Klára Motlíčková, KVARTA

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
HV-1 Hudební výchova DUM č. 9 Prima – kvarta osmiletého studia
Advertisements

HV-1 Hudební výchova DUM č. 14 Prima – kvarta osmiletého studia
Název Dělení moderní hudby
NÁZEV ŠKOLY: SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA A MATEŘSKÁ ŠKOLA VARNSDORF AUTOR: Petr Smetana, NÁZEV: VY_32_INOVACE_08_ Hudební nástroje TÉMA: smyčcové.
HV-1 Hudební výchova DUM č. 3 Prima – kvarta osmiletého studia
HV-1 Hudební výchova DUM č. 4 Prima – kvarta osmiletého studia
HV-1 Hudební výchova DUM č. 11 Prima – kvarta osmiletého studia
HV-1 Hudební výchova DUM č. 1 Prima – kvarta osmiletého studia
Opakování III Otázky jsou vybrány z DUM č
Daňková Daniela, C4B Gymnázium Jiřího Ortena
CZ.1.07/1.4.00/ , Dobrá šance pro děti
HV-1 Hudební výchova DUM č. 18 Prima – kvarta osmiletého studia
Tereza Látalová.
Název šablony: Inovace v HV 32/Hv10/ Zbíral Vzdělávací oblast: Umění a kultura Název výukového materiálu: Historie české populární hudby Autor:
ROMANTISMUS (Přibližně 19. století).
HV-1 Hudební výchova DUM č. 2 Prima – kvarta osmiletého studia
ICT 2 – 3 – 40 Poslech - Bedřich Smetana - Má vlast - Vyšehrad
Indická hudba Anna Hájková.
VÝZNAMNÁ SOUČÁST MODERNÍ POPULÁRNÍ HUDBY
Americká hudba Petra Kloudová.
Trance music - Druh elektronické taneční hudby, která vznikla v 90. letech v Německu (úplný začátek trance hudby se ale přiřazuje ke Britské skupině The.
Weissová, Krejcarová C2A
Drum And Bass a Dubstep Tomáš Křivánek Tomáš Křivánek.
HV-1 Hudební výchova DUM č. 5 Prima – kvarta osmiletého studia Mgr. Milena Naglmüllerová; Gymnázium, Sušice Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu.
J-POP Adéla Felcmanová. J-pop = Japanese pop Počátky sahají až do 60. let Všeobecně se rozšířil v 90. letech.
Bukovinová Barbora, sekunda
Medailonky HV-1 Hudební výchova DUM č. 16 Prima – kvarta osmiletého studia Mgr. Milena Naglmüllerová; Gymnázium, Sušice Tento materiál byl vytvořen v.
Martin Dvořáček kvarta 2014/2015
HV-1 Hudební výchova DUM č. 7 Prima – kvarta osmiletého studia Mgr. Milena Naglmüllerová; Gymnázium, Sušice Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu.
Nela Chalupová.
Rhythm and Blues Vendula Zimová.
Funk Denisa Zouharová.
Medailonky HV-1 Hudební výchova DUM č. 20 Prima – kvarta osmiletého studia Mgr. Milena Naglmüllerová; Gymnázium, Sušice Tento materiál byl vytvořen v.
 plný název: República de Chile  poloha: západní pobřeží Jižní Ameriky  rozloha: km²  hl. město: Santiago de ChileSantiago de Chile  jazyk:
Název Václav Hrabě Předmět, ročník Český jazyk a literatura, tercie
Název šablony: Inovace v HV 32/Hv05/ Zbíral Vzdělávací oblast: Umění a kultura Název výukového materiálu: Historie české populární hudby Autor:
ICT – 2 – 3 – 39 Poslech - Bedřich Smetana - Má vlast - Vltava
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY AUTOR: MGR. MARTINA MYŠKOVÁ NÁZEV: VY_32_INOVACE_778_VÝVOJ_JAZZU TÉMA: Tradiční jazz ČÍSLO.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Blues Richard Malý.
Cimbál Vojtěch Vyorálek.
Téma hodiny: Jamajka Předmět: Zeměpis Ročník: 2. ročník
Cembalo Kristýna Sadloňová SEKUNDA.
Bo ř ek Králík.  50. léta 20. století v USA  vytvo ř ili ho Afroameri č ané  objevil „ č ernou“ muziku pro bílé Ameri č any a Evropany.
Hudba.
Eva Ventrubová Sekunda
ICT 2 – 3 – HV Hudba vokální a instrumentální
Disco Barbora Králová.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj
ROMAN DVOŘÁK Kubánská hudba. Hudba vznik spojením tradic španělské a černošské hudby především taneční – habanera, bolero, rumba, claves, guaracha, bonga,
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj
ICT – 2 – 3 – 28 HV - Bohuslav Martinů
Lucie Pryclová, tercie.  demokratický stát v Malé Asii a z menší části v JV Evropě  hlavní město – Ankara  turecká kuchyně patří mezi nejvyhledávanější.
Mgr. Jakub Tomala.  Ukázka č. 1  Ukázka č. 2  Ukázka č. 3  Ukázka č. 4  Ukázka č. 5  Komentář k ukázce č. 1  Komentář k ukázce č. 2  Komentář.
ARGENTINA Martin Saňka.
Vietnamská hudba.
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Renesance 2 Vrcholné období. Renesance 2 Vrcholné období.
Ondrášková Markéta Kvarta
Petr Suk Gymnázium Jiřího ortena V8A
Jak fungují vodní elektrárny
Šalmaj.
ICT 2 – 3 – 31 HV HUDEBNÍ NÁSTROJE STRUNNÉ
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Ročník: 5. Předmět: Hudební výchova.
ICT 2 – 3 – 37 HV Vánoční koledy
Referát do HV VIKTOR ČANĚK
Blahová Pavlína, Kvarta
Membranofony Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblastKomunikace hudebního umění se znakovými systémy uměleckých.
NÁZEV ŠKOLY: Speciální základní škola, Chlumec nad Cidlinou, Smetanova 123 AUTOR: Lenka Šilhánková NÁZEV: VY_32_INOVACE_8 4 _ KONTRABAS TEMA: HUDEBNÍ NÁSTROJE.
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
Transkript prezentace:

Klára Motlíčková, KVARTA World music Klára Motlíčková, KVARTA

Co to je? Je to výraz pro hudbu vycházející z libovolné etnické tradice, doplněná o prvky jiných žánrů World music není: populární hudba klasickou hudba Populární hlavně v Africe a USA

Termín World music hudební žánr obchodní značka začal ho používat Robert E. Brown

Směry World music Indická hudba - růst popularity poté, co ji objevili The Beatles Reggae – objevili se v 70. letech se skupinami Toots a Maytals Kalypso, vúdú a zouk, kreolská taneční hudba z francouzských Antil jsou další vlivné styly

Nástroje Většinou se hraje na ozvučené bicí – gongy, xylofony, bubny Sitár – mnohostrunný drnkací nástroj

Ukázka The Beatlrs – Within you whitout you https://www.youtube.com/watch?v=ljnv3KGtcyI

Zdroje http://cs.wikipedia.org/wiki/World_music http://www.world-music.cz/ Knihy: Ilustrovaná encyklopedie A-I; J-P; Q-Ž; nakladatelství Encyklopedický dům, spol. s. r. o.; 1995

KONEC!