zpracovaný v rámci projektu

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název materiálu: OPAKOVÁNÍ 2. POLOLETÍ - OTÁZKY
Advertisements

ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
zpracovaný v rámci projektu EU
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Číslo v digitálním archivu školy
Název SŠ: Střední škola živnostenská Sokolov, příspěvková organizace Číslo projektu:CZ.107/1.500/ Název projektu: Moderní škola Předmět:Český.
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
ARITMETICKÁ POSLOUPNOST
Identifikátor materiálu: III/2-10/2 Základy práce s počítačem Bezpečná práce v učebně VT Základní škola Kynšperk nad Ohří, okres Sokolov, příspěvková organizace,
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Hrajeme si s předponami
Grafické znázornění věty.
Základní škola a Mateřská škola Vraclav, okres Ústí nad Orlicí Vraclav 52, e:mail: Tel.: www: zsvraclav.cz Č íslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Jazyk a jazyková komunikace Český jazyk a literatura Vyjmenovaná slova Procvičuj vyjmenovaná slova po P VY_32_INOVACE_08 Sada 15 Základní škola T. G. Masaryka,
Dělení se zbytkem 2 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Dělení se zbytkem 3 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Velké Albrechtice, příspěvková organizace Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Autor:Elena Kolarovská Období:prosinec.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Poznáváme sebe a svět, chceme poznat více Pořadové číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Identifikátor materiálu:
Elektronická učebnice - I
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
DĚLENÍ ČÍSLEM 3 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ Zpracovala: Mgr. Jana Francová, výukový materiál EU-OP VK-III/2 ICT DUM 46.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 č. materiálu: VY_32_INOVACE_PEK248.
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Identifikátor materiálu: V/2-1/5 Česká republika - kvíz
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Identifikátor materiálu: III/2-10/14 Test Internet Základy práce s počítačem 1 Základní škola Kynšperk nad Ohří, okres Sokolov, příspěvková organizace,
Název školy:  ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor:
Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny
Identifikátor materiálu: V/2-1/6 Praha – hlavní město ČR
Jazyk a jazyková komunikace Český jazyk a literatura
Řekněte „oook“! Zpracovala: Mgr. Martina Kadlčková Říjen 2012 Výukový materiál je určen pro žáky 8. ročníku. Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace.
Násobení číslem 2 Hlavolam Doplňovačka Procvičování Zpracovala: Mgr. Jana Francová, výukový materiál EU-OP VK-III/2 ICT DUM 43.
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
NÁSOBENÍ ČÍSLEM 6 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ
EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Inovace výuky v PrŠ Horní Česká Šablona - název/číslo: III/2 Inovace.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Identifikátor materiálu: III/2-1/16 Význam slova - test
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: III/2-1/10 VZORY PODSTATNÝCH JMEN- PROCVIČOVÁNÍ 1 Základní škola Kynšperk nad Ohří, okres Sokolov, příspěvková organizace, Komenského.
1 Základní škola Kynšperk nad Ohří, okres Sokolov, příspěvková organizace, Komenského 540, Kynšperk nad Ohří, Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Identifikátor materiálu: III/2-1/9 Vzory rodu ženského - procvičování Základní škola Kynšperk nad Ohří, okres Sokolov, příspěvková organizace, Komenského.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Vladislav Michl
TEXTOVÝ EDITOR WORD CO SE NAUČÍME: 1. Základy psaní z klávesnice 2. Soubor 3. Velikost písma 4. Barva písma 5. Druh písma Dostupné z Metodického portálu.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Poznáváme sebe a svět, chceme poznat více Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Poznáváme sebe a svět,
Identifikátor materiálu: III/2-10/15 Test - počítač Základy práce s počítačem 1 Základní škola Kynšperk nad Ohří, okres Sokolov, příspěvková organizace,
KDE JSOU MÍČE – NA, POD, ZA, PŘED aktivita
Zelené úterý Jazykový rozbor. Určete v souvětí slovní druhy. (kartičky) Za zelenou barvu rostlin odpovídá chlorofyl, který pohlcováním slunečního světla.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je RNDr. Radomíra Kučerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Alena Doušová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR:Mgr. Zdeňka.
SLOVA NADŘAZENÁ, PODŘAZENÁ A SOUŘADNÁ Jméno: třída: Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Dušan Goš. Dostupné z Metodického portálu.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a mateřská škola Meclov, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Jiří Burda NÁZEV: VY_32_INOVACE_ČJ2_06_Věta, slovo a slovní význam.
ROSTLINY A JEJICH ORGÁNY
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jaroslav Bartl Číslo
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_18_SLOVA_NADRAZENA_PODRAZENA_SOURADNA
zpracovaný v rámci projektu
Opakování na závěrečnou písemnou práci
Vy_32_Inovace_56_Předpony s, z, vz
NÁZEV ŠKOLY: 2. základní škola, Rakovník, Husovo náměstí 3
zpracovaný v rámci projektu
Barvy a tvary logické řady
Základní škola Kynšperk nad Ohří,
SČÍTÁNÍ DESETINNÝCH ČÍSEL S PŘECHODEM
Základní škola Kynšperk nad Ohří,
TVRDÉ, MĚKKÉ SOUHLÁSKY Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Petra Mudrová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Pracovní list 1) Do které kategorie jazyků se řadí španělština?
Transkript prezentace:

