Copyright © 2011, atlantisProNGX nahrávání telefonních hovorů.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
© 2000 VEMA počítače a projektování spol. s r. o..
Advertisements

Copyright © 2011, atlantis FrontStage Intelligent Contact Centre.
Proč jsme vytvořili vlastní filtr Kernun Clear Web. Filtrujete bez filtru? Josef Pojsl, TNS / Kernun Security Notes / Praha 11. října 2012.
Informační systém Patricie specializované řešení pro Advokátní kanceláře.
Workshop T-Mobile atlantis 18 dubna 2014 Distributed by atlantis | © Aastra 2012.
Program péče o zákazníky a produkty ALCOMA Instalace, helpdesk, dohledové a servisní služby.
Jan Syrovátka Jiří Hradský.  Výrobní program orientovaný na výrobu knih pro české i zahraniční nakladatele  Nabízí kompletní výrobu knihy od grafického.
1 Počítačové sítě Úvodní přednáška Cíl předmětu –seznámit se s principy datové komunikace –seznámit se s principy distribučních systémů –seznámit se s.
Řízení vztahu se zákazníky integrované do ERP systému
Aleš Chudý ředitel divize IW Microsoft Slovakia.
IISPP ■ pojem definován v letech v rámci přípravy výzkumných záměrů NPÚ na roky ■ dlouhodobý projekt na vybudování nového komplexního.
77 % českých firem uvažuje o nasazení webového filtru. Kvalitní řešení URL filtrace je dnes pro efektivní řízení nutností. Proč webový filtr?
2009ATODA Telemarketing, spol. s r.o.2 Představení společnosti Adresa: Čechova 1, České Budějovice Zahájení provozu: duben 2005 Tel./Fax.: 387.
GORDIC ® + CA = vaše cesta ke zvýšení kvality a efektivity služeb DRMS FORUM Ing. Jakub Fiala vedoucí týmu CA Technologies programátor,
Informační systémy podnikové systémy CRM
, InforumJiří Šilha, LANius s.r.o. Nové možnosti komunikace knihovních systémů firmy LANius s.r.o. Client-server varianta systému CLAVIUS ®
AWLOG AWLOG/GPRS Ing. Jiří Lón květen AWLOG, AWLOG/GPRS - charakteristika  sběr dat ze sítí DB-Net ®, DBNet ® /IP  archivace dat (data logger)
NET Genium software pro výstavbu a provoz informačního portálu Martin Vonka
Zlín - květen 2006 Regionální knihovní systém Clavius REKS firma LANius s.r.o.
M-Cloud.cz Groupwarové řešení pro malé a střední podniky.
Představení společnosti ATODA Telemarketing, spol. s.r.o.
Copyright © 2011, atlantis Microsoft Lync ™ Stručný úvod do podnikové komunikace.
2 Jan Tomíšek Nová organizace služeb 3 Základní typy služeb poskytovaných společností Vema operativní hotline konzultace školení implementační implementace.
Prezentace 1 Kontaktní centrum Statutárního města Ostravy provozované společností OVANET a.s. červen 2009.
Inovativní produkty a technologie SCSISpokojenost zákazníka zákazníka Profesinální klientský servis v oblasti kontaktních center Samsung Value System.
Projekt z předmětu Strategie a IS Krejčík, Kučera, Roubíček
Cloud Computing - efektivní a transparentní provoz organizace pro každého (Jakub Fiala, Miroslav Čejka GORDIC ® )
Konference SI Praha Ladislav Přívozník is:energy czech a.s.
Tomáš Urych, ESO9 Intranet a.s.
Přehled
IBM Notes a Domino výhody platformy Petr Kunc, IBM ©2013 IBM Corporation.
