Název školy:  ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor:

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKR LOUNY Autor:
Advertisements

ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Název školy:  ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor:
Název školy:  ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor:
Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Vladislav Michl
Název školy:  ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor:
Název školy:  ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor:
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY AUTOR: SIMONA ŠTRANCOVÁ, DIS. NÁZEV: VY_32_INOVACE_670_MINULÝ_ ČAS_SLOVESA_BÝT TÉMA: MINULÝ.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor:
Základní škola, Husova 276, Podbořany, okres Louny
Název školy:  ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor:
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
{ Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: Vladislav Michl Název: VY_32_INOVACE_557_SLOVESA_OPAKOVÁNÍ Téma: OPAKOVÁNÍ SLOVES.
Název školy:  ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor:
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Příroda kolem nás Není –li uvedeno jinak, je tento.
Plevele polí a luk Anotace: Kód: VY_52_INOVACE_Přv-Z 4.,6.18
CZ.1.07/1.4.00/ VY_32_INOVACE_488_Př7 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Vzdělávací oblast: Člověk a příroda Předmět: Přírodopis Ročník:
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Vladislav Michl
Rostliny v okolí lidských obydlí
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Název školy:  ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor:
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: MGR. MONIKA RICHTÁRECHOVÁ Název: VY_32_INOVACE_214_POČÍTÁNÍ_GEOMETRICKÝCH_TĚLES Téma:
Název školy:  ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor:
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383
Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: Vladislav Michl Název: VY_32_INOVACE_572_OBSAH_OBDÉLNÍKU Téma: OPAKOVÁNÍ OBSAHU OBDÉLNÍKU.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: Vladislav Michl Název: VY_32_INOVACE_568_OBVOD_TROJÚHELNÍKU_ČT VERCE_OBDÉLNÍKU Téma:
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383
Název školy: Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny Autor:Mgr. Dana Zischková Název:VY_32_INOVACE_41_PODZIM Téma: Výklad na téma PODZIM Číslo.
UŽITKOVÉ ROSTLINY.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: MGR. MONIKA RICHTÁRECHOVÁ Název: VY_INOVACE_238_JEHLIČNATÉ_STROMY Téma: JEHLIČNATÉ.
VY_52_INOVACE_PRV.3.29_Živá příroda _ dřeviny_pracovní list
Název školy:  ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor:
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Vladislav Michl
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor:Mgr. Petra Pláničková Název:VY_32_INOVACE_390_OBSAH ČTVERCE Téma: VZOREC, CENTIMETR.
ČLOVĚK A PŘÍRODA Přírodopis
Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
ČLOVĚK A PŘÍRODA Přírodopis
Název školy:c ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: Vladislav Michl Název: VY_32_INOVACE_600_ROSTLINY_V_LÉTĚ Téma: ZOPAKOVAT SI KVETOUCÍ.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2Č. materiálu:VY_32_INOVACE_417.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Vladislav Michl
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: Mgr. Petra Pláničková Název:VY_32_INOVACE_401_PODZIM Téma: PODZIMNÍ MĚSÍCE, ZAČÁTEK.
PŘÍRODNÍ SPOLEČENSTVO OKOLÍ LIDSKÝCH OBYDLÍ
Kvetoucí byliny.
Zpracovala Jitka Ciprová
Vypracoval: Antonín Jiříček - text Martin Kelar - obrázky, text
Název školy: Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny Autor:
Název školy: Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny Autor:
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Bc. Naďa Prejzová Název DUM: VY_32_Inovace_ Okrasné a užitkové rostliny Název sady: Člověk a jeho svět.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Dobrá Jana Název DUM: VY_32_Inovace_1.3.4 Rostliny - dělení Název sady: Člověk a jeho svět 4. ročník Číslo.
Rostliny.
Ekosystém okolí lidských obydlí Rostliny Přírodověda 4. ročník OP VK 1.4. – dotace č. 3937/21/7.1.4/2011 Základní škola a Mateřská škola, Otnice, okres.
Z A H R A D Y Základní škola a Mateřská škola Valašské Meziříčí, Poličná 276, okres Vsetín, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/ Č.
Název projektuZlepšení podmínek vzdělávání na základních školách Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/ ŠablonaIII/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Halže, příspěvková organizace AUTOR: Pavla Dokoupilová NÁZEV: VY_12_INOVACE_36_ČS TEMA: Ekosystém okolí lidských.
TÉMA: Rostliny okrasné a užitkové
autor: Helena Petrůvová název: VY_52_INOVACE_28_PRVOUKA_OVOCNÉ STROMY
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Vysoké Mýto, Knířov
Zahrada Základní škola a Mateřská škola Kateřinice, okres Vsetín
AUTOR: Mgr. Iveta Hejtmánková
Anotace : Program slouží k procvičování a opakování přírodovědného učiva ve 4. ročníku.
EKOSYSTÉM POLÍ opakování Přírodověda 4. ročník Gabriela Mikulková 2012.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633 Autor: Mgr. Pavla Balejová Název materiálu: VY_12_INOVACE_ČJS.2.Bal.19_Rostliny_v_lete.
ROSTLINY Rozdělení rostlin.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKR LOUNY
Transkript prezentace:

Název školy:  ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor:  Mgr. Petra Pláničková Název: VY_32_INOVACE_417_TŘÍDĚNÍ ROSTLIN Téma:  PLANÉ A KULTURNÍ ROSTLINY, PLEVELE, LÉČIVKY, HOSPODÁŘSKÉ… Číslo projektu:  CZ.1.07/1.4.00/21. 2975

ANOTACE Prezentace je určena žákům 4. tříd v hodině ČaS opakování, procvičování(přírodověda – živá příroda). Žáci správně roztřídí rostliny na kulturní a plané. Dokáží vyjmenovat jejich druhy a jednotlivé rostliny správně zařadit. Popíší jejich význam pro člověka a naopak jejich škodlivost. Vypráví, jak se staráme o pokojové rostliny a vyjmenují, které doma pěstují. Snímek č. 4 – heřmánek, mateřídouška, šípek, pampeliška, violka Snímek č. 5 – chrpa, vlčí mák, svlačec Na závěr si mohou doplnit přiložený pracovní list.

ROSTLINY

1) Plané rostliny léčivky plevele 2) Kulturní rostliny hospodářské OBSAH 1) Plané rostliny léčivky plevele 2) Kulturní rostliny hospodářské ovocné stromy a keře zahradní okrasné pokojové

Plané rostliny Rostou ve volné přírodě např.: na louce, v lese…. Příroda se o ně stará sama

Léčivky Jsou nám prospěšné svými léčivými účinky Připravujeme z nich léčivé čaje, masti, slouží také jako cenné suroviny k výrobě léků

Plevele Na polích a na zahrádkách snižují úrodu. Pěstovaným rostlinám ubírají živiny, vodu a stíní jim. Vytrháváme jej i s kořeny. Lidé je hubí ve velkém chemicky, mnoho z nich je vzácných.

Kulturní rostliny Lidé si je pěstují pro svůj užitek. Spoustu z nich vyšlechtili a pěstují z nich různé odrůdy. (např. jablka)

Hospodářské Pěstujeme je na polích. K jejich pěstování používáme velké zemědělské stroje.

Ovocné stromy a keře Pěstujeme je na zahradách nebo v sadech. Jsou to rostliny vytrvalé. Patří mezi dřeviny.

Zahradní Pěstujeme je na zahrádce – zelenina a ovoce. K jejich pěstování je třeba zahradního náčiní.

Okrasné Pěstujeme je, protože nám zdobí a zkrášlují okolí. Květiny k řezu, pěstujeme ve sklenících, kupujeme si je domů do vázy.

Pokojové Pěstujeme je doma v květináčích. Pravidelně se o ně staráme: (přesazujeme je, zaléváme, kypříme a sprchujeme).

PRACOVNÍ LIST

PRACOVNÍ LIST

POUŽITÉ ZDROJE Program Microsoft Office 2010 Vlastní zdroje