Der Mensch in den Jahreszeiten

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Advertisements

KALENDER UND ZEITBEGRIFFE
Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu EU Peníze školám ZŠ Domažlice Číslo a název šablony.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Autor materiálu: Mgr. Dagmar Nogová Datum vytvoření: říjen 2012
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_HLAVE_NEMCINA2_05
Člen určitý a neurčitý, 1. a 4. pád podstatných jmen
Název Vedlejší věty účelové se spojkou „damit“ ; konstrukce „um – zu“
Název Závislý infinitiv s „zu“ Předmět, ročník Německý jazyk, sexta
WETTER Počasí Autor: Mgr. Kateřina Růžičková
Konverzace v německém jazyce Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T.G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
Das Wetter Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť
Podmět man.
Ferien - Reiseziele Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj žákovských kompetencí.
Opakování učiva 8. ročníku
ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: , ; fax:
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
SPŠ stavební a Obchodní akademie, Kladno, Cyrila Boudy 2954 Schritte 2 Lektion 13 Kleidung Autor: Ing. XY.
DEUTSCH MIT MAX LEKTION 8 Název školy ZŠ Zlonice, okres Kladno Adresa školy Komenského 305, Zlonice Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ , Moderní škola.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ AUTOR: RNDr. Ivana Řehková NÁZEV:VY_32_INOVACE_ R11_Das Wetter TEMA: Německý jazyk ČÍSLO.
Německé předložky se 4. pádem PhDr. Taťána Tonová.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:PhDr. Eva Fučilová NÁZEV:VY_32_INOVACE_09A_11_Konjunktionen_IA TEMA:Jazyková kompetence.
Lektion 4: Wo ich wohne Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Petra Reindlová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr. Martina Chalupová NÁZEV:VY_32_INOVACE_09B_15 Reisen TEMA:My a svět kolem nás.
Das Wetter VY_32_INOVACE_02-23 Ročník: 9. Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Německý jazyk Tematický okruh: Cvičení na podporu.
 Datum:  Projekt: Kvalitní výuka  Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/  Číslo DUM: VY_32_INOVACE_167  Jméno autora: Mgr. Lenka Pávková.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_NJ_3_4_7E_8E_SEI_15_SÄTZE.
SPŠ stavební a Obchodní akademie, Kladno, Cyrila Boudy 2954 Das Wetter und Jahreszeiten Autor: Kostiuková Natalia.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu DUM Škola budoucnosti s využitím IT VY_3_INOVACE_NEJ36 Název školy SPŠ a SOŠGS Most PředmětNEJ Tematická.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr. Martina Coubalová NÁZEV:VY_32_INOVACE_09A_18 Präteritum (haben, sein) TEMA:Jazyková.
SPŠ stavební a Obchodní akademie, Kladno, Cyrila Boudy 2954 Feste und Bräuche – Weihnachten und Silvesterfeier Autor: Mgr. Kostiuková N.
ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ ČÍSLO MATERIÁLU Dum 9, Svátky v německy mluvících zemích NÁZEV ŠKOLY Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního.
Projekt : „EU peníze školám“ - OP VK oblast podpory 1.4 s názvem Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách Registrační číslo projektu : CZ.1.07/1.4.00/
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ NETVOŘICE, OKRES BENEŠOV AUTOR: Mgr.Hana Halamová NÁZEV:VY_22_INOVACE_22_NJ8_ AZ-kvíz,vyber odpověď TÉMA: Wiederholung ČÍSLO PROJEKTU:
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Anotace: Německý jazyk pro 8. ročník
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ NETVOŘICE, OKRES BENEŠOV
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:PhDr. Eva Fučilová NÁZEV:VY_32_INOVACE_09B_17_Jahreszeiten_Wetter TEMA:My a svět.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_149_Freizeit und Hobbys Název školy Masarykova střední škola zemědělská a Vyšší odborná.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ NETVOŘICE, OKRES BENEŠOV AUTOR: Mgr. Hana Halamová NÁZEV:VY_22_INOVACE_27_NJ7,8_Přímý a nepřímý pořádek TÉMA: Přímý a nepřímý pořádek slov.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyIntegrovaná střední škola technická, Benešov PředmětNěmecký jazyk Tematický okruh Mit allen Sinnen TémaVedlejší.
Monate - měsíce, Jahreszeiten - roční doby Januar Februar März April Mai Juni Juli August September Oktober November Dezember leden únor Březen duben.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu Wiederholung 1.-3.
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Vlasta Hackelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_NJ.8.A.09_otazky_a_odp ovedi Datum : Ročník : osmý.
Zápor v německé větě VY_32_INOVACE_02-03 Ročník: 8. Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Německý jazyk Tematický okruh: Gramatické.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr. Martina Coubalová NÁZEV:VY_32_INOVACE_09B_01 Haushalt TEMA:Der Mensch in der.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu, Senovážné náměstí 12, České Budějovice ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ ČÍSLO MATERIÁLU.
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr. Soňa Strnadová Název materiálu: VY_32_INOVACE_11_34_Německý jazyk_věty jednoduché_souvětí Číslo.
Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín Ing. Jitka Ryplová AUTOR: Ing. Jitka Ryplová VY_32_INOVACE_NJ,9_18_DAS.
Projekt:OP VK Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Název DUMu:NJ4 – 1 Familie Wagner Autor:Mgr. Tomanová Marie Vzdělávací oblast:Jazyk a.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ NETVOŘICE, OKRES BENEŠOV
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Německý jazyk – Gramatické jevy
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
ČASOVÉ ÚDAJE.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ NETVOŘICE, OKRES BENEŠOV
Němčina pro jazykové školy nově 1
DEUTSCH MIT MAX LEKTION 4
Digitální učební materiál
Temporalsätze VEDLEJŠÍ VĚTY ČASOVÉ Mgr. Alena Písaříková.
ČÍSLO PROJEKTU ČÍSLO MATERIÁLU NÁZEV ŠKOLY AUTOR TEMATICKÝ CELEK
Projekt: OP VK Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUMu:
Transkript prezentace:

