Co manažeři očekávají od vzdělávání HR ŽIVĚ 14. prosince 2005 Tomáš Valenta Generali pojišťovna a.s.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Jak dobře vybrat dodavatele pro dlouhodobou spolupráci.
Advertisements

Mezilidské vztahy na pracovišti
Dita Pelantová Šárka Lukešová 3.VSRR
Konference HR ŽIVĚ Vzděláváním k vyšší výkonnosti Kdy je vhodný čas pro spolupráci s poradenskou společností Irena Grimová, Training & Development Head.
Řízení lidských zdrojů
Manažerská moudrost © Outward Bound – Česká cesta Outward Bound – Česká cesta, s.r.o.
1 Týmová práce TYMP1/ C3 Komunikace (nejen) v týmu. Pavla Kotyzová UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ, ÚSTAV MARKETINGOVÝCH.
Česká spořitelna, a.s. Představení společnosti Den Firem.
Zvládání rizik vyplývajících z pracovního stresu ve společnosti EDUCACONSULT M&J Consulting Pardubice, Česká republika
ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ Analýza pracovního místa Katedra řízení Ekonomická fakulta Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ
Firma ABC– cesta k budoucnosti. Dlouhodobé cíle projektu: nastavit systém řízení cílů a následně implementovat ve firmě ABC připravit prostředí /SW MBE/
Genderový audit Mgr. Tomáš Bitrich Společenská odpovědnost firem v Ústeckém kraji CZ.1.07/3.2.06/
Vzdělávání zaměstnanců Střediska sociálních služeb městské části Praha 9 je finančně podpořeno z Evropského sociálního fondu v rámci realizace projektu.
Profil HR poradce a školitele
Vítáme Vás na dnešním odpoledním setkání na téma…
Výběrové řízení dodavatele manažerského vzdělávání pro ZENTIVA a.s.
ANALÝZA POTŘEB, MOTIVACE A FIREMNÍ PÉČE O ZAMĚSTNANCE VE VYBRANÝCH NZDM PARDUBICKÉHO KRAJE BAKALÁŘSKÁ PRÁCE Autor: Bc. Kejzlarová Šárka, DiS. Sběr dat:
Člen skupiny HVB Group E- HVB Bank Petra Slabá, HVB Bank Czech Republic a.s. Lucie Melicharová, learn2grow s.r.o.
IveHale s.r.o..
Vzdělávání zaměstnanců Střediska sociálních služeb městské části Praha 9 je finančně podpořeno z Evropského sociálního fondu v rámci realizace projektu.
© 2007 Sdružení pro Informačně poradenský systém tvořené společnostmi KPMG Česká republika,s.r.o, Gradua-CEGOS, s.r.o. a OKsystems s.r.o. Všechna práva.
Postavení a úkoly manažera v oblasti řízení lidských zdrojů podniku
Hodnocení pracovního výkonu
SBĚR A ANALÝZA VZDĚLÁVACÍCH A ROZVOJOVÝCH POTŘEB V ČESKÉ SPOŘITELNĚ, a.s. Mgr. Oldřich RANDULA, ředitel odboru vzdělávání, ČS, a.s. HR ŽIVĚ leden.
Projekt Pracujte na dálku, registrační číslo CZ.1.04/5.1.01/
 CONEO STRUKTURA PREZENTACE 1.Vymezení pojmu analýza tréninkových potřeb, přístup CONEO 1.Úrovně a metody ATP 2.Rozhraní zadavatel -dodavatel, vztahy.
Didaktické prostředky
P5 MARKETINGOVÝ INF. SYSTEM A VÝZKUM TRHU MIS - je cesta, jak se firma dovídá o vlivech působící na její okolí, o měnících se požadavcích zákazníků, nových.
Manažeři ČSOB Rozvoj kompetencí a využití potenciálu
InSITE - between you and information Hynek Rais, ředitel pro poradenské služby inSITE, s.r.o. Cyklus workshopů v rámci HR živě „Jak si správně vybrat“
KOMPETENČNÍ MODEL DŮLEŽITÝ PRVEK ŘÍZENÍ LIDÍ
Hodnocení zaměstnanců ve výrobních firmách
Je vzdělávání dospělých příležitostí pro další rozvoj středních škol? Pro závěrečnou konferenci UNIV2 dne připravil Kamil Ubr OŠMS Krajského.
Řízení lidských zdrojů v mezinárodním prostředí Seminář pro studenty VŠE listopad 2003 Alena Olšarová, HR & Development Manager.
VÝCHODISKA PRO ROZVOJ VŮDCOVSTVÍ
úvod pojetí a obsah marketingu
Co mám dělat pokud chci pracovat v nadnárodní IT firmě?
TÉMA: VZDĚLÁVÁNÍ ZAMĚSTNANCŮ
Systém hodnocení zaměstnanců Trenkwalder KAPPA people a.s.
I vzděl á v á n í je zbož í 1. část – efekt tréninků - vazba na frekventanta - vazba na frekventanta 2. část – dodavatel - útvar vzdělávání a nákupčí -
Hodnocení připravenosti na e-Learning Workshop Bohumil Havel Infinity a.s.
První zaměstnání Petr Machala.
1 Ja “Zaměstnanec přichází kvůli firmě, ale odchází kvůli manažerovi“ Jak efektivně vzdělávat manažery Mgr. Petra Voráčová INC Consulting spol. s r.o.
Období snižování nákladů Důvody proč vzdělávat a jejich zřetelnost Hynek Rais Česká pojišťovna 22. července 2004.
Jan Martof Služby v oblasti reklamních a dárkových předmětů aneb darovat „propisku“ už nestačí.
Základní norma zdravotnických znalostí pro pedagogické pracovníky
InSITE - between you and information Doporučení a možná řešení analýzy vzdělávacích potřeb v roce 2005 Hynek Rais, ředitel pro poradenství inSITE, s.r.o.
Vzdělávání zaměstnanců
Přijímací pohovor Doporučení a rady.
Moderní personalistika DS 2009/ Hlavní úkoly moderní personalistiky   Zařazení správného člověka na správné místo (a ve správný čas)
Personální strategie mezinárodní firmy
Antonín Krejčí Zvyšování konkurenceschopnosti firem pomocí metod průmyslového inženýrství a inovace s podporou e-learningu Číslo projektu: CZ.1.07/3.2.05/
Cacio Otázky z personalistiky pro IT Manažery: Jak vybrat vhodné pracovníky.
Minikonference Gymnázium Brno - Řečkovice 17.červen 2010
Psychologie práce a organizace Matěj Stříteský
Analýza manažerských dovedností ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Analýza vnitropodnikové komunikace ve vybrané organizaci Autor práce: Zdeňka Sukdoláková Vedoucí.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Motivace a stimulace pracovníků ve vybraném podniku Autor práce:
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie PREZENTAČNÍ A KOMUNIKAČNÍ DOVEDNOSTI MANAŽERA VE VYBRANÉM PODNIKU.
ČÍM BYCH CHTĚL BÝT AŽ VYROSTU?
Didaktické prostředky
Firemní klima jako nástroj HR marketingu
Assessment centrum.
KOUČOVÁNÍ jako nástroj pro ROZVOJ ZMĚN POSTOJŮ A CHOVÁNÍ Jak vybírat kouče ??? Tim Šlapák Akreditovaný profesionální kouč ČAKO Acredited Senior Practitioner.
Čím chci být, až vyrostu Tomáš Fryčka.
České Budějovice, červen 2016
Design služeb aneb jak dělat skvělé služby Martin Krčál
Komunikační a prezentační dovednosti / C2
EVROPSKÝ SOCIÁLNÍ FOND
Transkript prezentace:

