Opakování 7. ročníku 2 Přírodopis VY_32_INOVACE_ sada, Př

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Semenné rostliny 4. ročník
Advertisements

Urči, o kterou rostlinu se jedná
VY_32_INOVACE_Př-b 6.,7.17 Anotace: Prezentace seznamuje s dělením plodů podle oplodí a druhy plodů. Vzdělávací oblast: Plody a semena Autor: Ing. Jiří.
Plody Přírodopis VY_32_INOVACE_179, 9. sada, Př3 ANOTACE
VY_32_INOVACE_Př-b 6.,7.16 Anotace: Prezentace podle obrázků seznamuje se stavbou květu a květenství, vysvětluje mechanismus opylení, oplození. Vzdělávací.
ČÁSTI TĚLA ROSTLIN DÍL 2. Květy a plody.
Digitalizace výuky Příjemce
Základní vzdělávání - Člověk a příroda – Přírodopis - Biologie rostlin
VY_32_INOVACE_418, 21. sada, Přírodověda
Anotace: Soubor se skládá z prezentace, která je námětem
VY_32_INOVACE_Př-b 6.,7.15 Anotace: Prezentace popisuje stavbu těla, vývoj kořene a stonku. Vzdělávací oblast: Krytosemenné rostliny, stavba těla, kořen,
VYŠŠÍ ROSTLINY III. – jejich znaky krytosemenné rostliny Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
Třídění rostlin - stonek
Kapraďorosty Přírodopis VY_32_INOVACE_013, 1. sada, Př ANOTACE
VY_32_INOVACE_Př-b 6.,7.13 Anotace: Prezentace seznamuje s popisem květu krytosemenných rostlin, vysvětluje rozdíly, procvičuje, opakuje učivo. Vzdělávací.
Stavba rostlinného těla
VY_52_INOVACE_PŘ. 7.13_Botanika , test Název šablony – Inovace a zkvalitnění výuky v oblasti přírodních věd Zaměření VM – Člověk a příroda – Přírodopis.
Listy, květy a plody rostlin
Základní vzdělávání - Člověk a příroda – Přírodopis - Biologie rostlin
VY_32_INOVACE_411, 21. sada, Přírodověda
Vybrané čeledi jednoděložných rostlin I.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Monika Chudárková ANOTACE Materiál seznamuje žáky s typickými znaky jednoděložných.
Sady a zahrady Přírodopis VY_32_INOVACE_ sada, Př
Stavba rostlinného těla List
Základní vzdělávání - Člověk a příroda – Přírodopis - Biologie rostlin
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Monika Chudárková ANOTACE Materiál seznamuje žáky se stavbou květů a s funkcí jednotlivých.
Rostlinná buňka Přírodopis VY_32_INOVACE_162, 9. sada, Př3 ANOTACE
ROSTLINNÉ ORGÁNY I. KOŘEN Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
Anotace: Soubor se skládá z prezentace, která je námětem
Znaky dvouděložných a jednoděložných rostlin
Srovnání jednoděložných a dvouděložných rostlin
Bakterie a sinice Přírodopis VY_32_INOVACE_164, 9. sada, Př3 ANOTACE
Jiné polní plodiny Přírodopis VY_32_INOVACE_ sada, Př
Listy Přírodopis VY_32_INOVACE_175, 9. sada, Př3 ANOTACE
VĚDOMOSTNÍ HRA JE TO PRAVDA, NEBO NE. VYŠŠÍ ROSTLINY II
ČÁSTI TĚLA KVETOUCÍCH ROSTLIN
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Monika Chudárková ANOTACE Materiál seznamuje žáky se společnými znaky třídy savců,
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
Krytosemenné rostliny
Květenství a plodenství
Tvůrce: Mgr. Alena Výborná
KRYTOSEMENNÉ ROSTLINY
Krytosemenné rostliny.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Monika Chudárková ANOTACE Materiál seznamuje žáky s typickými znaky čeledi miříkovitých,
ROSTLINY POLÍ.
STAVBA TĚLA ROSTLIN KLÍČOVÁ SLOVA: ORGÁN, ORGÁNOVÁ SOUSTAVA, KOŘEN (HLAVNÍ, VEDLEJŠÍ, SVAZČITÉ), STONEK (STÉBLO, LODYHA, STVOL), LIST (JEDNODUCHÝ, SLOŽENÝ,
JSOU TO: DŘEVINY A BYLINY.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Matoušek Libor. Dostupné ze Školského portálu Karlovarského kraje materiál.
Člověk a jeho svět 4. ročník
Rostliny.
OPAKOVÁNÍ UČIVA 7. ROČNÍKU Autor: Mgr. Jana Střížková Vzdělávací oblast/Předmět/Téma: ČLOVĚK A PŘÍRODA / PŘÍRODOPIS / PŘEHLED ORGANISMŮ Druh učebního.
Genetických pojmů EU peníze středním školám Název vzdělávacího materiálu: Opakování – vegetativní a generativní orgány rostlin Číslo vzdělávacího materiálu:
Autor výukového materiálu: Petra Majerčáková Datum vytvoření výukového materiálu: březen 2013 Ročník, pro který je výukový materiál určen: VII Vzdělávací.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
BOTANIKA Procvičování pojmů
Dělení rostlin Podle způsobu rozmnožování výtrusné – nekvetou,
Dělení rostlin Podle způsobu rozmnožování výtrusné – nekvetou,
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
STAVBA TĚLA ROSTLIN KLÍČOVÁ SLOVA: KOŘEN (HLAVNÍ, VEDLEJŠÍ, SVAZČITÉ), STONEK (STÉBLO, LODYHA, STVOL), LIST (JEDNODUCHÝ, SLOŽENÝ, ŘAPÍK, ČEPEL), KVĚT (TYČINKA.
Anotace Program slouží k procvičování a opakování přírodovědného učiva ve 4. ročníku.
EKOLOGICKÝ PŘÍRODOPIS Tématický celek: ORGÁNY TĚL SEMENNÝCH ROSTLIN
Lipnicovité.
STAVBA TĚLA ROSTLIN KLÍČOVÁ SLOVA: ORGÁN, ORGÁNOVÁ SOUSTAVA, KOŘEN (HLAVNÍ, VEDLEJŠÍ, SVAZČITÉ), STONEK (STÉBLO, LODYHA, STVOL), LIST (JEDNODUCHÝ, SLOŽENÝ,
BOTANIKA.
ČÁSTI KVETOUCÍCH ROSTLIN (výklad)
Základní škola a Střední škola CREDO, o. p. s. Číslo projektu: CZ. 1
ZNAKY JEDNODĚLOŽNÝCH A DVOUDĚLOŽNÝCH ROSTLIN opakování
Krytosemenné rostliny
Vzdělávací materiál v rámci projektu EU peníze školám
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
Transkript prezentace:

Opakování 7. ročníku 2 Přírodopis VY_32_INOVACE_112 - 6. sada, Př ANOTACE  Materiál obsahuje interaktivní opakování části učiva 7. ročníku přírodopisu, vyučovaného podle Ekologického přírodopisu pro 7. ročník, autorů RNDr. Danuše Kvasničkové a kol. Týká se morfologie rostlin. Je vhodný jako souhrnné opakování na konci 7. ročníku nebo jako připomenutí znalostí na začátku 8. ročníku. Druh učebního materiálu DUM Očekávané výstupy  Žák si zábavnou formou zopakuje učivo části 7. ročníku – tematický celek Morfologie rostlin. Popisuje části rostlinného těla, podle vnějších znaků plodu určí způsob rozšiřování, zodpoví kvízové otázky. Pro koho je materiál určen  Žáci, základní škola, 8. ročník, předmět přírodopis Autor  Mgr. Monika Chudárková Datum vzniku  2.9.2012 Vzdělávací oblast  Člověk a příroda Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Monika Chudárková

Opakování 7. ročníku 2 Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Monika Chudárková

Opakování: Jaký typ kořene mají jednoděložné rostliny? hlavní postranní svazčitý dužnatý Jakou žilnatinu mají dvouděložné rostliny? svazčitou síťnatou souběžnou rozvětvenou Kde najdeme u rostlin dělohy? v kořeni v semeni v každé buňce v květu Jak se nazývají rostliny, pěstované pro krmení dobytka? krmniny hospodářské seno pícniny Jak se nazývá typ stonku, typický pro traviny a obilniny? kolénko klas stvol stéblo Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Monika Chudárková

kořen řepy se zásobní funkcí kořen hrachu s hlízkami, hostícími symbiotické bakterie kořeny smrku svazčitý kořen česneku Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Monika Chudárková

Přiřaď typy stonku: stvol oddenek lodyha stéblo Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Monika Chudárková

části listu: žilnatina řapík čepel Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Monika Chudárková

Postavení listů na stonku: v přeslenu v přízemní růžici vstřícné střídavé Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Monika Chudárková

pestík kalich koruna tyčinky Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Monika Chudárková

semeník blizna nitka prašník čnělka Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Monika Chudárková

Kliknutím odstraň plody, rozšiřované větrem: Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Monika Chudárková

peckovice malvice bobule nažka oříšek lusk obilka Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Monika Chudárková