ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKR LOUNY

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Požadavky na etiku v reklamě
Advertisements

ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKR LOUNY
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Marketingový mix – Propagace (komunikace)
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_2_18.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_2_15.
Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKR LOUNY
Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název.
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY AUTOR: SIMONA ŠTRANCOVÁ, DIS. NÁZEV: VY_32_INOVACE_670_MINULÝ_ ČAS_SLOVESA_BÝT TÉMA: MINULÝ.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor:
Základní škola, Husova 276, Podbořany, okres Louny
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Reklama v marketingu Obsah Pojem reklama, znaky reklamy Druhy reklamy
Číslo v digitálním archivu školy
Název školy: Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny Autor:
Cíl reklamy, druhy, její využití a samostatné sestavení
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_1_17.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKR LOUNY
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_217.
Anotace: Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: MGR. STANISLAVA OHANKOVÁ Název: VY_32_INOVACE_278_GEOMETRIE_TROJÚHELNÍK.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Vladislav Michl
Integrovaná střední škola,Slaný
VY_32_INOVACE_EKO_19 PROPAGACE I.
Aktivita č.2: Podnikání a právo
Hlují čísla na desetitisíce
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_RUBMO_ESTETIKA_20 Název materiálu: Reklama Tematická oblast: Estetika, 1. ročník Anotace: Prezentace slouží k výkladu.
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY AUTOR: SIMONA ŠTRANCOVÁ, DIS. NÁZEV: VY_32_INOVACE_664_KOLIK_JE_HODIN TÉMA: KOLIK JE HODIN?
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKR LOUNY
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: MGR. MONIKA RICHTÁRECHOVÁ Název: VY_32_INOVACE_214_POČÍTÁNÍ_GEOMETRICKÝCH_TĚLES Téma:
Obchodní akademie Liberec Ekonomické lyceum Propagační písemnosti a jejich vliv na poptávku po zboží Praktická odborná část maturitní zkoušky z korespondence.
Propagace Monika Ferdová, Radka Hejzlarová,
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKR LOUNY
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY AUTOR: MGR. MARTINA MYŠKOVÁ NÁZEV: VY_32_INOVACE_730_ČESKO-RUSKÁ HOMONYMA TÉMA: VÝKLAD ČESKO-RUSKÝCH.
Mediaplan Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Téma: Využití Corelu v Marketingu Vypracoval/a: Ing. Jana Wasserbauerová.
Seminární práce z předmětu KMA/MAB Reklama
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: Vladislav Michl Název: VY_32_INOVACE_572_OBSAH_OBDÉLNÍKU Téma: OPAKOVÁNÍ OBSAHU OBDÉLNÍKU.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: Vladislav Michl Název: VY_32_INOVACE_568_OBVOD_TROJÚHELNÍKU_ČT VERCE_OBDÉLNÍKU Téma:
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKR LOUNY
Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny
Reklama a její význam pro podnikání Draženov Blížejov Studánka září 2010.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKR LOUNY
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Název školy: Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny Autor:Mgr. Dana Zischková Název:VY_32_INOVACE_41_PODZIM Téma: Výklad na téma PODZIM Číslo.
Název školy:Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny Autor:Mgr. Dagmar Sachsová Název:VY_32_INOVACE_170 _NAŠE_TĚLO Téma:Vnitřní orgány Číslo projektu:
Vzdělávací materiál vytvořený v projektu OP VK Název školy:Gymnázium, Zábřeh, náměstí Osvobození 20 Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Zlepšení.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
FINANČNÍ GRAMOTNOST Tak tedy za kolik REKLAMA a SLEVY.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKR LOUNY
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_2_19.
Název školy: Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny Autor:Mgr. Dana Zischková Název:VY_32_INOVACE_60_LÉTO Téma: Výklad na téma léto Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/
Základní škola a mateřská škola T. G. Masaryka Milovice, Školská 112, Milovice projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Produkt Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Vladislav Michl
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKR LOUNY
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKR LOUNY
FINANČNÍ GRAMOTNOST REKLAMA ZPRACOVALA: MGR. IVA NOVOTNÁ SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA, ČESKÁ KAMENICE, JAKUBSKÉ NÁM. 113, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE.
III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_ INOVACE _ 9 Jméno autora: Mgr. Marcela Chalúpková Datum: červen 2012 Ročník: 8. Vzdělávací.
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy Autor: Simona Valachová Název: VY_62_INOVACE_2801_reklama Téma: Reklama a její klady a zápory Číslo projektu:
IMAGE - specifický obraz výrobku odráží očekávání veřejnosti POZOR! Aktuální percepce lidí bývají vždycky ovlivněny minulou zkušeností ! Podnik by měl.
EU_62_A_sada 1_07_M_Reklama_Pol Název školy Střední škola, Základní škola a Mateřská škola, Karviná, p. o. Autor Ing. Jana Poliačíková Anotace Materiál.
CZECH SALES ACADEMY Hradec Králové – VOŠ a SOŠ s.r.o.
Piktogram reklama logo
Propagace, reklama VY_32_INOVACE_41_831
Transkript prezentace:

ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKR LOUNY Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKR LOUNY Autor: MGR. OLGA FILÍPKOVÁ Název: VY_32_INOVACE_430_REKLAMA Téma: Reklama - výklad  Číslo projektu:   CZ.1.07/1.4.00/21. 2975 Zkopíruj si logo EU do své práce Anotace:  

Anotace Tato prezentace slouží k výkladu učiva v předmětu český jazyk a literatura pro žáky ve čtvrtém ročníku. Žáci si vysvětlí pojem reklama. Žáci se seznámí s druhy reklam, s cílem a účelem reklam. Seznámí se s klamavými reklamami. Seznámí se s vlastnostmi reklamního sloganu.

Datum vytvoření: 15. 5. 2012 Klíčová slova: reklama, propagace, bilboardy, mobilní reklama, klamavá reklama, reklamní slogan, rozhlasové spoty

Reklama Definice reklamy Druhy reklamy Reklama podle účelu Cíle reklamy Metody klamavé reklamy Vlastnosti reklamního sloganu

Definice reklamy Reklama je forma propagace výrobku, služby, obchodní značky, nebo myšlenky.

Druhy reklamy Televizní Tisková (inzerát, akční leták) Světelná Rozhlasové spoty Mobilní (rekl. na autech)

Venkovní (plakáty, bilboardy, štíty domů) Alternativní média (chodící reklama) Propagační předměty (trička, propisky Vlečení letadlem….

Reklama je také známá pod názvem marketingová kampaň. Tento výraz se používá, pokud nabízející využije několik komunikačních kanálů zároveň nebo jejich kombinaci.

Reklama podle účelu Informativní - informuje o svých produktech, akcích Přesvědčovací -přesvědčuje a podněcuje k rychlé koupi Připomínací - připomíná kdy a kde si něco koupí nebo kde se co koná

Cíle reklamy Zvýšení poptávky Tvorba silné značky Zlepšení zisku Zlepšení pověsti firmy Motivace vlastních pracovníků Rozšíření distribuční sítě

Metody klamavé reklamy Navozuje, že bez koupi tohoto výrobku můžete vážně onemocnět. Vyzdvihuje vlastnosti, které výrobek nemá. Složení výrobku neodpovídá uvedenému na obalu. Vyobrazení na obalu neodpovídá obsahu balení.

Vlastnosti reklamního sloganu Měl by být originální, nápaditý, poutavý, výstižný. Měl by být stručný, krátký, srozumitelný. Měl by být lehce zapamatovatelný. Měl by sdělovat výhody. Měl by upoutat pozornost a vyvolat touhu po jeho potřebě.

Použité zdroje Program Microsoft Office 2010