ANOTACE Žáci si s pomocí učitele a gramatického přehledu zopakují pravidla určování slovních druhů. Pak vybírají na interaktivní tabuli jednu ze tří vět.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Seřaď obrazce podle velikosti
Advertisements

Possessive´s Anglický jazyk VY_32_INOVACE_366, 19. sada, AJ2 ANOTACE V prezentaci si žáci procvičují a upevňují používání přivlastňovacího´s. Přiřazují.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Předložky s, z Český jazyk, 5. ročník VY_32_INOVACE_131, 7. sada, ČJ2
Sloveso BÝT – minulý čas
Autorkami materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, jsou Mgr. Jitka Smékalová (text) a Mgr. Monika Chudárková (animace) ANOTACE Materiál seznamuje.
ANOTACE Žáci se seznamují s německými názvy zvířátek na fotografiích a své znalosti si ověřují přiřazováním názvů k obrázkům o odpověďmi na jednoduché.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není- li uvedeno jinak, je Mgr. Jitka Smékalová ANOTACE Žáci si nejdřív s pomocí učitele a zápisu či přehledu zopakují,
Sloveso BÝT – přítomný čas
Jazyk a jazyková komunikace Český jazyk a literatura Vyjmenovaná slova Zájmena MY - MI VY_32_INOVACE_04 Sada 15 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov,
Jazyk a jazyková komunikace Český jazyk a literatura
Rovnice se závorkami.
Anotace Prezentace, která se zabývá prvočísly a čísly složenými AutorPavel Pavlas JazykČeština Očekávaný výstup Žáci rozliší prvočíslo a číslo složené.
Slovesný způsob Český jazyk, 5. ročník VY_32_INOVACE_134, 7. sada, ČJ2
1 To have got - questions Anglický jazyk VY_32_INOVACE_377, 19. sada, AJ2 ANOTACE V prezentaci si žáci procvičují a upevňují používání slovesa to have.
Násobilka 3 VY_32_INOVACE_086, 5. sada, M ANOTACE
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jana Homolková ANOTACEPrezentace obsahuje příklady obrázků vytvořené v bitmapovém.
Násobilka 8 VY_32_INOVACE_091, 5. sada, M ANOTACE
Násobilka 4 VY_32_INOVACE_087, 5. sada, M ANOTACE
Autorem materiálu a všech jeho částí, není- li uvedeno jinak, je Mgr. Smékalová Jitka ANOTACE Žáci si s pomocí učitele a případně zápisu v sešitě zopakují,
Autorem materiálu a všech jeho částí, není- li uvedeno jinak, je Mgr. Smékalová Jitka ANOTACE Nejdříve si žáci s pomocí učitele zopakují, co jsou antonyma.
Výklad Výklad VY_32_INOVACE_ČJ-S 8.,9.15.
Zlomky Matematika VY_32_INOVACE_100 – 5.sada, M Anotace
Vzdělávací oblast: Český jazyk a literatura
Prepositions VY_32_INOVACE_032 – 2.sada, AJ ANOTACE
VY_32_INOVACE_Čj-Ml 6.,7.16 Anotace: Prezentace uvádí přehled a stručnou definici jednotlivých neohebných slovních druhů. Vzdělávací oblast: český jazyk.
Anotace: Prezentace seznamuje žáky s úvahou a její kompozicí. Žák se pokusí sám vytvořit jednoduchou úvahu. Vzdělávací oblast: Český jazyk a literatura.
VY_32_INOVACE_Čj-Ml 6.,7.20 Anotace: Prezentace obsahuje tabulku s přehledem druhů vedlejších vět. V závěru je cvičení, na kterém si žáci mohou ověřit.
Vy_32_INOVACE_M.1.08-Sčítání a odčítání v oboru do 20-prezentace název šablony: Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM: 1. ročník.
Anotace: Prezentace seznamuje žáky s proslovem a jeho kompozicí
Téma: ABSOLUTNÍ HODNOTA CELÝCH ČÍSEL 2
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Bednářová Hana ANOTACE Žáci čtou slabiky a hledají dvojice slabik, které tvoří slovo.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není- li uvedeno jinak, je Mgr. Smékalová Jitka ANOTACE Žáci si nejdříve zopakují s pomocí učitele učivo o podstatných.
ANOTACE PREZENTACE SEZNAMUJE S SESTROJENÍM GRAFU KVADRATICKÉ FUNKCE Druh učebního materiáluDUM Očekávané výstupy Žák sestrojí graf kvadratické funkce dle.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Bednářová Hana ANOTACE Žáci přiřazují obrázky k hlásce ( písmenu ). Druh učebního.
Násobilka 6, 7, 8, 9 VY_32_INOVACE_090, 5. sada, M ANOTACE
Násobilka 2, 3, 4, 5 VY_32_INOVACE_085, 5. sada, M ANOTACE
Autorem materiálu a všech jeho částí, není- li uvedeno jinak, je Mgr. Smékalová Jitka ANOTACE Žáci si s pomocí učitele zopakují druhy zájmen, žáci si pak.
VY_32_INOVACE_Čj-Ml 6.,7.04 Anotace: Prezentace obsahuje stručnou definici zájmen a jejich dělení. Žáci si hravou formou procvičí pravidla pro psaní zájmena.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není- li uvedeno jinak, je Mgr. Smékalová Jitka ANOTACE Žáci si s pomocí učitele zopakují druhy číslovek, žáci si.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je PhDr. Bohumila Fillová. ANOTACE Výklad pravidel při sestavování souřadnic bodů. Žák se.
Jazyk a jazyková komunikace Český jazyk a literatura Mluvnice jazyka českého na 1. stupni ZŠ Věta – slovo 3 VY_32_INOVACE_17 Sada 3 Základní škola T. G.
Vzdělávací oblast: Český jazyk – gramatika Autor: Vlasta Lindovská
Autorem materiálu a všech jeho částí, není- li uvedeno jinak, je Mgr. Smékalová Jitka ANOTACE Žáci si s pomocí učitele zopakují podle učebnice, zápisů.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není- li uvedeno jinak, je Mgr. Smékalová Jitka ANOTACE Nejdříve si žáci zopakují s pomocí učitele a přehledu určování.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jitka Smékalová ANOTACE Žáci si doplňováním jevu na interaktivní tabuli a následným.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Bednářová Hana ANOTACE Žáci se seznámí s pojmy souvětí, spojka. Přiřazují spojky do.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Bednářová Hana ANOTACE Žáci vymýšlejí a zapisují jména, která by podle abecedního.
Druhy čar VY_32_INOVACE_382, 20.sada, M2 Matematika ANOTACE
Násobilka 7 VY_32_INOVACE_091, 5. sada, M ANOTACE
Jazyk a jazyková komunikace Český jazyk a literatura Mluvnice jazyka českého na 1. stupni ZŠ Věty přací VY_32_INOVACE_04 Sada 22 Základní škola T. G. Masaryka,
Jazyk a jazyková komunikace Český jazyk a literatura Mluvnice jazyka českého na 1. stupni ZŠ Věty oznamovací VY_32_INOVACE_01 Sada 22 Základní škola T.
Výklad Výklad VY_32_INOVACE_ČJ-S 8.,9.05.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Bednářová Hana ANOTACE Žáci se seznámí s podstatnými jmény. Druh učebního materiáluDUM.
Autorem materiálu a všech jeho č ástí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Mácová Lucie ANOTACE Materiál seznamuje žáky s postupem řešení slovních úloh o pohybu.
Násobilka 9 VY_32_INOVACE_093, 5. sada, M ANOTACE
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Bednářová Hana ANOTACE Žáci říkají abecedu a hledají písmena na ploše. Určují, která.
Násobilka 6 VY_32_INOVACE_089, 5. sada, M ANOTACE
Násobilka 2 VY_32_INOVACE_084, 5. sada, M ANOTACE
Násobilka 5 VY_32_INOVACE_088, 5. sada, M ANOTACE
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Oblečení – jednotné a množné číslo 2 Anglický jazyk 2. sada VY_22_INOVACE_72 AnotacePrezentace je určena k ověření znalosti.
Základní škola Čelákovice VY_32_INOVACE_027_Složené zlomky.
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
Sada 1 Matematika MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Procvičování porovnávání a sčítání zlomků
VY_32_Inovace_ Části dne, čas Člověk a jeho svět 2.ročník
Písemné násobení desetinných čísel
Název školy: ZŠ a MŠ Březno
Autor: Mgr. Jitka Šteflová Název : VY_32_INOVACE_18_Hodiny 2
Základní škola Čelákovice
Transkript prezentace:

ANOTACE Žáci si s pomocí učitele a gramatického přehledu zopakují pravidla určování slovních druhů. Pak vybírají na interaktivní tabuli jednu ze tří vět tak, aby odpovídala danému větnému vzorci. Podle vizualizace správného řešení na interaktivní tabuli si následně své řešení zkontrolují a větu se správným označením případně opíší do sešitu. Zdůvodňují, proč byla zbylá řešení nesprávná. Sami tvoří podle zadaného vzorce vlastní věty. Druh učebního materiáluDUM Očekávané výstupy Procvičování určování slovních druhů, tvoření vět podle zadaného vzorce. Žáci si aktivují znalosti o slovních druzích, aplikují je a tvoří vlastní příklady podle zadání. Pro koho je materiál určen Žáci 2.stupně ZŠ Autor Mgr. Jitka Smékalová Datum vzniku Vzdělávací oblast Jazyk a jazyková komunikace Vyber větu, která odpovídá podle slovních druhů větnému vzorci. Český jazyk VY_32_INOVACE_464, 24. sada, ČJ3 Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jitka Smékalová

Procvičování skladby Slovní druhy Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jitka Smékalová

Vyber větu, která odpovídá podle slovních druhů větnému vzorci. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jitka Smékalová

Před dvanáctou hodinou všichni odešli ven. Kolem velkého stolu seděli malí trpaslíci. V třetím poschodí zazvonili na zvonek. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jitka Smékalová

Před dvanáctou hodinou všichni odešli ven. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jitka Smékalová

Ať přijde zítra na návštěvu moje nejlepší kamarádka. A plaval ráno do zátoky pro bílý leknín. Vždyť chodíme ráno do školy vždycky stejnou cestou. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jitka Smékalová

Ať přijde zítra na návštěvu moje nejlepší kamarádka. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jitka Smékalová

O půlnoci zaznělo velmi hlasité vrrr. Před polednem uslyšeli opravdu zuřivý štěkot. K večeru zaslechli takové tiché křup. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jitka Smékalová

O půlnoci zaznělo velmi hlasité vrrr. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jitka Smékalová