Der Mensch in den Jahreszeiten Was macht man in den einzelnen Jahreszeiten?

Gramatika: neurčitý podmět „man“ neurčitý podmět, který se používá tam, kde cítíme, že danou činnost může vykonávat člověk přísudek je po tomto podmětu vždy ve 3. os.j.č. překlad do češtiny zvratnou částicí „se“ nebo „člověk“ např. man schreibt - píše se /„člověk“ píše

Gramatické cvičení: přeložte do němčiny: píše se man schreibt schreiben učí se lernen vaří se kochen studuje se studieren běhá se laufen počítá se rechnen cvičí se turnen jí se essen pije se trinken hledá se suchen ukazuje se zeigen skáče se springen opakuje se wiederholen čte se lesen Pozor na nepravidelná (silná) slovesa v přítomném čase!!!

Řešení: píše se man schreibt schreiben učí se man lernt lernen vaří se man kocht kochen studuje se man studiert studieren běhá se man läuft laufen počítá se man rechnet rechnen cvičí se man turnt turnen jí se man isst essen pije se man trinkt trinken hledá se man sucht suchen ukazuje se man zeigt zeigen skáče se man springt springen opakuje se man wiederholt wiederholen čte se man liest lesen

Was macht man im Frühling? Stichpunkte: r Garten e Natur s Fahrrad e Ostern ??? Man arbeitet im Garten. Man geht in die Natur. Man fährt Rad. Man feiert die Ostern. ???

Was macht man im Sommer? Stichpunkte: s Freibad, s Meer e Sonne, sich sonnen e Sommerferien r Urlaub e Ernte, s Getreide – reif Bilde nach den Stichpunkten die Sätze: z.B. Im Sommer badet man im Meer. …….

Lösung – z. B.: s Freibad, s Meer: Man badet, schwimmt oder taucht im Meer. Man geht mit den Freunden ins Freibad. e Sonne, sich sonnen: Man liegt in der Sonne. Man sonnt sich. e Sommerferien: Die Kinder haben zwei Monate die Sommerferien. Man lernt nicht. r Urlaub: Man fährt in Urlaub. Man fährt ins Ausland oder man reist in Tschechien. e Ernte - ernten, s Getreide – reif: man erntet Obst, Gemüse und Getreide. Alles ist reif.

Was macht man im Herbst? Stichpunkte: e Schule beginnt s Obst r Garten r Drachen e Vögel ??? Im Herbst beginnt das Schuljahr. Die Äpfel, Birnen, Pflaumen sind reif. Man bereitet den Garten für Winter vor. Die Kinder lassen den Drachen steigen / man lässt den Drachen steigen. Die Vögel fliegen nach Süden.

Was macht man im Winter? Schreibe die Stichpunkte! Man läuft Ski. Wintersportarten Schneebälle ….. Man läuft Ski. Man rodelt. Man läuft Schlittschuh. Man spielt Eishockey. Man wirft Schneebälle. Man baut Schneemänner. Man ist mehr zu Hause. Man feiert die Weihnachten. ???

Lösung – z. B.: Stichpunkte: Wintersportarten Schneebälle werfen r Schneemann zu Hause sein e Weihnachten s Neujahr ??? Man läuft Ski. Man fährt Snowboard. Man rodelt. Man läuft Schlittschuh. Man spielt Eishockey. Man wirft Schneebälle. Man baut Schneemänner. Man ist mehr zu Hause. Man feiert die Weihnachten, Silvester und das Neujahr. ???

Selbstkontrolle: Was macht man im Frühling im Sommer im Herbst im Winter Schreibe ins Heft mindestens drei Aktivitäten zu den einzelnen Jahreszeiten! Benutze dabei Subjekt „man“. ?????