Volební kampaň podzim 2009. Podporovatelé TOP 09 3 000 podporovatelů 4 000 samolepek na auto 2 000 plakátů A2 250 velkoplošných plachet a billboardů.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Volba emocií vs. Emočné volby. Komunálna politika.
Advertisements

TOPAZ Co je to a jak to funguje? Ondřej Kolář
Úloha marketingu v politice, cesta k volebnímu úspěchu politických stran, nástroje a organizace ve volební kampani Ing. Jiří Paroubek BIBS
Nastartuj svou kariéru u nás, pozemšťane.

Propagace a reklama na facebooku
KDU-ČSL 1 Financování politických stran a regulace politických kampaní Pavel Bělobrádek předseda KDU-ČSL.
Sociální sítě.
Best Online Media Mediální zastoupení 21 webů zejména z oblasti informačních technologií připravuje internetové reklamní kampaně na míru a nyní uvádí ve.
Iniciativa informativní setkání, NTK,
C3 - Vodafone Confidential Classified on: Printed on: Vodafone + Seznam.cz: Mobilní internet a mobilní reklama 8. října 2009 Tomáš.
Internet Název materiálu: VY_INOVACE_xxx_internet
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Interim project - SSME Research varianta
Projekt CZ.3.22/2.3.00/ Spolupráce škol a veřejných institucí v česko-polském pohraničí v oblasti vzdělání k vyšší uplatnitelnosti na trhu práce.
Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školySoukromá.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Moderní škola
Kampaň Strany zelených Filip Huněk Praha.
TOPAZ názory & vzdělávání názory & vzdělávání TOPAZ BYL PŮVODNĚ MYŠLEN JAKO THINK - TANK … … ALE JEHO ÚLOHA SE.
1 Tisková konference TOP březen 2010 Za účasti: Karla Schwarzenberga, Petra Gazdíka, Bedřicha Moldana, Karla Turečka a Jiřího Olivy.
1 FINANCOVÁNÍ KAMPANĚ tisková konference, 23. března 2010.
ASOCIACE ŠKOLNÍCH SPORTOVNÍCH KLUBŮ ČESKÉ REPUBLIKY.
Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školySoukromá.
10 častých chyb online marketingu. 1. Konverzní tlačítka
FC Slovan Rosice, o.s. Mgr. Petr Čejka.
Volební kampaně a internet Zdroj: NetMonitor, září 2005, MML data 2003 Internet se stal standardní a vyhledávanou součástí reklamních kampaní. Velkou pozornost.
Ideologie strany Lenka Brotánková, předsedkyně klubu Praha 20.
Bezpečnost silničního provozu v roce 2009 Tisková konference, 15. ledna 2010 ministr dopravy Gustav Slamečka.
COMENIUS FIT FÜR EUROPA ZŠ Mendelova, Karviná, Česká republika ZŠ Hurbanova, Martin, Slovensko Lucas-Cranach-Schule, Gotha, Německo.
V OLBY Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu CZ.1.07/1.1.04/
Mgr. František Bublan Formy a perspektivy dobrovolnické služby z pohledu neziskové organizace.
!!!VYBERTE SI OTÁZKU!!! OBECNÉ HISTORIE VOLEB VOLEBNÍ SPOTY.
Využití internetu a sociálních sítí v lesní pedagogice Jiří Dolejší
Doprovodné informace k nabídce na vytvoření webových stránek.
Komunikační platforma PNEU REVUE. Co je to? Systém komunikačních médií a nástrojů pro informační a komerční podporu odvětví prodeje a servisu pneumatik.
Sociální sítě II Výpočetní technika. jméno autoraMgr. Petr Jonáš název projektu Modernizace výuky na ZŠ Česká Lípa, Pátova ulice číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
Věrnostní program 2011 Národní památkový ústav a Plzeňský Prazdroj
Téma: Volby Grofová Eva Horáková Monika Oličová Irena.