Celní služby 2000 Radek Sedláček TranSoft a.s Radek Sedláček TranSoft a.s
Outsourcing ICT systémová a aplikační integrace v pojetí O2 Projekt Integrace sítě Ministerstva zemědělství.
Walter Schorge Archa – Open Source archivní informační systém v NTM Archivy, knihovny a muzea v digitálním světě
Představení nové verze OPSI Kamil Malinka Martin Lebeda PROJEKT financovaný z Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZVYŠOVÁNÍ IT GRAMOTNOSTI.
CIS Cizinecký informační systém
Strana: 1 © Vema, a. s. Ucelené řešení pro řízení lidských zdrojů, ekonomiky a logistiky.
CIO priority | Priority IT v bankách a pojišťovnách| Lukáš Klášterský 1.
Seznámení se službami Office 365 Microsoft Online Services Přechod ze sady BPOS na služby Office 365 pro stávající uživatele BPOS.
Aneb proč to dělat složitě, když to jde jednoduše S Datronem proti proudu.
Realizační tým ICZ duben 2005
Mobilní kancelář (…nejen pro velké firmy) Vladimír Wojnar Microsoft Solutions HP.
GASTRONOMICKÝ INFORMAČNÍ SYSTÉM FUSION prezentace základních funkcí
Copyright © 2011, atlantis Leden Copyright © 2011, atlantis Aruba VPN NEW.
Vaše jistota na trhu IT Vybudování a provozování e-spisovny Josef Sedláček ICZ a.s.
Automatizace testovacích procesů Petr Boháček a Ivo Řezníček.
Krajský úřad Libereckého kraje
INTERNET VE STÁTNÍ SPRÁVĚ A SAMOSPRÁVĚ 2008 © Copyright IBM Corporation 2008 Správa obsahu v podání IBM 7. – 8. dubna 2008 ibm.com/cz/public Daniel Beneš.
Vývoj helpdesků od roku 2000Již třetí verze „nativního“ helpdeskuPrvní verze HD pro MOSS v roce 2007Druhá verze HD pro MOSS v roce 2009.
CRM a jeho možné využití
Centrum informačních technologií Ostravské Univerzity v Ostravě Čestmír Kantor, říjen 2006.
26. uživatelská konference 28. – 29. května 2015, Deštné v Orlických horách ORSOFT OPEN / OR-SYSTEM OPEN OD TEORIE K PRAXI Odvážný prezentátor.
Návrh a realizace informačního a rezervačního systému pro společnost DecStore Diplomová práce Autor: Bc. Martin Procházka Vedoucí práce: Ing. Pavel Haluza,
602LAN SUITE 2004 Obchodní shrnutí referingového systému.
2K PROJECT, spol. s r.o. Slavíčkova 1a Brno, CZ Tel Helpdesk: Informační systém pro podporu marketingových.
Projekty CCRJM v oblasti internetových aplikací Brno Ing. Lukáš Bačík.
Proč jsme vytvořili vlastní webfiltr Kernun Clear Web Filtrujete bez filtru? Josef Pojsl, TNS / Seminář WEBFILTR Kernun / Praha 6. února.
Kamerový systém Výjezdní zasedání UISLednice, 23. – Bc. Martin Pokorný Sekce centrálních aplikací Vývojový tým Univerzitního informačního.
2N® Omega Series 2N TELEKOMUNIKACE a.s..
9 zemí 3 kontinenty 50+ zákazníků uživatelů SAP 90 zaměstnanců
Karel Mašát, RssToEvernote Karel Mašát,
Zvýšení kapacity, dostupnosti a efektivnosti systému SIS II spolufinancovaný z Ročního programu 2013 Fond pro vnější hranice (FVH)
Budování Integrovaného informačního systému Národního památkového ústavu Petr Volfík, NPÚ ÚP
Sytémová integrace Ing. Jiří Šilhán.
Informační systémy podnikové systémy CRM
Transkript prezentace:

Copyright © 2011, atlantisProNGX nahrávání telefonních hovorů

Copyright © 2011, atlantis Klíčové vlastnosti od začátku vývoje: 2 ½ roku projektový tým: 5 lidi velké instalace:14x ( * má uplatnění na trhu je konkurence schopný dokáže naplnit očekávání ( * nad 100tis. Kč

Copyright © 2011, atlantisReference

Typický zákazník  informační linky  služby veřejnosti  rezervační linky  obchodní oddělení  call centra a helpdesky  operátoři finanční obsluhy  reklamační a servisní střediska  kontakt se zákazníkem  reklamační případy  archivace objednávek  pro edukativní účely společnost s potřebou zaznamenat

Copyright © 2011, atlantis Co zákazník očekává přehrávání nahrávek archivace nahrávek vyhledávání a filtrování záznamů hodnocení agentů nahrávání obrazovek snadný přístup odkudkoliv nahrání celé cesty hovoru povolení, zakázání nahrávání linek nahrávání externích i interních hovorů integrace do iCC a dalších IS nahrávání telefonních hovorů

Copyright © 2011, atlantis Uživatelské rozhraní filtry nahrávek seznam hovorů

Copyright © 2011, atlantis Uživatelské rozhraní přehrání nahrávky detail nahrávky

Copyright © 2011, atlantis Funkce a vlastnosti webový klient webové rozhraní filtrování nahrávek přehrávání záznamů selektivní mazání automatické mazání komprese nahrávek řízení přístupů k záznamů black-list, white-list hodnocení agentů pojmenování linek export do archívu integrace s iCC, CRM a jiné virtualizace (pro VoIP) analýza řeči

Copyright © 2011, atlantis Hodnocení agentů seznam nahrávek hodnotící formulář

Copyright © 2011, atlantis Desktop klient Poznámky k nahrávce filtry nahrávek seznam nahrávek přehrávání záznamu

Copyright © 2011, atlantis Nahrávání obrazovek Poznámky k nahrávce filtry nahrávek audio nahrávky nahrávky obrazovek přehrávání záznamu

Copyright © 2011, atlantis Nahrávání obrazovek

Copyright © 2011, atlantis Funkce a vlastnosti desktop klient lokální klient filtrování nahrávek přehrávání záznamů komprese nahrávek přidávání poznámek black-list, white-list přehrávání záznamu obrazovek synchronizace zvuku a obrazu podpora web forms pro hodnocení agentů

Copyright © 2011, atlantis Možnosti konfigurace Typy komunikace  analog  digital  ISDN2  ISDN30  VoIP Možnosti nasazení  podpora více PBX  externí archivace  vzdálený přístup  integrace do IS Otestované PBX  Aastra  Cisco  Siemens  TO2 Centrex kdykoliv, jakkoliv, s čímkoliv

Copyright © 2011, atlantis Koncepce nahrávání Centrex LAN SIP Centrex TO2 port mirroring

Copyright © 2011, atlantis Nahrávání pro Centrex minimum HW komponent využití stávající infrastruktury podmínka Port Mirroring, 2x USB offline klient na uživatelských PC snadná instalace cenová dostupnost profesionální řešení pro SoHo a SMB segment

Copyright © 2011, atlantis Tvorba ceny Licence zajištění funkčnosti Hardware zajištění provozu OS Win Serverové licenceHW Server napojení na infrastrukturu Uživatelské licence Licence modulů Nahrávací karty 8 uživatelů24 uživatelů Digital Kč7.739 Kč VoIP9.621 Kč5.926 Kč Cena na uživatele (list price):

Copyright © 2011, atlantis Extended Support Guarantee Softwarové garance Program ESG.B Program ESG.A Záruka aktualizací Právo na nové verze Prodloužení záruky aktualizací Zvýhodněné podmínky zákaznických úprav Servisní garance Implementační analýza Poskytování technické podpory Záruka na hardware Základní školení zdarma Online dohled Garance servisního zásahu Instalace zdarma Přístup k podpoře vyšší úrovně Rozšířené možnosti školení Obchodní garance Zvýhodněný nákup Prodloužená zápůjčka 1 rok3 roky ESG.B 0%30% ESG.A 15%40% rozšířená servisní podpora k dispozici dvě varianty: ESG.B - software maintenance (hotfixy) ESG.A - software assurance (nové verze) *) pouze z cen licencí atlantis

Copyright © 2011, atlantis atlantis telecom rekapitulace