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Výpočty v rovinných obrazcích
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
VY_42_INOVACE_110_PYTHAGOROVA VĚTA V ROVINĚ 1. ČÁST Jméno autora VMM. Lačná Datum vytvoření VMříjen 2011 Ročník použití VM8. ročník Vzdělávací oblast/obormatematika.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Obvod a obsah trojúhelníku
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
PLOCHY OBSAHY. S = a. b ROVNOBĚŽNÍK 10 m 3 m 4,6 m.
Povrch hranolu – příklady – 1
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
2. stupeň SYMBOLIKA I.. Čtverec: Obvod čtverce: o = 4.a Obsah čtverce: S = a.a S = a 2.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
I. Z á k l a d n í š k o l a Z r u č n a d S á z a v o u
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Jaroslava Holečková. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  Provozuje.
Čtyřúhelníky Druhy čtyřúhelníků.
Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze školám“
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
Pravoúhlý trojúhelník, Pythagorova věta, přepona, odvěsna
Název školy: Základní škola Městec Králové
Výpočty v rovinných obrazcích
Transkript prezentace:

INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky ZŠ Týn nad Vltavou, Malá Strana

Pythagorova věta v rovině Matematika 8. ročník Jana Míková

Výpočet úhlopříček čtverce a obdélníka a = 5 cm u = ? u = ? a = 5 cm u2 = a2 + a2 u2 = 52 + 52 u2 = 25 + 25 u = √50 u = 7,07 cm a = 5 cm Zjišťujeme délku přepony v pravoúhlém trojúhelníku.

a = 8 cm b = 6 cm u = ? u2 = a2 + b2 u2 = 82 + 62 u2 = 64 + 36 u = 10 cm a = 8 cm Úkoly: Vypočítej délku úhlopříčky čtverce a = 14 cm b) a = 23 mm Vypočítej délku úhlopříčky obdélníku a) a = 9 cm, b = 4 cm b) a = 3,1 dm, b = 5,2 dm

Kosočtverec Kosočtverec a čtverec rovnoběžníky jejichž úhlopříčky se navzájem půlí a jsou na sebe kolmé Úhlopříčky e, f mají délku 14 cm, 10 cm. Vypočítej délku strany kosočtverce. 7 cm 5 cm a = ?

Dopočítej obvod a obsah kosočtverce: Úhlopříčky rozdělují kosočtverec na 4 shodné pravoúhlé trojúhelníky. 7 cm 5 cm a = 8,6 cm o = 4 . a o = 4 . 8,6 o =

Rovnostranný trojúhelník Vypočítej obsah: va 3cm a = 6 cm a = 6 cm a = 6 cm

Rovnoramenný trojúhelník Ramena jsou dlouhá 10 cm, výška k základně měří 8 cm. Vypočítej délku základny. C a = 10 cm b = 10 cm vc = 8 cm A B c = ? c = 2 . 6 c = 12 cm

Úkoly: Vypočítej obvod a obsah rovnostranného trojúhelníku s délkou strany 9 cm. Vypočítej výšku rovnoramenného trojúhelníku. Délka základny je 12 cm a ramene 8 cm. Vypočítej délku základny rovnoramenného trojúhelníka, jestliže ramena měří 7,6 cm a výška k základně 4,2 cm.

Rovnoramenný lichoběžník c = 17 cm Vypočítej obsah, jestliže znáš délky všech stran d = 13cm V =? v b = 13 cm v2 = b2 - x2 v2 = 132 – 52 v2 =169 – 25 v = 12 cm x = (27-17):2 x = 5cm a = 27 cm