Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/34.0794 s názvem „Výuka na gymnáziu podporovaná.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
DYNAMIKA HMOTNÉHO BODU SHRNUTÍ 2
Advertisements

Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Gymnázium, Havířov-Město, Komenského 2, p.o Tato prezentace.
7. SKLÁDÁNÍ RYCHLOSTÍ VE STR
Projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Gymnázium, Havířov-Město, Komenského 2, p.o Tato prezentace.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Gymnázium, Havířov-Město, Komenského 2, p.o Tato prezentace.
Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „ Výuka na gymnáziu podporovaná.
Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „Výuka na gymnáziu podporovaná.
DYNAMIKA HMOTNÉHO BODU
DYNAMIKA HMOTNÉHO BODU ZÁKON ZACHOVÁNÍ HYBNOSTI
DYNAMIKA HMOTNÉHO BODU INERCIÁLNÍ VZTAŽNÉ SOUSTAVY (IVS)
„Výuka na gymnáziu podporovaná ICT“.
„Výuka na gymnáziu podporovaná ICT“.
Gymnázium, Havířov-Město, Komenského 2, p.o.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Gymnázium, Havířov-Město, Komenského 2, p.o Tato prezentace.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Gymnázium, Havířov-Město, Komenského 2, p.o Tato prezentace.
STEREOMETRIE polohové vlastnosti - incidence
FYZIKA PRO IV. ROČNÍK GYMNÁZIA - OPTIKA ZOBRAZENÍ KULOVÝMI ZRCADLY
Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „Výuka na gymnáziu podporovaná.
Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „ Výuka na gymnáziu podporovaná.
„Výuka na gymnáziu podporovaná ICT“.
FYZIKA PRO IV. ROČNÍK GYMNÁZIA - OPTIKA
FYZIKA PRO IV. ROČNÍK GYMNÁZIA - OPTIKA
„Výuka na gymnáziu podporovaná ICT“.
DYNAMIKA HMOTNÉHO BODU NEWTONOVY POHYBOVÉ ZÁKONY - příklady
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Gymnázium, Havířov-Město, Komenského 2, p.o. Tato prezentace.
„Výuka na gymnáziu podporovaná ICT“.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Gymnázium, Havířov-Město, Komenského 2, p.o. Tato prezentace.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Gymnázium, Havířov-Město, Komenského 2, p.o. Tato prezentace.
Vzdálenost přímky od roviny, vzdálenost rovin Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/
Zpracováno: Autor: Mgr. Dobruše Fajkusová
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Gymnázium, Havířov-Město, Komenského 2, p.o. Tato prezentace.
Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „Výuka na gymnáziu podporovaná.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Gymnázium, Havířov-Město, Komenského 2, p.o. Tato prezentace.
Gymnázium, Havířov-Město, Komenského 2, p.o
Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „Výuka na gymnáziu podporovaná.
Zpracováno: Autor: Mgr. Dobruše Fajkusová
Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „Výuka na gymnáziu podporovaná.
Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „Výuka na gymnáziu podporovaná.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Gymnázium, Havířov-Město, Komenského 2, p.o Tato prezentace.
Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „Výuka na gymnáziu podporovaná.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Gymnázium, Havířov-Město, Komenského 2, p.o. Tato prezentace.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Gymnázium, Havířov-Město, Komenského 2, p.o. Tato prezentace.
Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „Výuka na gymnáziu podporovaná.
Odchylka přímky a roviny Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem.
„Výuka na gymnáziu podporovaná ICT“.
DYNAMIKA HMOTNÉHO BODU HYBNOST - příklady
„Výuka na gymnáziu podporovaná ICT“.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
ANALYTICKÁ GEOMETRIE VZÁJEMNÁ POLOHA KUŽELOSEČKY A PŘÍMKY Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo.
Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „Výuka na gymnáziu podporovaná.
Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „Výuka na gymnáziu podporovaná.
Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „Výuka na gymnáziu podporovaná.
Odchylka rovin Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „Výuka na.
„Výuka na gymnáziu podporovaná ICT“.
Vzdálenost bodů od přímky a od roviny Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/
Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „Výuka na gymnáziu podporovaná.
Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „Výuka na gymnáziu podporovaná.
„Výuka na gymnáziu podporovaná ICT“.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Gymnázium, Havířov-Město, Komenského 2, p.o. Tato prezentace.
Polohové vlastnosti – poloha přímky a roviny Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/
„Výuka na gymnáziu podporovaná ICT“.
Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „Výuka na gymnáziu podporovaná.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Gymnázium, Havířov-Město, Komenského 2, p.o. Tato prezentace.
„Výuka na gymnáziu podporovaná ICT“.
Polohové konstrukční úlohy I – průnik rovin konstrukce průsečnice Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační.
Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „Výuka na gymnáziu podporovaná.
Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „Výuka na gymnáziu podporovaná.
Odchylka přímek Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „Výuka.
„Výuka na gymnáziu podporovaná ICT“.
Transkript prezentace:

Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „Výuka na gymnáziu podporovaná ICT“. Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Zpracováno autor: Mgr. Dalimil Šebesta

