1 JD Advantage. 2 Čeho chceme dosáhnout ? Strategií JD EMA je stát se jednoznačným lídrem na trhu profesionálního čištění a hygieny JD Advantage.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PLAYBOY Kalendar 2007.
Advertisements

Název materiálu: OPAKOVÁNÍ 2. POLOLETÍ - OTÁZKY
Produkce odpadů 2002 – 2007 obce ORP Šumperk
2 3 Lokalita Pod Javornic kou silnicí 4 směr Solnice směr Javornice směr Vamberk CENTRUM 10min. směr Častolovice.
ZŠ BYSTŘICE N. P., NÁDRAŽNÍ 615
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Sídliště Dukla - Pardubice

*Zdroj: Průzkum spotřebitelů Komise EU, ukazatel GfK. Ekonomická očekávání v Evropě Březen.
Zadlužení, inflace, demografie
Spektra zatížení Milan Růžička 1 Dynamická pevnost a životnost
MINISTRANTI NAPAJEDLA
Název školy Adresa školy Číslo projektu Číslo materiálu v sadě Předmět Anglický jazyk Téma (název prezentace) Opakovací hra – slovíčka At home – 4. ročník.
Téma (název prezentace) Autor Metodický popis (anotace)
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků základní.
Hra je určená pro dvě družstva nebo dva žáky – červené x modré Po kliknutí na tlačítko s číslicí se zobrazí otázka, s otázkou se zároveň zobrazí napovídající.
Násobíme . 4 = = . 4 = = . 4 = = . 2 = 9 .
1 Extreme programming v praxi Martin Junek, product manager
Vizualizace projektu větrného parku Stříbro porovnání variant 13 VTE a menšího parku.
ČLOVĚK A JEHO SVĚT 2. Ročník - hodiny, minuty Jana Štadlerová ŽŠ Věšín.
Dělení se zbytkem 3 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
ARITMETICKÁ POSLOUPNOST I
ZOHO OFFICE Vypracovala: Iva Ptáčková, A11B0605P 1.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
Dělení se zbytkem 5 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Název materiálu: OPAKOVÁNÍ 1.POLOLETÍ - OTÁZKY
projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ předpověď počasí na 13. května 2014.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
KASKÁDOVÉ STYLY 4.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není – li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.

Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. Předpověď počasí na
Nejmenší společný násobek
Online prodeje jako součást multikanálového přístupu v praxi
Násobení zlomků – teorie a cvičení VY_32_INOVACE_19
předpověď počasí na 14. května 2009 OBLAČNOST 6.00.
Název materiálu: OPAKOVÁNÍ 1.POLOLETÍ - OTÁZKY
Zásady pozorování a vyjednávání Soustředění – zaznamenat (podívat se) – udržet (zobrazit) v povědomí – představit si – (opakovat, pokud se nezdaří /doma/)
Název materiálu: OPAKOVÁNÍ 1.POLOLETÍ - OTÁZKY
Startegie a perspektivy trhu s biopalivy v ČR Česká zemědělská universita, Praha, listopad Česká asociace petrolejářského průmyslu a obchodu.
Vsetín – město bez bariér
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
EDITOR BY: SPRESS 15. ledna ledna ledna 2015.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace

JD Advantage Čištění - podlahy.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není – li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 č. materiálu: VY_32_INOVACE_PEK248.
JD Advantage Stripy.
Konference SI Praha Ladislav Přívozník is:energy czech a.s.
Dopravní značky Zde si vyzkoušíte zda si aspoň kapku pamatujete dopravní značky. Zkuste to bez pomoci rodičů, sourozenců či internetu. Zde najdete jen.
Název materiálu: OPAKOVÁNÍ 1.POLOLETÍ - OTÁZKY
Magnetické vlastnosti látek
Název materiálu: OPAKOVÁNÍ 1.POLOLETÍ - OTÁZKY
HRAJEME SI S ČÍSLY ODČÍTÁNÍ V OBORU DO 20 VY_32_INOVACE_19 Vypracovala: Klumparová Zuzana ZŠ a MŠ OLŠOVEC, přísp. org.
Přednost početních operací
Ovoce a zelenina 4. ročník
Ovoce a zelenina Svět kolem nás
SAMOSTUDIUM TEST VLK OBECNÝ LIŠKA OBECNÁ FENEK BERBERSKÝ
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Test určování a zařazování členovců
Autor: Ondřej Šimeček Verze: 1.1.3

Čistění interiéru JD Advantage.
Podpůrné materiály Co je k dispozici / připravujeme
Marketingové strategie
Transkript prezentace:

1 JD Advantage

2 Čeho chceme dosáhnout ? Strategií JD EMA je stát se jednoznačným lídrem na trhu profesionálního čištění a hygieny JD Advantage

3 Kromě čistoty, chceme být nejlepší i v zjednodušování života našim zákazníkům. JD Advantage

4 Není to jen racionalizační proces. Byla to snaha přes harmonizaci vyvinout konkurence schopnou BC nabídku kopírující s naší strategií. JD Advantage

5 Nové BC portfolio musí být a je  Jednoduchéna komunikaci na pochopení na interpretaci  Komplexní Poskytovat zákazníkům požadované řešení z hlediska jejich specifických požadavků nebo aplikací. JD Advantage

6 Nové BC Portfolio kombinuje Jednoduchost a odbornost Simplicity & Expertise JD Advantage

7

8 BC - Značení & popis  Hlavní značka :TASKI  Aplikační značky : Jontec Tapi Sprint Sani Good Sense JD Advantage

9 BC – Produktové zařazení  Rozdělení nabídky na:Optimální Alternativní Speciality

10 BC – Systémový přístup  Omni Systém  Stone Care  Lino Secure  1,2,3 FC Systém JD Advantage

11 JD Advantage BC portfolio + Inovace JFlex Jonstone ESD Program Oxivir

12 JD Advantage BC portfolio + Inovace Nová 1 l láhev (vylepšený design - manipulace, pevnější, stabilnější) Nová 750 ml láhev (vylepšená stabilita, delší hrdlo na uchycení)

13 Nové láhve

14 JD Advantage BC portfolio Není to jen harmonizační proces, ale je to opravdu konkurenční re-launch naší BC nabídky

15 JD Advantage BC portfolio poskytne našim zákazníkům JEDNODUCHOST & ODBORNOST..a je to jen začátek JD Advantage

16 JD Advantage BC Branding Hlavní, zastřešující značka: TASKI Aplikační značky: Jontec Tapi

17 JD Advantage BC Branding Hlavní, zastřešující značka: TASKI Aplikační značky: Sprint Sani

18 Změny Hlavní značka nebo + Sani+názevSanita Sprint+názevInteriér Jontec+názevPodlahy Tapi+názevKoberce

19 Změny Hlavní značka nebo RoomCare (logo) +názevRoomCare Good Sense (logo) +názevAircare a neutralizace pachu

20 …od starých k…

21 …novým Hlavní značka název Aplikační značka Alfa-numeric Aplikace

22 Jednoduché barevné kódování spojené s aplikácí Jak to vypadá na nové etiketě První barva pro podlahy: tmavě zelená První bava pro koberce: světle zelená Prní barva pro interiéry: tmavě modrá První barva pro sanitu: tmavě červená

23 Ikony a piktogramy aplikace na rychlé rozpoznání pH-bar vzadu Jak to vypadá na nové etiketě např. pro sanitární zařízení např. použitené s podlahovým automatom

24 Re-Launch  Lepší produkty  Jednoduchost & Odbornost  Lepší materiály  Inovace JD Advantage

25 JD Advantage