Parky - umělé ekosystémy

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Antická mytologie Héraklés Podještědské gymnázium Liberec
Advertisements

Autor: Mgr. Ilona Nováková
Znaky barokní architektury
S L O V E N S K O Obrázek 1 EU – OP VK – III/2 ICT DUM 6
Markéta Horáková Kvinta B
Národní divadlo OBRÁZEK Č. 1 Orloj Obrázek č. 2.
8. République tchèque. Histoire.
Hudba Arnd Stein Romantic Zámek Villandry leží v departmentu Indre-et-Loire, je známý především svými překrásnými renesančními zahradami.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Památky UNESCO v ČR V České republice je do Seznamu
Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola, Horní Česká 15, Znojmo EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu:
Romantismus Umění 19. století.
Empír - (z lat. empire = císařství )
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
OCHRANA PŘÍRODY A KRAJINY EVROPY
AMERIKA - OBYVATELSTVO
F R A N C I E Obrázek 1 EU – OP VK – III/2 ICT DUM 16
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM:4. ročník – Člověk a jeho svět – Přírodověda – Ochrana přírody autor VM:Ing.
Jméno autora: Tomáš Procházka
Vizovice Eliška Kratinová.
PROJEKT EU - PENÍZE ŠKOLÁM Registrační číslo projektu
Gymnázium a obchodní akademie Chodov Smetanova 738, Chodov Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Vzdělávací oblast:Člověk a příroda Předmět:zeměpis Ročník:9. ročník Klíčová slova:Česká republika, Kroměříž,
PŘÍRODNÍ A KULTURNÍ BOHATSTVÍ
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Horky nad Jizerou 35 Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Předmět: Zeměpis cestovního ruchu.
Chráněná území České republiky
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
1/ Barokní architektura
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_78_ČR – Jihomoravský kraj AUTOR: Mgr. Marek Bury ROČNÍK, DATUM:
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Baroko III. stavitelé. Baroko III. stavitelé Anotace: Materiál je určen pro práci žáků 4. ročníku ZŠ v předmětu Výtvarná výchova na téma barokní architektura.
RENESANCE A HUMANISMUS
KAPRAĎOROSTY VY_52_INOVACE_B1 – 32 AUTOR: Mgr. Iveta Bartošová
Jihočeské pánve Jaroslav Holeček 9.B
Památky UNESCO v ČR Jiří Novák
Kulturní památky UNESCO České republiky – 1. část
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Vzdělávací oblast:Člověk a příroda Předmět:zeměpis Ročník:9. ročník Klíčová slova:Česká republika, Český Krumlov,
RENESANCE V ČECHÁCH U nás tento sloh nebyl nadlouho, pouze v 16.st za vlády Ferdinanda Habsburského, který povolal na přestavbu Pražského hradu italské.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_80_ČR – Zlínský kraj AUTOR: Mgr. Marek Bury ROČNÍK, DATUM:
Klasicismus Základní škola Kutná Hora, Kremnická 98
Základní údaje Zajímavosti
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Předmět: Regionální turistické služby Ročník: IV. Téma: Regiony ČR
Jméno autora: Mgr. Věra Kocmanová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_12_INOVACE_11_CJ_NP1 Ročník: I. Český jazyk a literatura Vzdělávací oblast:
Kultura v 17. a 18. století, barokní architektura
Francie Z_125_Evropa_Francie
VODSTVO ČR 9. třída Mgr. Jakub Karásek
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Pořadové číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 Ověření ve výuce: Sada: 6Z8/C - 20.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Vzdělávací oblast:Člověk a příroda Předmět:zeměpis Ročník:9. ročník Klíčová slova:Česká republika, UNESCO,
SLOVENSKÝ RÁJ. OBSAH - Co je to? Kde je to? - Základní informace -Na co se podívat? -Typy na výlety,památky -Jak vypadá? -Ještě pár fotek Zdroje.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_77_ČR – kraj Vysočina AUTOR: Mgr. Marek Bury ROČNÍK, DATUM:
Vypracovaly:Martin Šebrle a Honza Melezínek 9.A 8.prosince.
Orientační body v obci 3. ročník Autorem materiálu je Miroslava Šafránková ZŠ Dobříš, Komenského nám. 35, okres Příbram Inovace školy – Dobříš, EUpenizeskolam.cz.
Střední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektu
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Zdeňka Šupková Název šablonyIII/2.
ZA, 2. ročník, Planimetrie, Vzájemná poloha přímek, Mgr. Kamil Šrubař
DĚJINY KULTURY Skryté památky českého umění- renesanční architektura PhDr. Pavlína Mikulcová.
PAMÁTKY UNESCO Martin VRZALA.
Zelenina – hádanky Číslo v digitálním archivu školy

Znáš Víš, které to jsou ? PAMÁTKY UNESCO V ČR
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY-32-INOVACE-491 Zahradní slohy nepravidelné Název školy Masarykova střední škola zemědělská a Vyšší.
Evropské zahrady. Pořadové číslo projektu:III/2 – Autor:Mgr. Kamil Tabášek Období:listopad 2012 – duben 2013 Ročník:8. Tematický okruh: Životní.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY-32-INOVACE-490 Zahradní slohy pravidelné Název školy Masarykova střední škola zemědělská a Vyšší.
Jméno autora Mgr. Jiří Kozák Datum vytvoření Říjen 2011 Ročník 8. Vzdělávací oblast obor tematický okruh Člověk a společnost Dějepis Modernizace společnosti.
VY_32_INOVACE_DVK_3_2 Číslo projektu: CZ.1.07./1.5.00/ Číslo projektu: CZ.1.07./1.5.00/ Název projektu: Zlepšení podmínek pro vzdělávání.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Vysoké Mýto, Knířov
Autor projektu: Mgr. Michaela Kerdová
Název školy: Základní škola Chomutov, Písečná 5144 Název materiálu: VY_22_INOVACE_01_Versailes_zh2 Číslo projektu: CZ 1.07/1.4.00/ Autor: Mgr. Zdena.
Transkript prezentace:

Parky - umělé ekosystémy

Anglický park (anglická zahrada)

Anglický park vznik - 18. století přírodně krajinářský park nemá přímé linie, chybí symetrie => je nepravidelný přirozená krása stromů, keřů a výhledů do zeleně rozsáhlé travnaté plochy a skupiny stromů větší vodní plochy doplňky - jeskyně, můstky, pavilony

Francouzský park (francouzská zahrada)

Francouzský park vznik - 17. století geometricky tvarované stromy a keře výsadba rostlin tvořící ornamentální obrazce, symetrické uspořádání pravidelné sítě cest užití vodních prvků - vodopády, fontány, vodotrysky, kašny dekorativní prvky - altány, sochy, pergoly

Použité zdroje http://zahradni-architektura.webnode.cz/typy-zahrad/ http://www.pamatky-unesco.cz/unesco-kromeriz-%E2%80%93-historicke-centrum-87 http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:Bois_de_Vincennes_20060816_16.jpg http://www.vizovice.eu/turistika/zamek-vizovice/zamek-vizovice.html http://botany.cz/cs/ninfa/ http://francie.svetadily.cz/clanky/Versailles-architektonicka-perla-Francie http://francie.slantour.cz/regiony-versailles.php http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:French_Formal_Garden_in_Loire_Valley.jpg http://www.rekreace.jannemec.com/tips/145.php http://mladez.senat.cz/sidlo-senatu/valdstejnska-zahrada/