COMERVIVIR

COM_ COM__ COM_ COM____ COM___ COM__

COMERVIVIR COM_VIV_ COM__VIV__ COM_VIV_ COM____VIV____ COM___VIV__ COM__VIV__

COMERVIVIR COMOVIV_ COM__VIV__ COM_VIV_ COM____VIV____ COM___VIV__ COM__VIV__

COMERVIVIR COMOVIV_ COMESVIV__ COM_VIV_ COM____VIV____ COM___VIV__ COM__VIV__

COMERVIVIR COMOVIV_ COMESVIV__ COMEVIV_ COM____VIV____ COM___VIV__ COM__VIV__

COMERVIVIR COMOVIV_ COMESVIV__ COMEVIV_ COMEMOSVIV____ COM___VIV__ COM__VIV__

COMERVIVIR COMOVIV_ COMESVIV__ COMEVIV_ COMEMOSVIV____ COMÉISVIV__ COM__VIV__

COMERVIVIR COMOVIV_ COMESVIV__ COMEVIV_ COMEMOSVIV____ COMÉISVIV__ COMENVIV__

COMERVIVIR COMOVIVO COMESVIV__ COMEVIV_ COMEMOSVIV____ COMÉISVIV__ COMENVIV__

COMERVIVIR COMOVIVO COMESVIVES COMEVIV_ COMEMOSVIV____ COMÉISVIV__ COMENVIV__

COMERVIVIR COMOVIVO COMESVIVES COMEVIVE COMEMOSVIV____ COMÉISVIV__ COMENVIV__

COMERVIVIR COMOVIVO COMESVIVES COMEVIVE COMEMOSVIVIMOS COMÉISVIV__ COMENVIV__

COMERVIVIR COMOVIVO COMESVIVES COMEVIVE COMEMOSVIVIMOS COMÉISVIVÍS COMENVIV__

COMERVIVIR COMOVIVO COMESVIVES COMEVIVE COMEMOSVIVIMOS COMÉISVIVÍS COMENVIVEN

COMERVIVIR - O - O - ES - E - EMOS - IMOS - ÉIS - ÍS - EN

COMERVIVIR - O - O - ES - E - EMOS - IMOS - ÉIS - ÍS - EN

METER

1. MET_1. MET____ 2. MET__2. MET___ 3. MET_3. MET__

METER 1. METO1. MET____ 2. MET__2. MET___ 3. MET_3. MET__

METER 1. METO1. MET____ 2. METES2. MET___ 3. MET_3. MET__

METER 1. METO1. MET____ 2. METES2. MET___ 3. METE3. MET__

METER 1. METO1. METEMOS 2. METES2. MET___ 3. METE3. MET__

METER 1. METO1. METEMOS 2. METES2. METÉIS 3. METE3. MET__

METER 1. METO1. METEMOS 2. METES2. METÉIS 3. METE3. METEN

ESCRIBIR 1. ESCRIB_1. ESCRIB____2. ESCRIB__ 3. ESCRIB_3. ESCRIB__

ESCRIBIR 1. ESCRIBO1. ESCRIB____2. ESCRIB__ 3. ESCRIB_3. ESCRIB__

ESCRIBIR 1. ESCRIBO1. ESCRIB____ 2. ESCRIBES2. ESCRIB__ 3. ESCRIB_3. ESCRIB__

ESCRIBIR 1. ESCRIBO1. ESCRIB____ 2. ESCRIBES2. ESCRIB__ 3. ESCRIBE3. ESCRIB__

ESCRIBIR 1. ESCRIBO1. ESCRIBIMOS 2. ESCRIBES2. ESCRIB__ 3. ESCRIBE3. ESCRIB__

ESCRIBIR 1. ESCRIBO1. ESCRIBIMOS 2. ESCRIBES2. ESCRIBÍS 3. ESCRIBE3. ESCRIB__

ESCRIBIR 1. ESCRIBO1. ESCRIBIMOS 2. ESCRIBES2. ESCRIBÍS 3. ESCRIBE3. ESCRIBEN

CREER

CREER 1. CREO1. CREEMOS 2. CREES2. CREÉIS 3. CREE3. CREEN

BATIR

BATIR 1. BATO1. BATIMOS 2. BATES2. BATÍS 3. BATE3. BATEN

ZVRATNÁ SLOVESA LLAMARSE ME LLAMONOS LLAMAMOS TE LLAMASOS LLAMÁIS SE LLAMASE LLAMAN

NEPRAVIDELNÁ SLOVESA ESTAR SER VENIR TENER

NEPRAVIDELNÁ SLOVESA ESTAR 1. ESTOY1. ESTAMOS 2. ESTÁS2. ESTÁIS 3. ESTÁ3. ESTÁN

NEPRAVIDELNÁ SLOVESA SER 1. SOY1. SOMOS 2. ERES2. SOIS 3. ES3. SON

NEPRAVIDELNÁ SLOVESA VENIR 1. VENGO1. VENIMOS 2. VIENES2. VENÍS 3. VIENE3. VIENEN

NEPRAVIDELNÁ SLOVESA TENER 1. TENGO1. TENEMOS 2. TIENES2. TENÉIS 3. TIENE3. TIENEN

Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Dalimil Šebesta.