zpracovaný v rámci projektu Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Poznáváme sebe a svět, chceme poznat více Pořadové číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/21.2970 Identifikátor materiálu: III/2-1/15 Základní škola Kynšperk nad Ohří, okres Sokolov, příspěvková organizace, Komenského 540, Kynšperk nad Ohří, 357 51 Autor: Mgr. Margita Malá Ověřeno ve výuce.

Pololetní písemná práce Název materiálu Pololetní písemná práce Typ interakce Aktivita Anotace Materiál prověří znalosti a vědomosti z probraného učiva českého jazyka v pololetí pátého ročníku. Žáci též využijí svých dovedností z výpočetní techniky. V prezentaci pracují pomocí myši v textového editoru. Před prací je třeba prezentace namnožit na počet dětí a každou pojmenovat dle příjmení (pokud žáci ještě nedovedou sami). Žáci pracují přímo na snímku. Upozornění - v prezentaci musí být vypnuta automatická oprava textu. Součástí materiálu je správné řešení. Očekávaný výstup Užívá správně gramatické tvary vybraných ohebných slov. Píše a zdůvodňuje správné i/y ve slovech po obojetných souhláskách . Speciální vzdělávací potřeby Žádné Klíčová slova Pravopis Druh učebního materiálu Prezentace PowerPoint 2007 Stupeň základního vzdělávání První stupeň Cílová skupina Žák Typická věková kategorie/ročník 10 - 11 let / 5.

Pololetní písemná práce Autorem materiálu a všech jeho částí, pokud není uvedeno jinak, je Mgr. Margita Malá. Dostupné z <http://kynsperk.cz/mestske-organizace/zakladni-skola/>, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Základní školou v Kynšperku nad Ohří. Vytvořeno dne: 3. 1. 2012 Ověřeno dne: 18. 1. 2012 Kým: Mgr. Margitou Malou Ve třídě: V. B Zveřejněno: 30. 1. 2012

1. Doplň vynechaná písmena, zeleně vyznač podmět a červeně přísudek (ZSD): V_soko na obloze se ob_vilo hejno b_lých labutí. Přem_sl se stane m_slivcem. M_lada upletla kabelku z l_ka. Na stavbě pracoval_ nepřetržitě dvě m_chačky. Zb_něk si plete saranče s kob_lkou.

2. Urči mluvnické kategorie: pád číslo rod vzor na obloze labutí myslivcem saranče V_soko na obloze se ob_vilo hejno b_lých labutí. Přem_sl se stane m_slivcem. M_lada upletla kabelku z l_ka. Na stavbě pracoval_ nepřetržitě dvě m_chačky. Zb_něk si plete saranče s kob_lkou.

3. Doplň -ě- ,-je- : ob_hněte hřiště, ob_l dvůr, krevní ob_h, v_zd do garáže, výhodná ob_dnávka, chutný ob_d, důležitý ob_v, ob_mný balík, pomník válečným ob_tem, suché v_tve

4. Odděl mezerníkem předložky: Poddůstojník, oddomu, představení, oddělit, oddětí, bezzubá pila, nadměstem, podlesem, předválečné filmy, bezradný žák, bezkřídlý hmyz, odešel bezplacení, bezstarostné dětství, byl bezstarostí, dědeček bezzubů .

5.Vyznač části slova dle barev: předpona kořen slova přípona představitel hrající rozštípané mlynářský zahradnice

6. Napiš slovo nadřazené: skříň, postel, stůl, židle = 7. Napiš tři slova podřazená ke slovu: ovoce =

8. Dokonči větu a uveď příklady: Slova se stejným nebo podobným významem se nazývají - Uveď 3 příklady(dvojice odděl pomlčkou: světlá-bílá): Slova s opačným významem se nazývají - Uveď 3 příklady(dvojice odděl pomlčkou: černá-bílá):

9. Uveď 2 slova mnohoznačná, užij je ve větách (2 významy = 4 věty).

10. Doplň předpony s-, z-, se-, ze-, vz-: _hrabat listí _létnout _bít poličku _mazat si kalhoty _tmívat se _padnout ze stromu _lámat si nohu prázdniny _končily _koušel _pívat strachy _bledla oheň _planul _foukni svíčku _mažte tabuli

11. Dopiš předložky s, z, se, ze: _ lípy _ tebou _ prken _ slibů _ svahu

12. Vymysli větu podle vzorce čísel slovních druhů: 21571. 1816571.

Zbyl ti čas? Splň tento úkol: Napiš, jak se ti líbila tato forma písemné práce. Pracuješ raději na počítači, nebo v lavici na papír?