Využití programu Inventor pro e-learningovou výuku předmětu Technické kreslení Pavel Velčovský
Cíle bakalářské práce Analýza využití Autodesk Inventoru při výuce Technického kreslení Vytvoření vhodných e-learningových textů pro výuku Technického kreslení I Databáze modelů vhodných pro zadávání výkresů v předmětu Technické kreslení
Formát elektronických textů Elektronické texty koncipované jako webové stránky Důraz na využítí 3D modelů Využití trojrozměrných animací jako podpora výuky
Náhled stánky
107 modelů ve formátech jpg a dwf Animace promítání, vzorová řešení Úvodní stránka Zadání výkresů Podpora výuky 5 Pravoúhlé promítání 107 modelů ve formátech jpg a dwf Animace promítání, vzorová řešení Doplňování průmětů 120 zadání ve formátech jpg a dwf Řezy a průřezy 50 modelů ve formátech jpg a dwf Animace promítání, rozdíly Kótování jakost povrchu a tolerování 63 modelů ve formátech jpg a dwf Zasády kótování, volba tolerance a opracování Šroubové spoje 7 modelů šroubových spojení Modely a kreslení šroubu, matic a podložek Hřídel 3 sestav s hřídelí Vzorové řešení Sestava s detaily 3D model sestavy, animace sestavení
Zadání výkresů
Odkaz náhled
Odkaz Dwf
Zadání výkresů
Zadání výkresů
Zadání výkresů
Zadání výkresů
Podpora výuky Animace
Podpora výuky Animace
Výsledky Bakalářské práce Využití Autodesk inventoru při tvorbě animací Využití formátu Dwf Vytvořená databáze 2D i 3D modelů E-learningové texty ve formátu webových stránek uloženy na školním serveru
Děkuji za pozornost