Tajga, smíšené a listnaté lesy

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Evropa: rostliny a živočichové
Advertisements

Polární oblasti Anotace
AnotaceMateriál tvoří prezentace. Vyjádření vlastnictví, popsat předmět, určit barvu. AutorMgr. Olga Medunová JazykFrancouzština Očekávaný výstup Naučit.
Tajga.
LESY MÍRNÉHO PÁSU – VÝZNAM ZELENĚ PRO ČLOVĚKA
Klimatické a přírodní krajiny Ameriky
Pyrenejský poloostrov
Pardubický kraj Anotace
Cizokrajné ekosystémy
Step Anotace Prezentace zpracovává informace o travnatých oblastech stepích. Obsahuje křížovku, fotografie zástupců fauny a původního obyvatelstva. Autor.
Východní Evropa – Ukrajina
Lesy mírného pásu.
Tundra Anotace Prezentace zpracovává téma Tundra. Obsahuje informace o podnebí, fauně a flóře, ale také tradičních obyvatelích této přírodní krajiny. Autor.
Biosféra Lesy mírného pásu
Savany Anotace Prezentace zpracovává informace o savaně. Obsahuje zadání úkolu pro práci s atlasem, fotografie zástupců fauny. Autor Mgr. Hana Korečková.
Anotace - v prezentaci se žáci seznamují s významem, strukturou, využitím a druhy lesa Autor - Zuzana Pištová Jazyk - čeština Očekávaný výstup – rozpoznání.
Tropické deštné lesy Anotace
Pojmenuj domácí zvířata
TAJGA Pás jehličnatých lesů.
Lesy mírného pásu Jan Dušek.
Lesy mírného pásu Listnaté (J) Smíšené Jehličnaté (S)
BIOSFÉRA – TYPY EKOSYSTÉMŮ
Tajga a lesy mírného pásu
Povrch České republiky
Rostlinstvo a živočišstvo Evropy
Jižní Asie Anotace Prezentace zpracovává informace o regionu Jižní Asie i jednotlivých státech této oblasti. Obsahuje mapy, fotografie a křížovku. Autor.
Jsou zásoby přírodních zdrojů na Zemi omezené?
AnotaceMateriál tvoří prezentace. Používání barev v kontextu. AutorMgr. Olga Medunová JazykFrancouzština Očekávaný výstup Naučit se používat barvy ve větách.
Hydrosféra Anotace Prezentace zpracovává informace o vodstvu na Zemi, jejím významu, seznamuje se základními pojmy z oblasti hydrosféry, oběhem vody na.
Žáci procvičují znalosti o stavbě věty,souhlásek, samohlásek. Autor
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU AnotaceJesenicko Autor Václav Jirát Jazyk Čeština Očekávaný výstup Umisťuje regiony na mapě, ústně rekapituluje základní.
Pouště Anotace Prezentace zpracovává informace o pouštích mírného i tropického pásu naší planety. Obsahuje zadání úkolu pro práci s atlasem, fotografie.
Lesy – přírodní bohatství Země
Přírodní zdroje Česka Anotace
Indický oceán Anotace Materiál obsahuje zadání úkolů pro práci s atlasem. Vysvětluje, co jsou monzuny a tropické cyklóny. Součástí je mapa a fotografie.
Podnebí Anotace Prezentace zpracovává téma Podnebí a podnebné pásy. Obsahuje pracovní list zaměřený na faktory ovlivňující podnebí. Autor Mgr. Hana Korečková.
Jihovýchodní Evropa - Slovinsko
Anotace: Soubor se skládá z teoretického příspěvku, který je námětem pro vyučujícího. Představuje scénář výukové hodiny, zahrnuje klíčové kompetence a.
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Bc. Jana Kloučková
Anotace Žáci zvyšují slovní zásobu, učí se naslouchat krátkému textu a dále jej reprodukovat… AutorMgr. Eva Dvořáková Jazyk Čeština Očekávaný výstup Naslouchat.
Stavba rostliny, životní podmínky a význam rostlin ICT2_1/28
Otázky osobní, sociální zralost Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec.
Stavba těla živočichů Savci
Volně žijící zvířata – pole, louka, les
Anotace Žáci si zvyšují slovní zásobu, učí se soustředěně naslouchat mluvenému textu, reprodukují text, probíhá asociace dle obrázků Autor Mgr. Eva Dvořáková.
Anotace :Výuka předmětu Člověk a příroda Autor : Mgr. Zuzana Šimotová Jazyk : Čeština Očekávaný výstup : Poznávání přírodních podmínek Speciální vzdělávací.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Lenka Knotková. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN Provozuje.
Lesy a jejich význam Škola: SŠ, ZŠ a MŠ, Karviná, příspěvková organizace Autor: Mgr. Lenka Hulejová VY_32_INOVACE_17_LESY A JEJICH VÝZNAM_HULEJOVÁ Člověk.
ŠABLONY 32 VY_32_INOVACE_18_22_ROSTLINY A ŽIVOČICHOVÉ EVROPY.
Evropa rostlinstvo a živočišstvo
VY_32_INOVACE_18_32_DEŠTNÉ LESY
Podnebné pásy – mírný pás
ŽIVÁ A NEŽIVÁ PŘÍRODA -prezentace
VY_V/2_INOVACE_29_Mírný pás
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Petra MATYÁŠTÍKOVÁ Název materiálu:
VY_32_INOVACE_13_Z_LESY MÍRNÉHO PÁSU - TAJGA
Evropa - Přírodní oblasti
Anotace : Výuka předmětu Člověk a příroda Autor : Mgr. Zuzana Šimotová
Základní škola, Hradec Králové
Název školy: ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek
Přírodní krajiny AUTOR: Mgr. Aleš Skála
VY_32_INOVACE_20_Z_TUNDRA
BIOSFÉRA stepi, lesy mírného pásu
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Zdeňka Pecková Číslo
14. f Vegetace mírného pásu
Název projektu Zlepšení podmínek vzdělávání na základních školách
Název školy:  ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor:
Přírodověda Podnebné pásy ( Mírný pás )
18. TAJGA - pás jehličnatých lesů
Transkript prezentace:

Tajga, smíšené a listnaté lesy Anotace Prezentace zpracovává informace o lesnatých přírodních krajinách. Ukazuje zástupce fauny, které mají žáci za úkol pojmenovat. Autor Mgr. Hana Korečková Jazyk čeština Očekávaný výstup žák umí dané oblasti ukázat na mapě, charakterizovat podnebí v těchto přírodních krajinách a uvést zástupce fauny Speciální vzdělávací potřeby žádné Klíčová slova tajga, smíšené lesy, listnaté lesy Druh učebního materiálu prezentace Druh interaktivity kombinace Cílová skupina Žák Stupeň a typ vzdělávání základní vzdělávání – druhý stupeň Typická věková skupina 12-15 let Celková velikost 2,4 MB

Pásmo jehličnatých lesů Tajga Pásmo jehličnatých lesů

Tajga Subpolární klimatický pás Zimy velice chladné, ale v létě oproti tundře již tepleji Převažuje permafrost Jehličnaté stromy – smrk, modřín Fauna – vlk, rys, medvěd hnědý, ptáci

Těžba dřeva Velký význam Těžební velmoci – Švédsko, Finsko, Kanada Problémy mohou způsobovat škůdci (lýkožrouti) – stromy usychají

Smíšené a listnaté lesy Mírný klimatický pás Nejvíce rozšířen buk Opadávání listí → vznik humusu →úrodná půda → kácení lesů → zemědělství Velmi vhodné podmínky pro život lidí

Fauna Velmi rozmanité zastoupení živočichů Která zvířata žijí v našich lesích? Podle obrázků živočichy pojmenuj: _____________

_______________

________ ___________

__________________________

Zdroje: http://cs.wikipedia.org