Další vzdělávání pracovníků v cestovním ruchu v praxi
Vzdělávání pracovníků CR v praxi: minulost, současnost a budoucnost Rozvoj soft-skills a moderní trendy v cestovním ruchu, reg. číslo CZ.1.07/3.2.05/ Projekt Rozvoj kvalifikační úrovně a kompetencí zaměstnanců v cestovním ruchu Akademie AHR ČR
Rozvoj soft-skills a moderní trendy v cestovním ruchu, reg. číslo CZ.1.07/3.2.05/ – výsledky průzkumu Jaký je důvod pro účast ve vzdělávacím kurzu?
Rozvoj soft-skills a moderní trendy v cestovním ruchu, reg. číslo CZ.1.07/3.2.05/ – výsledky průzkumu Účastníte se pouze bezplatných vzdělávacích kurzů?
Do jaké míry podle Vás kurz naplnil očekávání? Rozvoj soft-skills a moderní trendy v cestovním ruchu, reg. číslo CZ.1.07/3.2.05/ – výsledky průzkumu
Nejméně užitečnou činností (tématem) pro mě bylo...
Rozvoj soft-skills a moderní trendy v cestovním ruchu, reg. číslo CZ.1.07/3.2.05/ – výsledky průzkumu Ke zlepšení kvality/pro budoucnost by pomohlo, kdyby...
Vzdělávání pracovníků CR v praxi: minulost, současnost a budoucnost Rozvoj soft-skills a moderní trendy v cestovním ruchu, reg. číslo CZ.1.07/3.2.05/ Projekt Rozvoj kvalifikační úrovně a kompetencí zaměstnanců v cestovním ruchu Akademie AHR ČR
Vzdělávání pracovníků CR v praxi: minulost, současnost a budoucnost Rozvoj soft-skills a moderní trendy v cestovním ruchu, reg. číslo CZ.1.07/3.2.05/ Projekt Rozvoj kvalifikační úrovně a kompetencí zaměstnanců v cestovním ruchu Akademie AHR ČR
Školit nebo trénovat?
Kdy školit?
Kdy trénovat? Stávající personál Stávající přístupy Stávající technologie
Nejčastější chyby při školení zaměstnanců: Školení pro školení Žádná zpětná vazba od školených Absence nadřízeného na školení Okamžitá aplikace školeného v praxi Následná kontrola
Alžběta Gašpárková