David Rozlílek Me4B.  K čemu slouží čítač………..?  K čemu slouží časovač…….?  Co počítá čítač………………?  Co čítá časovač……………..?

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Tvorba softwaru pro řadič sériové linky RS 232C – 4/1 s PIC16F88
Advertisements

Vítejte v projektu do MIT Tón z klávesnice ©® © Buriánek František & Navrátil Petr 2007®
ALTERA Cyclone II 4608 – LE až 1152 Kbitů RAM konfigurace pomocí sériového rozhraní podpora více I/O standardů až 4 PLL až 16 globálních hodin podpora.
SYSTÉM PŘERUŠENÍ U 68HC11.
ESCH, postup práce Bc. Tomáš Milerski Střední škola, Havířov-Šumbark, Sýkorova 1/613, příspěvková organizace Tento výukový materiál byl zpracován v rámci.
Klopný obvod JK.
Základy mikroprocesorové techniky
Základy mikroprocesorové techniky
VRTAČKY.
Autor:Jiří Gregor Předmět/vzdělávací oblast: Digitální technika Tematická oblast:Digitální technika Téma:Dynamické paměti RWM – RAM 1. část Ročník:3. Datum.
David Rozlílek ME4B. Co jsou to paměti ? slouží k uložení programu, kteý řídí ? Slouží k ukládaní…..?.... a ……? operací v.
Kruhový registr. Kruhový registr zpracovává načtenou informaci do registru. Charakteristikou kruhového registru je, že se na rozdíl od předchozích typů.
Jitka Davidová ZŠ Nám. Bří Jandusů 7.B.
 K čemu nám slouží ?  Kolik č/č má 8051 ?  Kolik mají bitů ?  Jak provádíme konfiguraci č/č ?
Čítač impulzů Ondřej Krejza Zadavatel: Kovovýroba Vladimír Sochor ČVUT FEL Praha.
Základy automatizace Martin Šťastný ME4B.
TEP Časovač 0 č.4. Téma Časovač 0 TEP Předmět TEP Juránek Leoš Ing. Autor Juránek Leoš Ing. TEP.
Čítače a časovače, přerušovací systém
Excel – Grafy 18. května 2013VY_32_INOVACE_080210_Excel_Grafy_DUM Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Lenka Satková. Obchodní.
Kruhový registr.
MIKROPROCESORY PRO VÝKONOVÉ SYSTÉMY
TEP Přerušení č.7. Přerušení Téma Přerušení TEP Předmět TEP Juránek Leoš Ing. Autor Juránek Leoš Ing. TEP.
Popis mikroprocesoru David Rozlílek ME4B.
TEP EEPROM č.8. EEPROM Téma EEPROM TEP Předmět TEP Juránek Leoš Ing. Autor Juránek Leoš Ing. TEP.
Popis obvodu 8051 David Rozlílek ME4B.
1 Periferní zařízení osobních počítačů Část 2 Základy informatiky a výpočetní techniky 1.
SVISLÉ HORNÍ FRÉZKY.
6. Rozebíratelné spoje Rudolf Möller, ME4C.
David Rozlílek Me4B.  Co nám umožňují vstupně-výstupní porty…..?  U standardní verze 8051máme kdyzpozici kolik portů v/v……?  Jak se značí tyto porty.
 K čemu slouží ?  Uveď příklady použití sériové linky.  Je sériová linka duplexní ? Vysvětli pojem.  Jakými registry je tvořena ?  V jakých režimech.
TEP ADC převodník č.5. ADC převodník Téma ADC převodník TEP Předmět TEP Juránek Leoš Ing. Autor Juránek Leoš Ing. TEP.
Autor:Jiří Gregor Předmět/vzdělávací oblast: Digitální technika Tematická oblast:Digitální technika Téma:Statické paměti RWM – RAM 1. část Ročník:3. Datum.
Kružnice Matematika, 5. ročník VY_32_INOVACE_082, 5. sada, M ANOTACE
P ROGRAMOVÁNÍ V JSA David Rozlílek. P ROGRAMOVÁNÍ V JSA Co to je zkratka JSA - ………….? Je tvořen z jednotlivých - s……. i…….? a k……… ? Jaký program používáme.
Kombinační logické funkce
Popis obvodu 8051.
2.
Vypracoval: Jiří Beneš. Co je čítač? ……… Základní části čítače 1. Č… J… 2. G… 3. V… Z… a T…
David Rozlílek ME4B. 1) k čemu slouží ………? 2)co znamená že je sériový kanál u 8051 plně duplexní…….? 3)V jakém režimu umožňuje komunikovat a kolik rozhraní.
Procesor Renesas H8S/2633F.
Tranzistory David Rozlílek ME4B.
Výrok „Vypadá to, že jsme narazili na hranici toho, čeho je možné dosáhnout s počítačovými technologiemi. Člověk by si ale měl dávat pozor na takováto.
Jaroslav Krahula.  K čemu se využívají?  Kolik portů má 8051?  Můžeme porty využívat obousměrně?
David Rozlílek Me4B. ? ? ? ?? Jaká paměť tvoří paměť programu ………… ? EA … kde je logická 1 a kde logická 0 ……….? ? ….. Kde je vnější a kde vnitřní paměť……….?
David Rozlílek.  Hodnoty výstupních proměnných y závisejí nejen na okamžitých hodnotách vstupních proměnných x, ale i na jejich …………hodnotách To znamená.
Vstupně – výstupní porty
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Přerušení programu Střední odborná škola Otrokovice Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Miloš Zatloukal.
 Hodně štěstí :*  Jdi na start Jdi na start.  Kolik je =   
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Anotace Prezentaci slouží jako úvod do nové kapitoly: Svalová soustava
MIKROPROCESOROVÁ TECHNIKA
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
VY_32_INOVACE_pszczolka_ Čítače - test
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Hardware jednočipových počítačů I
MIKROPROCESOROVÁ TECHNIKA
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Francová Alena
Mikropočítač Vnitřní struktura 2
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
KONTROLNÍ PRÁCE ..
Programování mikropočítačů
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Francová Alena
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Autor: Mgr. Zdeněk Hanuš VY_32_INOVACE_08_Měřítko mapy
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Pamäte Registre Zbernice.
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/
Transkript prezentace:

David Rozlílek Me4B

 K čemu slouží čítač………..?  K čemu slouží časovač…….?  Co počítá čítač………………?  Co čítá časovač……………..?

 Mikropočítač 8051 má kolika bitové č/č a co znamená lomítko mezi nimi………?  Konfiguraci č/č provádíme………?  Řízení č/č provádíme……?

 Popis jednotlivých bitů registru TMOD:  1) GATE…..CO JE TO ?  2)C/T…….CO JE TO ?  3)M1,M0….. CO JE TO ?

 Kolik máme celkem modů…..?  Jak pracuje Mód 0 ……?  Popište schéma modů 0 č/č

 Popis jednotlivých bitů registru TCON:  TF1,TF0 ……. CO JE TO ?  TR1,TR0……. CO JE TO ?  IE1,IE0………. CO JE TO ?  IT1,IT0………. CO JE TO ?

 Co umožňuje přerušovací systém……..?  Doplňte:  Přerušení povoleno,obslužný program přerušení, start, návrat do hlavního programu

 EA………..co je to ?  ES………..co je to ?  EX1,EX0 ………..co je to ?  ET0,ET1 ………..co je to ?

 PS ………..co je to ? PT1 ………..co je to ? PX1 ………..co je to ? PT0 ………..co je to ? PX0 ………..co je to ?