Datové schránky ve velké společnosti SharePoint partenrská konference Microsoft Pavel Salava Mainstream technologies, s.r.o.
CO ŘEŠÍ POSTREGISTR.CZ
Datové schránky a velká společnost Ve velké společnosti s datovými zprávami pracuje více uživatelů, to s sebou přináší nároky na: Postregistr.cz na potřeby adekvátně odpovídá: Centrální příjem zpráv na podatelnu i z více DS Efektivní a intuitivní webové prostředí s centrálním uložením všech zpráv Vnitřní pravidla distribuce pošty Přizpůsobení vnitřním organizačním pravidlům (oddělení, role) Kontrolu převzetí a zpracování odpovědnou osobou Přehledná a řízená distribuce zpráv s podrobnou historií všech aktivit Archivaci doručených zpráv Kompletní archivace zpráv a historie jejich distribuce ve společnosti Manažerské přehledy doručených/odeslaných zpráv Ucelená sada manažerských reportů Nastavení přístupových a funkčních právGranulární nastavení uživatelských práv
PŘEDSTAVENÍ APLIKACE
Architektura aplikace postregistr.cz využívá platformu Windows SharePoint Services 3.0
Komunikace s datovou schránkou Vyzvednutí zpráv: Z jedné, či více datových schránek – Automaticky – Na vyžádání Komunikace s ISDS je logována Odeslání zpráv: Odeslání zprávy do systému ISDS a následné předání zpět systému: – časového razítka – dodejky – doručenky Výběr adresy z vytvořené interní databáze Hromadné odeslání zprávy na více adres
Podatelna datové schránky
Pracovní postupy Uživatel v aplikaci vystupuje v jedné z rolí: – Administrátor datové schránky – Pracovník podatelny – Správce oddělení – Odesílatel – Příjemce Pracovní postupy jsou řízeny a kontrolovány aplikací s nastavitelnými dobami odezvy Uživatelé ve všech rolích jsou o požadavku na zpracování notifikováni em
Zpráva k převzetí uživatelem
Zpracování zprávy uvnitř organizace Evidence a archivace veškeré komunikace a uvnitř organizace Efektivní distribuce zpráv uvnitř organizace – Předání zprávy odpovědné osobě – notifikace Automaticky – pokud systém pozná adresáta Pracovníkem podatelny – Přijetí, předání nebo odmítnutí zprávy odpovědnou osobou – Řešení odmítnutých zpráv pracovníkem podatelny – Časová kontrola procesu přijetí zprávy v organizaci
Archivace a přehledy Veškeré přijaté/odeslané zprávy včetně všech atributů Kompletní proces přijetí zprávy uvnitř org.: – Celková doba zpracování – Pohyb zprávy v rámci organizace (pracovní postupy, přijetí/odmítnutí/ předání zprávy, délka procesu, …)
Přehled zpráv
Další možnosti Definované rozhraní pro připojení systému/komunikačního modulu k externí podatelně nebo DMS systému Jednoduché rozšíření nebo změny systému práce uvnitř organizace díky „stavebnicové“ architektuře a maximálnímu využití standardních komponent WSS 3.0 Podepisování obsahu zpráv Konverze z papírové do elektronické podoby A další…
REFERENCE
Referenční instalace