Co manažeři očekávají od vzdělávání HR ŽIVĚ 14. prosince 2005 Tomáš Valenta Generali pojišťovna a.s.

Co vlastně manažeři očekávají? co manažeři chtějí = co manažeři potřebují?

Co vlastně manažeři očekávají? Mýty... Každý manažer sám nejlépe ví, co potřebuje Každý manažer nejlépe ví, co potřebuje jeho podřízený Vše o vzdělávacích potřebách zjistíme z hodnocení Dotazníky a ankety nám dají přesnou odpověď

…a skutečnosti. Já už jsem všechno absolvoval…co mě kdo může říci nového,naučit… Já nevím, co bych…co mi můžete nabídnout? Co byste ode mě chtěl vědět… …aby mi někdo řekl, jak mám dělat…tak na půl dne… Potřebuji, aby jel na kurz komunikace – neumí to! No, na čem ještě nebyl, kam ho letos pošleme… My bychom se rádi vzdělávali, ale nemáme na nic čas a v nabídce mě nic nezaujalo!

Manažer… Požadavky na manažera Představy manažera o sobě a jeho přání Potřeby manažera

Požadavky na manažera Obecné požadavky na pozici manažera Firemní kultura Požadavky konkrétní pozice Konkrétní cíle a úkoly Konkrétní situace v manažerem řízené jednotce Představy nadřízeného

Představy manažera o sobě a jeho přání Osobnost Zkušenost Vliv firemní kultury Působení nadřízeného Působení podřízených

Manažer… Požadavky na podřízené Představy manažera o podřízených a jeho přání Představy manažera o představách podřízených o sobě a jejich přáních Potřeby podřízených

Manažer… Obecné požadavky na pozici Firemní kultura Požadavky konkrétní pozice Konkrétní cíle a úkoly Konkrétní situace v organizační jednotce Představy o podřízeném

…a jeho podřízení Požadavky na podřízené Představy podřízených o sobě a jejich přání Potřeby podřízených

Jak zjistit, co vlastně manažeři očekávají? Záznamy Poznatky lektorů Dotazníky a ankety Hodnocení Pozorování Rozhovory Porovnání požadavků a skutečného stavu = nutná podmínka

Jak manažerská očekávání ovlivnit Návrat ke skutečnosti. Konfrontovat požadavky a představy různých stran Ukazovat KONKRÉTNÍ přínos, vytvářet „hlad“ Být trpěliví Komunikovat, komunikovat, komunikovat ~interní marketing  ~ptát se  ~naslouchat  +  +  +  Být u toho Využít služeb externích dodavatelů

Jak manažerská očekávání ovlivnit Návrat ke skutečnosti. Komunikovat Interní marketing  ~Informovat co bude ~Informovat co bylo ~Doporučení a osobní ~Zkušenost účastníků Ptát se  Naslouchat  Přesvědčovat  Pomáhat 

Jak manažerská očekávání ovlivnit Návrat ke skutečnosti. Být u toho Projekty Porady Firemní akce Akce pro klienty MUSÍTE ZNÁT FIRMU, FIRMAMUSÍ ZNÁT VÁS!

Přeji Vám hodně úspěchů v roce 2006 – ať se Vám daří bourat mýty! Děkuji Vám za pozornost!