Prodej a marketing chorvatských rezidenčních/rekreačních projektů 23. listopadu 2006.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Možnosti dotací a grantů pro CR v roce • Projektová dokumentace • Souhlas stavebního úřadu • Vyřešené majetkové vztahy k nemovitostem • Prostředky.
Advertisements

Názory uživatelů a veřejnosti na přínosy informačních a komunikačních technologií ve veřejných knihovnách v ČR a EU Výsledky průzkumu Vít Richter Národní.
Konference nejen Rezidencích 07. Potřeba vlastnit vs. výhoda nájmu Podpora vlastnického bydlení (americký sen) Rodinné kořeny 45 let, 2x stěhování, 60.
MĚSTSKÉ PRŮMYSLOVÉ ZÓNY – SEVERNÍ A JIŽNÍ PŘEDLICE
WELLNESS kurzy pořádané KTVS PF Jihočeské univerzity v Chorvatsku KTS/KWEL.
Solární systémy pro aktivní topení
Prezentace pro Forum 2013, SME Union
_ Setkání koordinátorů Počátky Mgr. Jan Martinec.
HOME STAGING VZOROVÝCH BYTŮ podpora prodeje developerských projektů
ERP v praxi cestovního ruchu Radim Jančura, generální ředitel, Student Agency Petr Hampl, obchodní ředitel, Asseco Solutions SiS 2010, , Brno.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_242_Členské státy EU AUTOR: Alena Hořavová ROČNÍK, DATUM:
Solární systémy pro aktivní topení Ing. Tomáš Kopecký 10:30.
Rozbor a výsledky integrovaných mobilních kampaní Aktuálně.cz Ondřej Švihálek, Centrum Holdings 13. října 2010.
Základní škola Rosice, okres Chrudim Rosice 97, Rosice; IČO: ; tel.: ; Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Mikroregion Úhlava Marketingová značka jako nástroj udržitelného rozvoje.
Česká centrála cestovního ruchu
Investiční příležitosti
Mapa zájmu - plány.
Párování nabídek a poptávek a spolupráce mezi RK a bankou
Je Česká republika považována za golfovou destinaci? Nebo je stále ještě „Neobjevenou golfovou destinací“? Czech Golf Travel Association.
Tento projekt je spolufinancovaný z Evropského fondu regionálního rozvoje. Akce se koná v rámci Programu cezhraničnej spolupráce SR-ČR pod názvem.
CzechInvest Agentura pro podporu podnikání a investic NÁRODNÍ DIALOG KE KLASTROVÝM KONCEPCÍM Martina Froňková Praha,
Výzkumy CzechTourism Fórum cestovního ruchu listopadu 2011
Online prodeje jako součást multikanálového přístupu v praxi
Letní turistická sezóna 2007 Cestování Čechů po českých regionech Rostislav Vondruška Ředitel CzechTourism.
Hospodářská komora hlavního města Prahy Partnerství je součást zdravého podnikání Prezentace pro Městskou část Praha 13.
Podpora nevládních a neziskových organizací v oblasti cestovního ruchu
Maďarsko Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T.G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí Zeměpis – 1. ročník.
Musilová Tereza VIII.A /2009
Nekvalifikovaní průvodci poškozují kvalitu českého cestovního ruchu – MMR ČR.
Romana Zabořilová ZŠ Jenišovice VY_32_INOVACE_012.
Najdi na slepé mapě Evropy státy podle zadání
Rozvoj kapacit dalšího profesního vzdělávání v Královéhradeckém kraji grantové schéma kraje pro období 2004 – 2006 Olga Zumrová.
Rozdíl je v lidech TechIN - Propojení studia a praxe , Karviná Rozdíl je v lidech TechIN - Propojení studia a praxe , Karviná ROZVOJEM.
Evropský den jazyků pohlednic pro Evropu.
Vlastivěda 5 Vypracovala: Lucie Holanová, ZŠ a MŠ Višňová
Státy Evropy regionální dělení.
Evropské regiony – Jihovýchodní Evropa– Jadranské státy1 Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo.
Kontakt: Sídlo: Pošta: Údolní 53Arna Nováka Brno
STÁTY EVROPSKÉ UNIE Zpracovaly: Jana Kroupová Kristýna Kocarová Kristýna Kocarová.
EVROPSKá UNIE.
Základní škola Rosice, okres Chrudim Rosice 97, Rosice; IČO: ; tel.: ; Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
Oblast podpory Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách OP VK Evropa – úvod do učiva.
Investiční příležitosti
Setkání informačních center Zlínského kraje Vizovice
Real Estate Market > Autumn 2006 Komerční nemovitosti a budoucnost výnosů Současný vývoj výnosů na trhu nemovitostí v České republice PRAHA, 5. října 2006.
 Nejnižší ceny na trhu  Výběr z desítek typů nemovitostí v každé oblasti  Dlouhodobá investice  Možnost celoročního pronájmu  Místo na dovolenou.
Jméno autora: František Sajdl Třída/ročník: H4A, 4ročník
Propagace České republiky jako golfové destinace
Zeměpisný kvíz Marek Mittasch F-VTEn.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaIII/2č. materiálu: VY_32_INOVACE_87.
NÁSTROJE LOKÁLNÍHO a REGIONÁLNÍHO ROZVOJE
Limonádová společnost LIMO PLUS.  O společnosti Sídlo: Ostašovská 34 Výrobní hala: Ježková 567/37 Kontakty: telefon vedení: telefon výrobna:
EVROPSKÁ INTEGRACE.
Vývoj trhu s pevnou biomasou Ing. Jan Habart, Ph. D. CZ Biom, předseda.
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov Autor: Ing Věra Kubová Předmět: ZEMĚPIS Název: JIHOVÝCHODNÍ EVROPA Číslo projektu: CZ. 1.07/1.4.00/
SLŮNĚ – SVĚT JAZYKŮ MANUÁL ZAHRANIČNÍ JAZYKOVÉ KURZY.
Regionální operační programy V rámci cíle Konvergence je pro období je připraveno celkem 7 regionálních operačních programům (ROP) určených pro.
CHORVATSKO A SLOVINSKO Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné Autor: Mgr. Simona Stránská Název: VY_32_INOVACE_12_A_17_Chorvatsko a Slovinsko.
Evropa - obyvatelstvo, EU Tercie Řešení úkol.
DITTRICHOVA PRAHA 2 ZELENÁ LINKA PRO EXPORT Novinky na rok 2010.
Číslo DUM: VY_32_INOVACE_06 Autor: Marcela Holíková Anotace: Sada materiálů slouží k úvodu učiva o Evropě a EU. ZEMĚPIS - EU.
ECONOMIA a.s. Dobrovského Praha 7 ČESKÁ REPUBLIKA Odborný časopis Moderní obec.
DITTRICHOVA PRAHA 2 ZELENÁ LINKA PRO EXPORT Novinky na rok 2010.
Cestovní ruch I. Z á k l a d n í š k o l a Z r u č n a d S á z a v o u
Kuba – Česká republika perspektivy obchodních vztahů
EVROPSKÁ INTEGRACE.
Najdi na mapě : Česko Rakousko Maďarsko Polsko Řecko Německo Švédsko
PRODUKTY TURISTICKÉHO PRŮMYSLU
Transkript prezentace:

