VY_32_INOVACE_21-10 TEST č. 1.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM
Advertisements

Hraní s desetinnými čísly
PERMUTACE a VARIACE 2.1 Permutace 2.2 Variace bez opakování
KOMBINACE S OPAKOVÁNÍM
VII. Řešení úloh v testech Scio z matematiky
POZNÁMKY ve formátu PDF
Pravděpodobnost 11  Zásobník úloh  Opakování, procvičení VY_32_INOVACE_21-12.
Diskrétní matematika Opakování - příklady.
Zabývá se různými způsoby výběru prvků z daného souboru.
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
Prezentace systémů soutěží od ročníku 2008/09 pro pokračování stiskněte vždy po skončení zvukového komentáře ENTER Uváděné termíny jsou v pracovní podobě,
Násobíme . 4 = = . 4 = = . 4 = = . 2 = 9 .
Zápis čísla v desítkové soustavě
PERMUTACE a VARIACE 2.1 Permutace 2.2 Variace bez opakování
Pravidla ledního hokeje Změny 2010 ukládání trestů, návraty hráčů z TL.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
Zdroj: Kombinatorika Zdroj:
Bayesův teorém – cesta k lepší náladě
Elektronická učebnice - I
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM
Zábavná matematika.
Pravděpodobnost - úvod
Dělení se zbytkem 6 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Dělení se zbytkem 5 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
VY_32_INOVACE_21-14 Test č.2 Podmíněná pravděpodobnost Nezávislé jevy.
36.1 Obvod a obsah kruhu Výpočet obvodu dortové formy.
VY_32_INOVACE_21-01 PRAVDĚPODOBNOST 1 Úvod, základní pojmy.
Únorové počítání.
III. Řešení úloh v testech Scio z matematiky
25. října 2004Statistika (D360P03Z) 4. předn.1 Statistika (D360P03Z) akademický rok 2004/2005 doc. RNDr. Karel Zvára, CSc. KPMS MFF UK
VY_32_INOVACE_21-13 Pravděpodobnost 12
Dělení se zbytkem 8 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Náhoda, generátory náhodných čísel
VY_32_INOVACE_21-06 Pravděpodobnost 6 Zásobník úloh Opakovací lekce.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Není –li uvedeno jinak, je tento.
Sčítání, odčítání do sta
VY_32_INOVACE_21-08 Pravděpodobnost 8 Podmíněná pravděpodobnost – II.
Za předpokladu použití psacích potřeb.
Pravděpodobnost 10 Binomické rozdělení pravděpodobnosti neboli
VY_32_INOVACE_21-03 PRAVDĚPODOBNOST 3 Zásobník úloh.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Daniel Hanzlík Obchodní akademie a Střední odborná škola logistická, Opava, příspěvková.
Pravděpodobnost (pracovní verze). 1. Definice pojmů Jednoduchý/náhodný pokus (simple experiment)  Akt vedoucí k jednomu výsledku - např. hod kostkou,
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: Vladislav Michl Název: VY_32_INOVACE_572_OBSAH_OBDÉLNÍKU Téma: OPAKOVÁNÍ OBSAHU OBDÉLNÍKU.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: Vladislav Michl Název: VY_32_INOVACE_568_OBVOD_TROJÚHELNÍKU_ČT VERCE_OBDÉLNÍKU Téma:
Autor: Jana Buršová.  Permutace s opakováním jsou skupiny o n prvcích vybíraných z n prvků, v nichž se mohou prvky opakovat.
Test č.3  Binomické rozdělení pravděpodobnosti VY_32_INOVACE_21-17.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Řešení úloh v testech Scio z matematiky zadaných ve školním roce 2011/2012 pro 9. ročník (25. – 30. úloha) X. označení digitálního učebního materiálu:
POČET PRAVDĚPODOBNOSTI
Pravděpodobnost. Náhodný pokus.
VY_32_INOVACE_21-04 Pravděpodobnost 4 Geometrická pravděpodobnost.
K OMBINATORIKA, PRAVDĚPODOBNOST, STATISTIKA Úvod do pravděpodobnosti VY_32_INOVACE_M4r0113 Mgr. Jakub Němec.
Pravděpodobnost 7  Podmíněná pravděpodobnost. Definice  Podmíněná pravděpodobnost náhodného jevu A je pravděpodobnost jevu A, ale v závislosti na dalším.
Kombinatorika, pravděpodobnost, statistika
Pravděpodobnost 5  Pravděpodobnost při jevech disjunktních a nedisjunktních VY_32_INOVACE_21-05.
Kombinatorika, pravděpodobnost, statistika
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky 1.
Příklad 1 Urči pravděpodobnost získání výhry ve Sportce pro 4 uhodnutá čísla. Řešení: Ve Sportce se losuje 6 výherních čísel ze 49 čísel v osudí. Výherní.
ŠKOLA:Městská střední odborná škola, Klobouky u Brna, nám. Míru 6, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Peníze do.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Vladimír Mikulík. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM
Podmíněné pravděpodobnosti
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Matematika Pravděpodobnost
Vzdělávací materiál zpracovaný v rámci projektů EU peníze školám
Pravděpodobnost. Náhodný pokus.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Povrch krychle a kvádru.
Transkript prezentace:

VY_32_INOVACE_21-10 TEST č. 1

TEST č.1/1 Skupina A Skupina B Vyjmenuj tři matematiky, kteří se zasloužili o rozvoj pravděpodobnosti: 1. 2. 3. Vyjmenuj tři matematiky, kteří se zasloužili o rozvoj pravděpodobnosti: 1. 2. 3.

TEST č.1/2 Skupina A Skupina B Házíme 2 hrací kostky (červenou a modrou). Kolik prvků má množina všech výsledků ? Uveď příklady 3 možných výsledků Házíme 3 hrací kostky (červenou a modrou a bílou). Kolik prvků má množina všech výsledků ? Uveď příklady 3 možných výsledků

TEST č.1/3 Skupina A Skupina B Kolik různých součtů může padnout při vrhu 4 kostkami ? Kolik různých čtveřic můžeme rozdat z mariášových karet ? Kolik různých součtů může padnout při vrhu 3 kostkami ? Kolik různých trojic můžeme vytvořit z černých šachových figurek ?

TEST č.1/4 Skupina A Skupina B Jaká je pravděpodobnost vytažení pikové karty z balíčku mariášových karet? Jaká je pravděpodobnost padnutí čísla většího než 4 při hodu hrací kostkou? Jaká je pravděpodobnost vytažení krále z balíčku mariášových karet? Jaká je pravděpodobnost padnutí čísla menšího než 5 při hodu hrací kostkou?

TEST č.1/5 Skupina A Skupina B V osudí je 5 bílých a 4 modré koule. Náhodně vybereme 3. Jaká je pravděpodobnost, že budou dvě bílé a jedná modrá? V osudí jsou 3 bílé a 5 černých koulí. Náhodně vybereme 4. Jaká je pravděpodobnost, že budou tři černé a jedna bílá ?

Test č.1/6 Skupina A Skupina B Červeně natřenou krychli o hraně délky 5 rozřežeme na jednotkové krychle. Jaká je pravděpodobnost, že náhodně vytažená krychle bude mít a) právě dvě červené stěny b) aspoň jednu červenou stěnu Černě natřenou krychli o hraně délky 6 rozřežeme na jednotkové krychle. Jaká je pravděpodobnost, že náhodně vytažená krychle bude mít a) právě tři černé stěny b) nejvýše jednu černou stěnu

Test č.1/7 Skupina A Skupina B Jaká je pravděpodobnost, že při jednom hodu dvěma kostkami padne a) součet 6 b) součet 6 nebo 7 Jaká je pravděpodobnost, že při jednom hodu dvěma kostkami padne a) součet 7 b) součet 7 nebo 8

Test č.1/8 Skupina A Skupina B V zásilce 50 výrobků je 6 vadných. Jaká je pravděpodobnost, že mezi 10 náhodně vybranými výrobky budou nejvýše dva vadné ? V zásilce 50 výrobků je 5 vadných. Jaká je pravděpodobnost, že mezi 7 náhodně vybranými výrobky budou aspoň tři vadné ?

Test č.1/9 Skupina A Skupina B Je dán obdélník ABCD, kde AB = 18 cm a BC = 26 cm. Jaká je pravděpodobnost, že náhodně zvolený vnitřní bod obdélníka bude mít od strany AB vzdálenost větší nebo rovnou vzdálenosti od strany BC ? Je dán obdélník ABCD, kde AB = 22 cm a BC = 14 cm. Jaká je pravděpodobnost, že náhodně zvolený vnitřní bod obdélníka bude mít od strany AB vzdálenost menší nebo rovnou vzdálenosti od strany BC ?

Řešení Skupina A Skupina B A1) viz lekce Statistika 1 A2) 36 možností A3) 21 celkem, 35 960 A4) 1/4 1/3 A5) 47% B1) viz lekce Statistika 1 B2) 216 možností B3) 16 celkem, 560 B4) 1/8 2/3 B5) 43%

Řešení Skupina A Skupina B A6) 28,8% 78,4% A7) 13% 30% A8) 0,91 B8) 0,03 B9) 68%