Oficiální portál ČR Kateřina Zachová, Marek Tupý
Východiska Prohlášení vlády 2002 – nutnost jednotného postupu při zahraniční prezentaci ČR (oblasti: ekonomika, turismus a přírodní bohatství, kultura, věda, sport) Usnesení vlády č. 239/2004 a č. 74 /2005 – Koncepce jednotné prezentace (nástroje: audiovizuální prezentace, média, propagační materiály / tiskoviny, cílené marketingové akce, internet,…) Cílové skupiny: zahraniční investoři, obchodní partneři, spotřebitelé v zahraničí, turisté, vlivné osobnosti a instituce, studenti, novináři
Vize Portál definován jako hlavní marketingový nástroj pro prezentaci ČR v zahraničí, vstupní internetová „brána“ do ČR pro cizincewww.czech.cz Úkoly plynoucí z Koncepce jednotné prezentace: vytvářet pozitivní obraz ČR, zlepšovat povědomí o ČR ve světě, zvyšovat důvěryhodnost ČR na mezinárodní scéně, zvyšovat počet kvalitních zahraničních investic a zisků z turistiky Nová koncepce = nový web (sekce, jazyky, vertikální i horizontální prostupnost webu, grafická podoba)
Dříve / nyní Modernější, přehlednější grafika (Czech Grand Design 2006), 5 jazyků, stran statických informací, denně čerstvé zprávy, týdně zajímavé téma v publicistice Ocenění: Křišťálová lupa 2006 (bronz), Křišťálová lupa 2007 (stříbro), WebTop (stříbro)
Vybraná funkcionalita A další + verze 2,5 Bannery Soutěž Výlety Filmy Slovník Mapa Zpravodajství a publicistika
Pozvání k verzi 2.5 Kam do přírody Kam za sportem Přírodní krásy Atrakce pro děti Interaktivní statistická mapa České tradice Obdivuhodné vynálezy Aktuální ceny Česká kuchyně Typické rostlinstvo a zvířectvo Studium pro cizince Interaktivní geografická mapa Pozvánka do ČR Pracovní informace
Statistiky
MZV ČR Rok 2006 Výzkum pomocí oční kamery Clickstream analýza Heat mapy Rok 2007 Wiki PR SEO
Děkujeme za pozornost