Portál veřejné správy Tisková konference 28. března 2006.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Nadpis Portál pro komunikaci s občany 1 Portál pro komunikaci s veřejností Portál pro komunikaci s veřejností DATRON, a.s. ing. Jaromír Látal projektový.
Advertisements

I. Dálkový přístup k postupům řešení životních situací Krajský úřad Plzeňského kraje Václav Koudele.
Komplexní řešení metropolitních sítí
E-Česko 2006 Státní informační a komunikační politika Praha Vladimír Mlynář.
Centrální elektronická podatelna a úřední deska Městský rok informatiky.
EGovernment Zpracoval: Ing. Tomáš Vašica 1 Datum: Jednání implementátorů ORP Moravskoslezského kraje Zpracoval: Ing. Tomáš Vašica Datum: 20.
Vypracovaly: Nikola Dreslerová, Eva Šenkeříková
© LogicaCMG All rights reserved Ze strašáka každodenní pomocník Ondřej Hrubý Business consultant Zkušenosti z implementace.
JEDEN CÍL, SPOLEČNÁ CESTA Ministerstvo vnitra České republiky Portál veřejné správy Mapové služby Konference ISSS 2007, Hradec Králové Ministerstvo informatiky.
INSPIRE Enviro-i-forum, Technická univerzita Zvolen, Implementace INSPIRE v České republice.
Základní otázky rozvoje informatizace Ing. Dana Bérová náměstkyně ministra – ředitelka sekce Jihlava,
Informatizace veřejných knihoven Internet a veřejné knihovny jako informační centra měst a obcí PhDr. Ivana Štrossová Okresní knihovna Havlíčkův Brod.
Úloha informačních technologií ve státní správě Robert Hernady Senior Systems Engineer Microsoft.
Univerzální přípojka koncepce a realita Miroslav 30.březen 2004.
Problematika informační kriminality
Absolventská práce 2002 Aplikace XML rozhraní v prostředí krajského úřadu Autor : Marek Cop Vedoucí : Ing. Petr Pavlinec 2002.
Krajský úřad Plzeňského kraje Václav Koudele Projekt „Malá integrace“
„Zkušenosti s eProcurementem ve státní správě ČR“ Ing. Dalibor Wijas, MBA B2B Centrum a.s. Government electronic Marketplace Elektronické tržiště veřejné.
© Radek Maca1 Cíle SIPVZ. © Radek Maca2 Rozvoj informační výchovy ve školách Koncepce SIPVZ (UV 351/2000) Vzděláváním k informační gramotnosti – nutné.
17. března 2003 Univerzální přípojka – brána do IVS Miroslav Nováček Libor Neumann.
MoodleMoot.cz 2011, Ostrava, PragoData Consulting, s.r.o. 1 Moodle a okolní svět Ing. Marek Kocan.
Dlouhodobé uchovávání a zpřístupňování dokumentů v digitální podobě
Aplikace DVB-T Český Telecom, a.s.. 2 Agenda DVB-T MHP Platforma ČTc DVB-T MHP Platforma ČTc – aplikace Shrnutí cílů společnsti Český Telecom, a.s.
STÁTNÍ INFORMAČNÍ POLITIKA Cesta k informační společnosti Ing. Karel Březina ministr a předseda Rady vlády pro státní informační politiku.
Outsourcing ICT systémová a aplikační integrace v pojetí O2 Projekt Integrace sítě Ministerstva zemědělství.
Přístup státu k budování informačních systémů veřejné správy ing. Tomáš HOLENDA odbor informatizace veřejné správy Ministerstvo vnitra ČR.
ISSS 2003 BusinessInfo.cz Portál státní správy pro malé a střední podnikatele Miloslav Marčan, Ministerstvo průmyslu a obchodu Michal Sontodinomo, CzechTrade.
Národní program počítačové gramotnosti Petr Heinzl koordinátor NPPG.
Copyright (C) 1999 VEMA počítače a projektování, spol. s r.o.1 Lucián Piller Intranet HR.
Portál veřejné správy © 2002 IBM Corporation ISSS 2003 ePUSA – elektronický portál územních samospráv Krajský úřad Plzeňského krajeMinisterstvo vnitra.