Prodej a marketing chorvatských rezidenčních/rekreačních projektů 23. listopadu 2006

2 Chorvatsko = rychle rozvíjející se trh rekreačních nemovitostí Rozvinuté trhy ………... Španělsko, Francie, Itálie, Portugalsko, … Rozvojové trhy ……….. Chorvatsko, Bulharsko, Turecko, … Nové trhy ……………… Rumunsko, Černá Hora, Maroko, …? Trh rekreačních nemovitostí

3 Téměř 6000 km mořského pobřeží (včetně ostrovů) Krásné a čisté moře – pláže, yachting, potápění Historická města Zachování místní atmosféry – „The Mediterranean as it once was“ XXX Růst turistického ruchu – 8,5% / rok Očekávaný vstup Chorvatska do EU v roce 2010/11 Rozvoj infrastruktury a služeb – výstavba dálnice, letecká spojení, výstavba golf. hřišť atd. Potenciál zhodnocení investice do nemovitostí Usazení, zprůhlednění a rozvoj realitního trhu Z pohledu ČR - historicky oblíbená destinace pro Čechy Dostupnost automobilem a letecky Proč Chorvatsko?

4 Uvažování potenciálního kupujícího: Výběr rekreační nemovitosti Návratnost investice Užívání nemovitosti

5 Uvažování potenciálního kupujícího z České republiky: Výběr rekreační nemovitosti v Chorvatsku Návratnost investice Užívání nemovitosti

6 Uvažování potenciálního kupujícího z Velké Británie: Výběr rekreační nemovitosti v Chorvatsku Návratnost investice Užívání nemovitosti

7 Moře !!! Teplo, slunce Relax pro rodinu Spřízněné prostředí – místní atmosféra, kultura, jazyk Spojení s aktivitou – yachting, potápění…výhledově golf Snadnou dostupnost Co hledají uživatelé v Chorvatsku

8 Návratnost investice - Pronájem nemovitosti - Zhodnocení nemovitosti Možnosti financování Zabezpečení správy nemovitosti Co hledají investoři v Chorvatsku

9 ČR Chorvatsko (Záhřeb) Další země – Velká Británie, Slovinsko, Rakousko, Německo,… Regionální cílení prodeje

10 Specializované realitní firmy na rekreační nemovitosti v Chorvatsku - v Chorvatsku - v ČR - v dalších zemích Prodejní kanály

11 Veletrhy rekreačních/zahraničních nemovitostí - Homes Overseas (GB) - International Property Show (GB) - Expo Real (D) - ? v ČR Prodejní kanály

12 Specializované časopisy - Homes Overseas (GB) - Place in the Sun (GB) - Bellevue (D) Deníky - Daily Telegraph (GB), Hospodářské noviny (ČR),… Webové vyhledávače – (GB), (D),.. Specializované TV pořady – A place in the sun (GB) Prodejní kanály

13 Střední a menší podnikatel, 40 – 50 let, s rodinou Zájem o 1. linii u moře – rozhodně pěší vzdálenost k moři Preference na dopravu automobilem Zájem zejména o oblast Dalmácie (cca Zadar až Split), plus ostrovy - nejlépe s mostem na pevninu Vzrůstající zájem o možnost yachtingu (marína) Zájem o vlastní užívání nemovitosti, případně částečný pronájem Poptávané nemovitosti: - apartmán do cca EUR - dům do cca EUR - hotel/penzion Český klient

14 Rellox s.r.o. Jindřišská Praha Tel: Kontakt