Environmentální projekt Pálava 2009 2.4. – 3.4. 2009.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Michal Vašek, Tomáš Kříž
Advertisements

NENÍ POZDĚ – komplexní environmentální vzdělávání na SŠ Projekt: Mozaika funkční gramotnosti Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.02/
Přírodní rezervace na území Ostravy
Jarní rostliny.
Poznáním k udržitelnému rozvoji regionu Místo, kde žijeme
Milé děti, díváte se dobře kolem sebe?
Autor: Mgr. Ilona Nováková
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2Č. materiálu:VY_32_INOVACE_410.
M1: LESNICKÁ BOTANIKA ČELEĎ: PODRAŽCOVITÉ, PRYSKYŘNÍKOVITÉ
Škola: Základní škola Kladruby Husova 203, Kladruby, Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Modernizace výuky Autor:Mgr. Jaroslava Jašová Název materiálu:VY_32_INOVACE_D Rostliny.v.okoli.obce.
Jihomoravský kraj.
Monitoring životního prostředí v okolí školy a v Moravskoslezském kraji Martina Toporská, 2.L.
Kartografická generalizace
Řeky, jezera, rybníky a přehradní nádrže
Řeky, jezera, rybníky a přehradní nádrže
M1: LESNICKÁ BOTANIKA ČELEĎ: MAKOVITÉ, ZEMĚDÝMOVITÉ A KOPŘIVOVITÉ
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO.
Ekosystém Prchalová, K..
ZŠ ŠKOLNÍ VRCHLABÍ Vyrobeno v rámci programu MŠMT : EU – OP VK 2010.
Vypracoval: David Šuman 5. ročník INFORMACE O KRAJI  Krajské město…………….….………Brno  Hejtman kraje…………….. Michal Hašek  Počet obyvatel…………………
POZNÁVAČKA ROSTLIN A HUB.
Ekologie jako věda Obory ekologie.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
ROZKVETLÉ ZAHRADY, LOUKY A POLE
Ekosystémy.
Stavba květu Květenství.
Jihomoravský kraj.
Jarní květiny park Letohrad
Poodří Chráněná oblast.
EKOSYSTÉM RYBNÍK, POTOK, ŘEKA - poznávačka
JARO Jaro je roční období, které začíná 21. března.
Jarní rostliny.
Terénní cvičení Voda kolem nás Bc. Kateřina Smrčková.
 Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem  Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka  projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ.
PÁLAVA. Pálava je skutečným přírodním klenotem České republiky, chráněnou krajinnou oblastí byla vyhlášena v roce CHKO Pálava leží v nejteplejší.
AnotacePrezentace k procvičení čtení s porozuměním a k rozvoji přírodovědných vědomostí o vodních plochách a zvířatech žijících u nich. AutorMgr. Zdeňka.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Dobrá Jana Název DUM: VY_32_Inovace_1.3.1 Ekosystémy České republiky Název sady: Člověk a jeho svět 4. ročník.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Osoblaha, příspěvková organizace AUTOR: Eliška Jurčicová NÁZEV: VY_52_INOVACE_26_ROSTLINY A ŽIVOČICHOVÉ KOLEM NÁS. TÉMA: LESNÍ ROSTLINY.
Andrea Turečková 9.A 2015/2016 LUŽNÍ LESY NA SLOVÁCKU.
Česká republika Moravskoslezský kraj. Anotace: Materiál slouží k seznámení s jedním z krajů České republiky (Morava) – Moravskoslezským krajem.
MLÝNSKÝ POTOK. PRAMEN, STUDÁNKA Studánka cestou na Hanesmlýn Zdroje Mlýnského potoka - pramení na východní straně Kosovského vrchu Déšť.
Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_09_Jihomoravský.
VY_32_INOVACE_Sib_III_14 Byliny
Nové mlýny Michal Valentík XI.B 2016/2017.
Rozloha: 83km2 Založeno: 19. března 1976
PŘÍRODNÍ ZAJÍMAVOSTI JIHOMORAVSKÉHO KRAJE
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Člověk a jeho svět, Přírodověda, Rozmanitost přírody, Rostliny a živočichové.
Přírodní společenstva v České republice
Přírodní, rekreační oblasti na Slovácku
Soustava tří přehradních vodních nádrží pod Pálavou
Ekosystém louka I. název: VY_32_INOVACE_18_Ekosystem_louka I
Č e s k á r e p u b l i k a Jak se jmenuje žlutě označená oblast České republiky?
Opakování - přehrady
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Člověk a jeho svět, Přírodověda, Rozmanitost přírody, Živočichové v lese.
ROZKVETLÉ ZAHRADY, LOUKY A POLE
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu "EU peníze školám"
VY_32_INOVACE_Vac_III_06 Ochrana přírody a krajiny
Název školy Základní škola a mateřská škola, Jetřichov, okres Náchod
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Dana Motyčková Číslo
Vodstvo České republiky
VY_52_INOVACE_13_ Rostliny v okolí řeky
Význam lesa Na lesní stezce..
Základní škola a Mateřská škola Libáň, okres Jičín
Na kole po Lednicko-valtickém areálu
VLASTIVĚDA vypracovala: Mgr
ZŠ Brána Nová Paka Přírodopis, 6. – 9. tř. Autor: Ing. Michal Koťátko
NÁZEV: VY_52_INOVACE_04_02_08_JARNÍ KVĚTINY
Ekosystém les. Ekosystém biotop (neživá příroda) + společenstvo ( živá příroda) voda rostlinné - lesní patra vzduch živočisné půda sluneční záření.
Poznávačka živočichové a rostliny vod
Transkript prezentace:

Environmentální projekt Pálava –

Betlém studijní plocha Moravského zemského muzea Monitoruje se zde: adaptace živočichů a rostlin na člověkem devastovanou krajinu přirozená revitalizace krajiny bez zásahů člověka přečerpávací stanice

posed cesta k Betlému

žáci zpracovávají zadané úkoly v lužním lese Mušovský luh

Nové mlýny pozorujeme pochopa

Zoologie rosnička zelená ještěrka obecná

Odpočinek na soutoku Soutok řek Jihlava a Svratka – vlévají se do Mušovské přehrady

Botanika V průběhu exkurze jsme pozorovali celou řadu rostlin jarního aspektu. podběl lékařský sasanka hájní

Vodní rostliny kosatec žlutý rákos

Lesní podrost štětka lesní křivatec žlutý dymnivka dutá

Děvín

Ubytování v Dolních Věstonicích

Na cestě

reportérky zastávka u přehrady soumrak nad Pálavou