Portál - kultura a historie Prahy Ivan Seyček Miroslav Váňa Lada Králová Magistrát hl. m. Prahy ePraha ISSS/LORIS/V4DIS Portál – kultura.
Realizační tým ICZ duben 2005
Portál veřejné správy © 2002 IBM Corporation ISSS 2003 PORTÁL VEŘEJNÉ SPRÁVY PŘEDSTAVENÍ II. ETAPY PROJEKTU Ing. Břetislav Moc IBM Česká republika spol.
eGovernment Informační systémy ve státní správě a samosprávě
JEDEN CÍL, SPOLEČNÁ CESTA Ministerstvo vnitra České republiky e-Learning na Portálu veřejné správy Renata Brožková, Jiří Průša Ministerstvo informatiky.
Portál veřejné správy spolupráce s BusinessInfo CS – Zákaznická řešení pro státní správu Ing. Jitka Novotná Ministerstvo informatiky.
Využití infrastruktury školské sítě pro internetizaci obcí Daniel Dočekal.
MONIS Monitorovací služby veřejné správy ČR
Portál veřejné správy Stav projektu, služby zajišťované Českým Telecomem Pavel Paták.
EGovernment Struktura služeb a řešení. Obsah 1.Požadavky KIVS a řešené problémy 2.Vývoj koncepcí 3.Stávající KIVS a její rozvoj v souladu s koncepcemi.
Metropolitní a regionální sítě Nejen infrastruktura, ale i obsah.
Seminární práce z předmětu SIPOL
ISSS 2003 PORTÁL VEŘEJNÉ SPRÁVY PORTÁL VEŘEJNÉ SPRÁVY Základní koncepce a prototyp Ing. Břetislav Moc
Ministerstvo informatiky Cíle a plány 2003 Vladimír Mlynář ISSS
KI ISVS Klíčové projekty a koncepce rozvoje Hradec Králové, Petr Moldan.
government Zpracovali: Petra Vilímová , Monika Vatrtová,
Pilotní projekt Ústřední evidence podnikatelů – RŽP ISSS 2004 Hradec Králové Ing. Jan Pokorný odbor projektů životních situací.
Zjednodušení orientace na portálech veřejné správy Jaroslav Svoboda - Ministerstvo vnitra ČR Iva Zelenková - Ministerstvo informatiky ČR Konference ISSS,
Ministerstvo informatiky ČR ISSS, Hradec Králové, duben 2005.
Jednotlivé projekty MSp
ISSS 2005 Spolupráce projektu PVS a ePUSA Konference ISSS 2005 Autor:Jan Ježek MARBES CONSULTING s.r.o. Palackého nám Plzeň.
Portál veřejné správy Prezentační část
Telefónica O2 - informační a komunikační řešení
Centrální elektronická podatelna a úřední deska ISSS 2006.
Přístup k veřejnému internetu v knihovnách obcí a měst Vít Richter Knihovnický institut Národní knihovna ČR Tel ISSS 2007.
Nový KIVS Technologická část
Portál veřejné správy © 2002 IBM Corporation ISSS 2003 Portál veřejné správy portal.gov.cz Ing. Dana Bérová
Role veřejných knihoven v rámci veřejné správy SKIP Jindřichův Hradec,
Portál veřejné správy CS – Zákaznická řešení pro státní správu Ing. Vladimír Hořejší Ing. Jitka Novotná Ministerstvo informatiky.
COMIN 21. zasedání Smíšené pracovní skupiny Praha P3K.
E-government - moderní podoba veřejné správy v České republice.
Ministerstvo informatiky Cíle a plány. Cíle  Čtvrtina agend veřejné správy dálkově přístupná – ČR lídr e-Governmnetu ve střední Evropě  IT gramotná.
Duben 2013 Odbor informatiky KrÚ JMK Výzva č. 08 Integrovaného operačního programu na Integrovaného operačního programu na Rozvoj služeb eGovernmentu v.
Elektronická fakturace - technické aspekty
Prezentace ISKA Luděk Šafář Robert Hernady
PVS - Elektronická podání a Úřední desky
INTEGROVANÝ OPERAČNÍ PROGRAM pro období 2007–2013
Informační zdroje české veřejné správy
Ing. Rostislav Babarík Úloha a postavení Ministerstva informatiky ČR ve vztahu k územním samosprávám Ing. Rostislav.
Transkript prezentace:

Portál veřejné správy Tisková konference 28. března 2006

2 Role v projektu Ministerstvo informatiky ČR –koncepce –legislativa –finance ČESKÝ TELECOM –poskytovatel infrastruktury –integrace služeb ostatních dodavatelů –ústřední role v projektu z pohledu smluvních vztahů

3 Stav před Portálem ? Před Portálem existovaly oddělené aplikace, které nebyly navzájem propojeny. Cílem e-Governmentu je: - sjednotit a přiblížit VS občanovi a podnikatelům. - zefektivnit VS.

4 Realita Zákony: 365/2000 Sb. 106/1999 Sb. o doručování o sdílení dat PVS Info část Podání ? ? Informace: PVS Info Podání: PVS Tran Helpdesk: Spolupráce: ČSSZ, ČSÚ FÚ, GŘC, MPO ČÚZK, MŽP

5 Vize Portál je pro nás nástrojem pro realizaci vize e-Governmentu ? :“odp.“ Marketing a propagace - na Seznamu - na Centrum - TV Nova - HC Slavia - odborný tisk ?

6 Podpora PVS inzerát HC Slavia Praha

7 Vyvíjíme naše služby směrem ke kompletním a integrovaným řešením

8 Pohlížíme na e-government jako na jeden celek …

9 Co jedinečného nabízí ČESKÝ TELECOM pro státní správu a veřejnou správu v České republice? Portál veřejné správy. NEW!!! - Podpora vysokorychlostního připojení k internetu pro školy a knihovny  Investice do vybudovaní dalších cca 700 lokalit zprovozněných k říjnu GovNet – spolehlivá a bezpečná propojovací sít veřejné správy. CPU – centrální helpdesk 24x7 pro subjekty veřejné správy. Informační kiosky pro úřady práce. Linka tísňového volání TCTV 112. Centrade – tržiště státní správy. Využívání zkušeností spol. Telefónica při čerpání finančních zdrojů z EU.

10 E-Government je digitální veřejná správa využívající informační a komunikační technologie

11 Informační část portálu Realizované projekty v roce 2006 Agendy úřadů –propojení aplikací „Adresář úřadů“ s „Životními situacemi“ Rozšíření mapových služeb –zveřejňovány celoplošné mapy a tematické mapové vrstvy s popisy E-learning –vzdělávací elektronické kurzy pro veřejnost zaměřené na práci s počítačem a internetem Evidence elektronických podatelen, úředních desek a služeb

12 Transakční část portálu Realizované projekty v 2006 ČSSZ - OSVČ – elektronicky přehled o příjmech a výdajích MF ČR – Daně – elektronické podávání daní GŘC – Intrastat – výkazy import a export MD ČR - eTesty – elektronické testování žadatelů o řidičské oprávnění MI ČR - eFakturace – umožňující nahrazení zasílání tištěných faktur MI ČR - Tedex – elektronická výměna dokumentů mezi subjekty veřejné správy a subjekty, které jsou pod zákonnou informační povinností (banky a další finanční instituce)

13

14 Transakční část portálu Poskytování elektronických služeb veřejné správy. Výměna dat mezi občany organizacemi a veřejnou správou. Výměna dat mezi orgány veřejné správy navzájem.

15 Transakční část portálu

16 Infrastruktura Základní vlastnosti –bezpečnost –dostupnost –redundance –dohled 24 x 7 Hostingové centrum Nagano –jsou zde umístěny všechny části Portálu veřejné správy Síť GovNet –komunikační infrastruktura tvořená síťovými prvky a servery, které umožňují efektivní komunikaci jak mezi subjekty připojenými k páteřní síti MPLS, tak se subjekty z internetu

17 PVS - statistiky Pozn.: dle mezinárodních standardů IFABC Web Standards Committee

18 PVS - statistiky Pozn.: dle mezinárodních standardů IFABC Web Standards Committee

19 Statistiky portálu ( leden 04 - únor 06 ) Zdroj: ČESKÝ TELECOM a MIČR

20 Statistiky portálu ( leden 04 - únor 06 ) Zdroj: ČESKÝ TELECOM a MIČR

21 Centrální podpora uživatelů Zprostředkování obchodních požadavků. Podpora uživatelského prostředí (navigace, know-how). Plná dostupnost. Prokazatelná registrace dotazů a servisních požadavků. Průměrná odezva 10s/30 min. (telefon/ ) 4000 zodpovězených dotazů a vyřešených servisních požadavků měsíčně. Odpovědnost za řešení dotazů a obnova služeb. Bezplatná linka

22 Další rozvoj Rozvoj stávajících služeb transakční části, využívání zaručeného elektronického podpisu. Propojení s mobilními technologiemi. Zvýšení komunikace s příslušnými resorty veřejné správy, převedení do elektronické podoby další agendy. Mediální prezentace výsledků mezi resorty.

23 Děkujeme za pozornost Prostor pro dotazy portal.gov.cz