Nobody’s Unpredictable Ipsos Tambor pro Město Opava Názory na budovu Slezanka v centru Opavy Kvantitativní výzkumu Leden 2009.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Fakta o vývoji vlastnictví bytů v ČR za posledních 10 let Stanislav Drápal, Český statistický úřad Praha, 18. září 2012.
Advertisements

Vyhodnocení dotazníku – Barcamp Brno 2013 Magdaléna Katolická magdalena [at] marketingovevyzkumy.cz
Hlediska hodnocení při výzkumech veřejného mínění  A) Podle oblastí (stav/očekávání)  Životní prostředí  Školství  Životní úroveň  Zdravotnictví 
Zlínský a Olomoucký kraj
Bleskový výzkum SC&C pro Českou televizi
BIO – výzkumná zpráva listopad Agenda •Cíle výzkumu •Technické parametry výzkumu •Hlavní zjištění – biopotraviny •Hlavní zjištění – komunikační.
Regionální kontaktní organizace – kontakty pro Evropský výzkumný prostor jsou součástí sítě regionálních a oborových kontaktních organizací NINET, které.
Obyvatelstvo zaměstnaní nezaměstnaní.
Analýza Centra ProEquality
Městská policie – CALL BACK červenec – srpen 2010 Tisková konference 1. náměstka primátora hl. m. Prahy Rudolfa Blažka ředitele Městské policie hl.m.Prahy.
Průzkum reakcí publika ČRo 1 – Radiožurnál na změny ve vysílání od ledna souhrn.
Petr Adamus.  Vycházíme z předpokladu, že osoby s autismem trpí poruchami chování, protože prostředí a většina technik učení nepočítá s jejich individuálními.
Jiří Šafr jiri.safr(zavináč)seznam.cz
Přehled základních výsledků šetření Rušiče spánku a nykturie Březen 2009/ Tisková informace k výsledkům šetření / STEM/MARK a.s.
Průzkum: Čeští zákazníci neznají rizika nákupu spotřebního zboží.
Statistická chyba a hladina statistické významnosti
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ CELÝCH ČÍSEL 2
__________________________________________________________________________________________________________________________________________ Vyhodnocení.
Sociodemografická analýza Výzkum potřeb uživatelů Prostějov.
ANALÝZA POTŘEB, MOTIVACE A FIREMNÍ PÉČE O ZAMĚSTNANCE VE VYBRANÝCH NZDM PARDUBICKÉHO KRAJE BAKALÁŘSKÁ PRÁCE Autor: Bc. Kejzlarová Šárka, DiS. Sběr dat:
Pro Sdružení Nového Města Pražského zpracoval Milan ŠULC VÁCLAVSKÉ NÁMĚSTÍ 2014 POZITIVA A NEGATIVA OČIMA NÁVŠTĚVNÍKŮ Výsledky výzkumu z podzimu 2013.
NÁZORY OBYVATEL MĚSTA ZNOJMA NA REGULOVANÉ NÁJEMNÉ A PRODEJ MĚSTSKÝCH BYTŮ Říjen NÁZORY OBYVATEL MĚSTA ZNOJMA NA REGULOVANÉ NÁJEMNÉ A PRODEJ MĚSTSKÝCH.
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
SC & C – Marketing & Social Research 1 Marketingový a sociologický výzkum Držitel certifikátu ISO 9001: člen ESOMAR Praha 19. srpna 2011.
SC & C – Marketing & Social Research 1 Marketingový a sociologický výzkum Držitel certifikátu ISO 9001: člen ESOMAR Praha 19. srpna 2011.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. I n v e s t i c e d o r o z v o j e v z d ě l á v á n.
Názor veřejnosti na téma DALŠÍ VZDĚLÁVÁNÍ (vyhodnocení dotazníkového šetření) Pardubický kraj Ing. Jarmila Halouzková
Problematika poskytování tlumočnických služeb jedincům se sluchovým postižením Problematika poskytování tlumočnických služeb jedincům se sluchovým postižením.
Památky 11/ Obsah Obsahstrana 2 Metodologiestrana 3 Cíle projektustrana 5 Památky – vyhodnocení 11/2011strana 7.
Neber úplatky… …nebo se z toho zblázníš
Budou chodit do knihoven? Průzkumy dospělé populace 1996 – 2007 – 2010 a nová koncepce rozvoje knihoven ČR Národní knihovna ČR.
