Velikonoční program pro školní skupiny Renata Petříková, Masarykovo muzeum v Hodoníně.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Spolupráce se vzdělávacími institucemi. Projekt iYouth – Modely integrace a prevence sociálního vyloučení: podpora migrantské mládeže je spolufinancován.
Advertisements

Vzdělání: Univerzita Karlova v Praze - filozofická fakulta – pedagogika a psychologie – učitelství pro školy II. cyklu – rok zakončení 1981 Univerzita.
Aula del Mar Muzeum podmořského světa. Kontaktní informace Adresa: Manuel Agustín Heredia 35, Málaga Adresa: Manuel Agustín Heredia 35, Málaga.
ROZVOJ INFORMAČNÍCH A KOMUNIKAČNÍCH TECHNOLOGIÍ V KROMĚŘÍŽI Zřízení PIAP v centru města a místních částech Postoupky, Bílany a Těšnovice.
Základní škola a Mateřská škola Brno, Merhautova 37
Volný čas a kultura Kultura pro děti a kultura dětí.
ROZVÍJEJÍCÍ AKTIVITY V PROCESU VÝUKY V PRAXI
Program Ekoškola je mezinárodní vzdělávací program, který v České republice organizuje sdružení Tereza. Jeho cílem je, aby žáci zlepšili prostředí ve.
Doprovodné programy I. běh ŠMP – Muzejní výstavnictví Mgr. Dagmar Fialová.
Anotace: Prezentace seznamuje žáky s funkčními styly. V pracovním listu pak žák se pokusí rozdělit texty podle jednotlivých stylů. Vzdělávací oblast: Český.
Evropa: východní Evropa
Vzdělávací oblast: Český jazyk a literatura
Velikonoční vajíčka.
Jaro Mgr. Iveta Honzejková.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA VEŘOVICE
Evropa: západní Evropa
Slovesný vid Slovesný vid VY_32_INOVACE_ČJ-M 8.,9.03.
C estovní ruch na Šluknovsku - co můžeme nabídnout ? Ing. Eva Hamplová MAS Šluknovsko Tolštejn,
Evropa: ochrana přírody VY_52_INOVACE_ Čap-Z 7.,8.42 Mgr. Kosík Lukáš Anotace: Evropa: ochrana přírody Vzdělávací oblast: Z 8.ročník Autor: Mgr.
Divadlo Finanční gramotnost Úspěšný formát zážitkového učení pro všechny věkové kategorie.
Vzdělávací oblast: Český jazyk – gramatika Autor: Vlasta Lindovská
Evropa - členitost: ostrovy a poloostrovy
Vzdělávací materiál vytvořený v projektu OP VK Název školy:Gymnázium, Zábřeh, náměstí Osvobození 20 Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Zlepšení.
Evropa: západní a střední Evropa
Vzdělávací oblast: Matematika Autor: Vlasta Lindovská Jazyk: Český
VY_32_INOVACE_M-Ar 8.,9.02 Číselné výrazy
Matematika a její aplikace Číslo a početní operace ve slovních úlohách na I. stupni ZŠ 2 Slovní úloha s praktickým znázorněním VY_42_INOVACE_28 Sada 2.
Evropa: severní Evropa
Evropa: obyvatelstvo VY_52_INOVACE_ Čap-Z 7.,8.43 Mgr. Kosík Lukáš Anotace: Evropa: obyvatelstvo Vzdělávací oblast: Z 8.ročník Autor: Mgr. Kosík.
Česká republika: obyvatelstvo a sídla
Škola byla slavnostně otevřena v roce Stala se všeobecně známou pod názvem „Škola - Lesná“ (stavba byla opakováním projektu ze sídliště Lesná.
VY_32_INOVACE_M-Ar 8.,9.07 Lineární rovnice Anotace: Žák si osvojuje řešení lineárních rovnic pomocí ekvivalentních úprav včetně zkoušky. Řeší lineární.
nová on-line prezentace muzejních a galerijních sbírek Mgr. Jakub Hauser, Národní muzeum.
Evropa: Hospodářství a průmysl
Anotace: Česká republika: doprava Vzdělávací oblast: Zeměpis 8. ročník Autor: Mgr. Kosík Lukáš Jazyk: český Očekávaný výstup: Žák vypíše do sešitu nejdůležitější.
Česká republika: hospodářství, zemědělství
Evropa vodstvo VY_32_INOVACE_Z OnM Mgr. Kosík Lukáš
Anotace: Česká republika: vodstvo a ochrana životního prostředí Vzdělávací oblast: Zeměpis 8. ročník Autor: Mgr. Kosík Lukáš Jazyk: český Očekávaný výstup:
Česká republika: vodstvo
Dějepis Úvod do dějepisu Pavel Šupka
Česká republika: podnebí, půdy, ochrana životního prostředí
Škola pro děti Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Doporučeno pro: žáky 3. ročníku ZŠ Předmět: německý jazyk Autor: Mgr. Richard.
Česká republika: hospodářství, zemědělství, průmysl
Anotace: ČR – Olomoucký kraj Vzdělávací oblast: Zeměpis 8. ročník Autor: Mgr. Kosík Lukáš Jazyk: český Očekávaný výstup: Žák vyhledá a zapíše do pracovního.
Anotace: ČR – Zlínský kraj Vzdělávací oblast: Zeměpis 8. ročník Autor: Mgr. Kosík Lukáš Jazyk: český Očekávaný výstup: Žák vyhledá a zapíše do pracovního.
Česká republika: geologický vývoj, podnebí
Školní speciální pedagog. Diagnostika speciálních vzdělávacích potřeb žáka Provádění, event. zajištění krátkodobé i dlouhodobé individuální práce se žákem.
Velikonoce u nás a v jiných zemích Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je PhDr. Věra Holotová. Dostupné z Metodického portálu.
Statutární město Kladno Prevence ve škole o.s. Kladno.
ZÁKLADNÍ A MATEŘSKÁ ŠKOLA CHOTÝŠANY „KAŽDÝ JE JEDINEČNÝ“
Muzeum jako místo setkávání – prožitek jinak. Regionální muzeum v Litomyšli a jeho aktivity směrem k veřejnosti. Renata Kmošková, programová produkční.
EVVO v Muzeu regionu Valašsko Mgr. Pavlína Vymazalová.
MUZEOEDU.CZ jako společná platforma edukačních pracovníků muzeí a galerií Mgr. Pavla Vykoupilová PERSPEKTIVY ČESKÉ MUZEJNÍ EDUKACE 10. – 11. května 2016.
Češi a památky jak vnímají domácí turisté zpřístupněné památky Petr Svoboda.
STATUTÁRNÍ MĚSTO HRADEC KRÁLOVÉ, ČESKOSLOVENSKÉ ARMÁDY 408, HRADEC KRÁLOVÉ KRALOVE.ORG LIDSKÉ TĚLO – DOKONALÝ STROJ? (Centrum přírodovědného.
poslání národního pedagogického muzea a knihovny j. a. komenského
Velikonoce Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
HAPPY EASTER.
Základní škola a mateřská škola Pavlíkov, okres Rakovník Pavlíkov 77, tel.:  756, 731 225 743, IČO :
Jan Amos Komenský VY_32_Inovace_07KR-3
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
Rekonstrukce Horského hotelu a televizního vysílače Ještěd
VELIKONOČNÍ POMLÁZKA NÁVOD.
Polytechnické vzdělávání v DVPP VISK seminář KAP Středočeského kraje
G6A 1.čtvrtletí 2018/2019.
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
Člověk a jeho svět, 2 Název školy, adresa:
dne 5. dubna 2018 ve třech skupinách v 15 hodin, 15:30 a v 16 hodin
Místní akční plán rozvoje vzdělávání pro Prahu 12
Systém podpory NIDV pro pedagogické pracovníky vzdělávající děti/žáky cizince a podpora dětí/žáků cizinců Vzděláváme děti s odlišným mateřským jazykem.
Transkript prezentace:

Velikonoční program pro školní skupiny Renata Petříková, Masarykovo muzeum v Hodoníně

 „O vrbovém proutku“ – doprovodný zvykoslovný program řemeslného jarmarku  Místo: multifunkční sál Evropa  Čas: týden před Velikonocemi  Cílová skupina: mateřské školy a I. stupeň základní školy  Aktéři: pracovníci Masarykova muzea v Hodoníně (+ řemeslníci)

 Odlišit se od „konkurence“  Přivést nové publikum  Upevnit vazby se známým publikem ……

 Předvelikonoční jarmark se vzdělávacím podtextem  Prezentace zvykosloví formou dramatu:  „pracovník v roli“  „návštěvník v roli“

 Učíme děti „chodit do muzea“  Snažíme se ukázat, že muzeum je interaktivní instituce  Připomínáme, že v muzeu se něco děje  Vytváříme obraz fungujícího pracovního kolektivu