Volby Tomáš Divacký 4KA 2011/2012.
Využití sociálních sítí k rychlému přenosu informací Mgr. Jan Vetchý Mediální konzultant, společnost SOVA NET, s.r.o
Současní ministři ČR Od 13. července 2010.
Poznej politiky Kristýna Dudová. předseda vlády, poslanec PČR předseda strany ODS, člen regionální rady, místopředseda oblastního sdružení.
Jarní eTwinningová kampaň Přihlašte se na pracovní ploše.
 Facebook. Facebook vlétl na č eský internet doslova jako uragán. B ě hem velice krátké doby si tato komunitní sí ť vytvo ř ila statisíce fanoušk ů,
Purkyňovo gymnázium ve Strážnici Purkyňovo gymnázium ve Strážnici Ekoškola od června 2007.
Petr Machala. Proč je důležitá volební kampaň? Napište argumenty pro a proti. Volební kampaň KLADYZÁPORY Volební kampaň = organizované úsilí stran či.
Grofová Eva Horáková Monika Oličová Irena
Volby , Brno Připravily: Martina Gecová Dominika Prokešová
Sociální sítě Sociální síť, je propojená skupina lidí, kteří se navzájem ovlivňují. Sociální síť není tvořena na základě zájmů, vazeb nebo z podobných.
Politici České republiky Monika Synková. 1.) Vlasta Parkanová  2010 – současnost: Místopředsedkyně Poslanecké sněmovny parlamentu České republiky 
Vybrané kapitoly z kulturálních studií PhDr. Irena Reifová, Ph.D. LS 2015/2016.
KULATÝ STŮL k budoucnosti financování zdravotnictví v ČR Ing. Ondřej Mátl, MPA, MSc. koordinátor projektu Úřad vlády ČR 11. června 2007.
Volební právo VY_32_INOVACE_03-54 Ročník: 9. Vzdělávací oblast: Člověk a společnost Vzdělávací obor: Občanská výchova Tematický okruh: Stát a právo Téma:
Formy komunikace na internetu. 1. Elektronická pošta -  Jeden z nejstarších způsobů komunikace na internetu  - odděluje v ové adrese.
Optimalizace nabídky bydlení pro studenty
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace
Piráti do Parlamentu Krajský plán pro rok 2017 Piráti na Vysočině
Výukový materiál Zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
Piráti do Parlamentu Připoj se Piráti na Vysočině
turistická oblast v srdci Čech
Informace o úpravách webu
Číslo projektu OP VK Název projektu Moderní škola Název školy
Novela zákona o střetu zájmů 09/2016
Atraktivní zaměstnavatel
Politici ČR Kateřina Kurcová 7A/
Číslo projektu OP VK Název projektu Moderní škola Název školy
2018 JARNÍ TRHY vystavistepraha.eu.
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Střední škola obchodně technická s. r. o.
Společně pro Telč – Piráti a Zelení
Transkript prezentace:

Volební kampaň podzim 2009

Podporovatelé TOP podporovatelů samolepek na auto plakátů A2 250 velkoplošných plachet a billboardů Děkujeme!

Facebook TOP 09 Stránka (veřejný profil) založen Kvíz, zábava, ale především debata s voliči a videoblogy. Více než fanoušků. Diskuse je demokracie.

TOP09 bude: jednat narovinu, srozumitelná, mluvit otevřeně. Vyhne se negativním střetům.

Volební kampaň Vyjadřuje postoje, ne sliby. Mluví narovinu. Představuje Karla Schwarzenberga a Miroslava Kalouska.

Volební kampaň Karel Schwarzenberg je podporovatelem každého kandidáta TOP 09 do parlamentu. Symbolem jeho podpory je známka s jeho portrétem, která je na všech volebních materiálech. Představuje tým kandidátů TOP09

Nové WWW stránky Na adrese Zjednodušení komunikace. Volební web inspirovaný volebními weby konzervativních stran.