Název školy: Střední odborná škola stavební Karlovy Vary, Sabinovo náměstí 16, Karlovy Vary Autor: ING. JANA KOVAŘÍKOVÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_11_MARKETINGOVÝ.
Pro Sdružení Nového Města Pražského zpracoval Milan ŠULC VÁCLAVSKÉ NÁMĚSTÍ 2012 POZITIVA A NEGATIVA OČIMA NÁVŠTĚVNÍKŮ Výsledky výzkumu z podzimu 2012.
Pro Sdružení Nového Města Pražského zpracoval Milan ŠULC VÁCLAVSKÉ NÁMĚSTÍ 2013 POZITIVA A NEGATIVA OČIMA NÁVŠTĚVNÍKŮ Výsledky výzkumu z podzimu 2013.
Výsledky výzkumu mezi obyvateli MČ Praha 2 a návštěvníky Riegrových sadů „Soužití pejskařů a nepejskařů v parcích na území Prahy 2“ 28. června 2011 / Prezentace.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUMVY_32_INOVACE_09/C2 AutorIng. Liběna Krchňáková Období vytvořeníSrpen.
Teorie optimální velikosti města
EURO a česká veřejnost Prezentace výsledků sociologických výzkumů PSP ČR dne 17. září 2008.
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2Č. materiáluVY_32_INOVACE_194.
Respond & Co, Masná 3A, Ostrava 1, , telfax : , Průzkum u uživatelů výrobku Prostenal s PERFECT.
Základy pedagogické metodologie
Bleskový výzkum Kauza : David Rath Červen 2012.
Táta na plný úvazek výzkum Zlínský a Olomoucký kraj.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_1_09.
Znalost a hodnocení ekologických nadací (Slovenská republika)
ČESKÝ STATISTICKÝ ÚŘAD Na padesátém 81, Praha 10 Využívání služeb e-governmentu jednotlivci ISSS 2007, Hradec Králové Andrej.
1 Tisková konference Newton House, Praha, Prezentace výsledků projektu: Výzkum chování potencionálních zákazníků na digitálním trhu v ČR "Digitalizace.
Nobody’s Unpredictable Partie Duel Nečas vs. Paroubek.
Průzkum sebehodnocení zdravotního stavu a disability Popis metody průzkumu Datum: 13. června 2006 Číslo projektu: Připravil: Petr Hrala.
Analýza kvantitativních dat I. Vztahy mezi 3 znaky v kontingenční tabulce - úvod Jiří Šafr jiri.safr(zavináč)seznam.cz poslední aktualizace
Průzkum trhu.
Typy výzkumu  Kvantitativní  Kvalitativní  Smíšený  První zkoumá kolik lidí si co myslí atd …  Druhý co přesně si lidé myslí  Třetí je kombinací.
ZELENÝ KRUH Závěrečná zpráva z kvantitativního výzkumu Jitka Zítková, Jitka Haiderová Soukupová | duben/květen 2016.
VLIV DOPRAVNÍHO CHOVÁNÍ OBYVATEL NA KVALITU ÚZEMNÍHO PLÁNOVÁNÍ Lenka ZAJÍČKOVÁ, Jaroslav BURIAN, Vít VOŽENÍLEK GIS v plánování.
Svátek sv. Valentýna TÉMA PRŮZKUMU: Svátek sv.Valentýna 2016 – bleskový průzkum REALIZÁTOR: SANEP s.r.o. VÝBĚR RESPONDENTŮ: kvótní výběr TYP.
Lomnice nad Popelkou Liberec Lomnice nad Popelkou Představení města Lomnice a památky Program regenerace Lomnické zkušenosti.
Motto: Je zbytečné plánovat, kam jít, když nevíte, kde jste! Názory a postoje občanů ke Slezance.
ŠIKANA (únor) 2016). 2 METODOLOGIE VÝSLEDKY PRŮZKUMU PANEL BOOK KONTAKTY OBSAH.
Komunikační chyby řídících pracovníků v Českém statistickém úřadu
UŽIVATELÉ SOCIÁLNÍCH SÍTÍ V ČR
Závěrečná zpráva ze sociologického výzkumu
BIO – výzkumná zpráva listopad 2008.
PŘÍLOHA Č. 4 – PROFIL OSOB ŽIJÍCÍCH V DOTÁZANÝCH RODINÁCH
Analýza postavení migrantek a migrantů na území hl. m
VOLBY DO EVROPSKÉHO PARLAMENTU 2014 OČIMA ČESKÉ VEŘEJNOSTI
Úvod do induktivní statistiky
ŽIVOTNÍ SPOKOJENOST U VYBRANÝCH POMÁHAJÍCÍCH PROFESÍ
průběžná zpráva z 2. etapy sběru dat
Střední škola obchodně technická s. r. o.
Transkript prezentace:

Nobody’s Unpredictable Ipsos Tambor pro Město Opava Názory na budovu Slezanka v centru Opavy Kvantitativní výzkumu Leden 2009

Ipsos Tambor pro Město Opava Názory na budovu Slezanka v centru Opavy 2 Obchodní centrum Slezanka se nachází na centrálním opavském Horním náměstí. Stavba zde stojí od sedmdesátých let. V současné době vyvstala potřeba zjistit, co si veřejnost myslí o nákupním centru Slezanka v kontextu urbanistického řešení centra města. Marketingové pozadí

Ipsos Tambor pro Město Opava Názory na budovu Slezanka v centru Opavy 3 Cíle výzkumu Hlavním cílem výzkumu bylo zjištění názorů opavské veřejnosti na nákupní centrum Slezanka v kontextu urbanistického řešení centra města. Výzkum zjišťoval:  Celkovou atraktivitu obchodního centra Slezanka  Názory na potenciální odstranění budovy Slezanka  Názory na potenciální architektonickou úpravu Horního náměstí  Hodnocení současných památek na území města

Ipsos Tambor pro Město Opava Názory na budovu Slezanka v centru Opavy 4 Metodologie Kvantitativní výzkum Metoda Rozhovory Face-to-Face (in-street) Cílová skupinaObyvatelé města Opava ve věku 15 a více let Velikost vzorku n=1050 (statistická chyba na hladině významnosti 95 % v případě binomické proměnné = + -3,07 %) Dotazník Strukturovaný dotazník do 6 min. (4 uzavřené + 1 otevřená otázka + socio-demografické otázky) Výběr kvótní výběr (kvóty na věk a pohlaví) (rozložení četností v rámci sledovaných znaků bylo stanoveno na základě sčítání lidu, domů a bytů z roku 2001 za město Opava) Lokalita Horní náměstí v Opavě Datum sběru dat –

Ipsos Tambor pro Město Opava Názory na budovu Slezanka v centru Opavy 5 Hlavní zjištění Atraktivita Slezanky Q1. Líbí se Vám budova Slezanky? v % n=1050 Názory na odstranění budovy Slezanka Q3. Považujete za vhodné budovu Slezanky z náměstí odstranit? v % n=1050 Názory na architektonickou úpravu náměstí Q2. Uvítal\a byste architektonickou úpravu Horního náměstí, která by podtrhla (zvýraznila) jeho historický charakter? v % n=1050 Názory na zvýšení atraktivity v důsledku úpravy historického centra Q4. Myslíte si, že by úprava historického centra přispěla k větší atraktivitě města pro jeho obyvatele i návštěvníky? v % n=1050

Ipsos Tambor pro Město Opava Názory na budovu Slezanka v centru Opavy 6 Hlavní zjištění  Slezanka se velmi nelíbí 39 % všech dotázaných a spíše se nelíbí 30 %. Dohromady je tedy Slezanka neatraktivní pro více než dvě třetiny obyvatel Opavy.  Odstranění budovy Slezanka z Horního náměstí považuje za vhodné 37 % obyvatel Opavy. 61 % obyvatel Opavy odstranění budovy Slezanka za vhodné nepovažuje.  Téměř 80 % všech dotázaných by uvítalo architektonickou úpravu Horního náměstí, podtrhující jeho historický charakter.  Téměř tři čtvrtiny všech dotázaných se domnívají, že by úprava historického centra přispěla k větší atraktivitě města.  Za nejhodnotnější památku na území Opavy považují její obyvatelé budovu radnice. Na druhém místě pak divadlo a na třetím muzeum.

Ipsos Tambor pro Město Opava Názory na budovu Slezanka v centru Opavy 7 Detailní závěrečná zpráva

Ipsos Tambor pro Město Opava Názory na budovu Slezanka v centru Opavy 8 Atraktivita budovy Slezanka Q1. Líbí se Vám budova Slezanky? VěkPohlavíVzdělání Slezanka se velmi líbí 10 % všech dotázaných a spíše se líbí 20 %. Dohromady je tedy Slezanka více či méně atraktivní pro necelou třetinu obyvatel Opavy. Na druhé straně se Slezanka nelíbí 69 % všech dotázaných. Z hlediska pohlaví, ani z hlediska věku neexistují výrazné rozdíly. Diferencuje pouze vzdělání, kdy nejméně atraktivní se Slezanka zdá být pro vysokoškoláky. n=1050n=502n=548n=321n=374n=355n=140n=245n=492n=173 v % statisticky významný rozdíl na hladině významnosti 95%

Ipsos Tambor pro Město Opava Názory na budovu Slezanka v centru Opavy 9 Názory na odstranění budovy Slezanka Q3. Považujete za vhodné budovu Slezanky z náměstí odstranit? VěkPohlavíVzdělání Odstranění budovy Slezanka z Horního náměstí považuje za vhodné 37 % obyvatel Opavy. Vyšší podíl byl zaznamenán pouze u vysokoškoláků, mezi kterými považují odstranění Slezanky za vhodné 47 % z nich. 61 % obyvatel Opavy tedy odstranění budovy Slezanka za vhodné nepovažuje. n=1050n=502n=548n=321n=374n=355n=140n=245n=492n=173 v % statisticky významný rozdíl na hladině významnosti 95%

Ipsos Tambor pro Město Opava Názory na budovu Slezanka v centru Opavy 10 Názory na architektonickou úpravu náměstí Q2. Uvítal\a byste architektonickou úpravu Horního náměstí, která by podtrhla (zvýraznila) jeho historický charakter? VěkPohlavíVzdělání Téměř 80 % všech dotázaných by uvítalo architektonickou úpravu Horního náměstí, podtrhující jeho historický charakter. Rozdíly mezi muži a ženami, věkovými skupinami, ani mezi stupněm dosaženého vzdělání zde nejsou příliš významné. n=1050n=502n=548n=321n=374n=355n=140n=245n=492n=173 v %

Ipsos Tambor pro Město Opava Názory na budovu Slezanka v centru Opavy 11 Názory na zvýšení atraktivity v důsledku úpravy historického centra Q4. Myslíte si, že by úprava historického centra přispěla k větší atraktivitě města pro jeho obyvatele i návštěvníky? VěkPohlavíVzdělání Téměř tři čtvrtiny všech dotázaných se domnívají, že by úprava historického centra přispěla k větší atraktivitě města. n=1050n=502n=548n=321n=374n=355n=140n=245n=492n=173 v %

Ipsos Tambor pro Město Opava Názory na budovu Slezanka v centru Opavy 12 Nejhodnotnější památky v Opavě Q5. Jaké památky na území města považujete za nejhodnotnější? Za nejhodnotnější památku na území Opavy považují její obyvatelé budovu radnice. Na druhém místě pak divadlo a na třetím muzeum. v % n=1050

Ipsos Tambor pro Město Opava Názory na budovu Slezanka v centru Opavy 13 Sociodemografické složení vzorku

Ipsos Tambor pro Město Opava Názory na budovu Slezanka v centru Opavy 14 Sociodemografické složení vzorku PohlavíVěk % n=1050 Čistý měsíční příjem na domácnost Vzdělání Rodinný stav Pracovní úvazek % n=1050 % n=1050 % n=1050 % n=1050 % n=1050