Oficiální portál ČR www.czech.cz Kateřina Zachová, Marek Tupý.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Jak vybudovat úspěšný webový portál?
Advertisements

Grafické programy Zoner: využití na ZŠ
VZNIK A VÝVOJ PROJEKTU Mezinárodní festival dokumentárních filmů o lidských právech Jeden svět Projekt Vzdělávání o lidských právech s použitím dokumentárních.
Projekt č. 4 Mediální a osvětové nástroje kultivace lidských zdrojů
Plán akcí oddělení cestovního ruchu odboru regionálního rozvoje krajského úřadu pro rok 2002.
obyvatel Město střední velikosti – srovnatelné s Lincem, Řeznem či Turku obyvatel v regionu 2 univerzity: přibližně studentů.
Organizace kurzu Digitální fotografování 4SA424
Bakalářský studijní obor Marketing a obchod
OBLAST 3: KULTURNÍ A VZDĚLÁVACÍ VÝMĚNA MLADÝCH EVROPANŮ Mgr. Pavel Černuška, Ph.D. Cyrilometodějská teologická fakulta Univerzity Palackého v Olomouci.
Optimalizace online prezentací v závislosti na vlastnostech produktů David Novák.
CzechInvest Koncepce podpory investic
Portál hl. m. Prahy – Co předcházelo úspěchu
Volný čas a kultura Kultura pro děti a kultura dětí.
Digitální publikace a e-knihy v Ústavu pro českou literaturu AV ČR Pavel Janáček, Michal Kosák, Praha,
„Výzkum, vývoj a inovace ve statistikách a analýzách“ 20. dubna 2012 Aktuality z oblasti analýz pro politiku výzkumu, vývoje a inovací Michal Pazour.
PUBLIC RELATIONS PRO ÚČELY KNIHOVNY. SVĚT JE DÁÁÁÁÁVNO PŘED NÁMI - Mezopotámie, Asýrie, Persie a Egypt tiskový mluvčí britského ministerstva financí.
Česká centrála cestovního ruchu
Živá historie konference Informační gramotnost – témata, trendy, inspirace Adéla Dilhofová Jiří Zounek.
Národní informační portál s podporou call centra (NIP) Fórum cestovního ruchu listopadu 2011 Pardubice.
Představení projektu Seminář k projektu Vliv změn světa práce na kvalitu života Ing. Lenka Svobodová VÚBP Praha, 25. září 2006.
 SROP 3.3 = příprava na čerpání fin.zdrojů EU v programovém období – absorpční a administrativní kapacita Budování rozvojového partnerství za.
Případová studie internetového projektu Skladuj.cz Praha Tomáš Formánek, Logio.
Mediální komunikace ČD
Praktické aspekty příprav českého předsednictví leden - červen 2009 Eurocentrum Praha
Praktické aspekty příprav českého předsednictví leden - červen 2009 Eurocentrum Liberec 9. října 2008.
Postřehy ze studijního pobytu, aneb Fulda 2004 (Socrates Erasmus)
Ohlédnutí za ročníkem 2007 Pořadatel: SIA – Rada výstavby Garanti: SPS ČR, ČKAIT.
Asociace výzkumných organizací Asociace výzkumných organizací – činnost a poskytované služby Ing. Václav Neumajer výkonný předseda Asociace výzkumných.
FILMFEST, s.r.o Talent marketingových komunikací.
Nástroje komunikačního mixu. Komunikační politika v územním marketingu Podstatou komunikační politiky je: prosazování produktu obce na trhu a vůči cílovým.
Komplexní agenturní informace o EU V Hradci Králové dne Přemysl Cenkl obchodní ředitel Česká tisková kancelář.
2006 Bleskové zpravodajství pomocí RSS/RDF/Atom – roční bilance Ing. Petr Palisa, Triada, spol. s r. o.
Prezentace VOLNÝ.cz. Internetový portál, který byl založen v roce 1999 jako vstupní brána do internetu pro uživatele dial-up připojení. V současné době.
návštěvníků 300 více než 300 akcí na území celé České republiky 4316 dny otevřených dveří v Praze na 43 místech, v Brně na 16 místech, v mnoha.
Digitální fotografie Struktura a organizace. Digitální fotografie úvod doc. Ing. Stanislav Horný, CSc,
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_1_12.
Marketingové aktivity ke zvýšení povědomí o domácím cestovním ruchu.
Agentura CzechTourism Destinační značka ČR Fórum cestovního ruchu listopadu 2011 Pardubice.
Ing. Martin Jahn, MBA – místopředseda vlády pro ekonomiku (Úřad vlády, nábřeží Eduarda Beneše 4, Praha1)12. dubna Strategie Hospodářského Růstu inovace.
Oborová brána TECH tech.jib.cz Seminář „Okna oborů dokořán! Proč a jak využívat oborové brány & jak dál v CPK? “ Praha, NTK PhDr. Lenka Hvězdová.
Jsme v EU, buďme v obraze. Metodologie výuky a práce s materiály a zdroji Eva Pluskalová.
Portál - kultura a historie Prahy Ivan Seyček Miroslav Váňa Lada Králová Magistrát hl. m. Prahy ePraha ISSS/LORIS/V4DIS Portál – kultura.
Praktické aspekty příprav českého předsednictví 2009 Odbor komunikace Webový portál CZ PRES České Budějovice,
Spolupráce se zaměstnavateli v oblasti vzdělávání Pardubickém kraji Mgr. Bc. Jana Smetanová Členka Rady Pardubického kraje pro rozvoj lidských zdrojů,
TO OSTRAVSKO MARKETING PO OSTRAVSKU…
Ing. Michal Unzeitig ARTIO s.r.o..  Co je Museo24  Vize a cíle  Role společnosti ARTIO  Technické řešení –CIDOC CRM –Sémantický web Obsah.
Praktické aspekty příprav českého předsednictví v Radě Evropské unie Eurocentrum Praha 4. prosince 2008.
Zpravodajský profil. Od roku 1998 On-line magazín deníku Právo a společnosti Seznam.cz Zpravodajský server V roce místo v soutěži Křišťálová Lupa.
Praktické aspekty příprav českého předsednictví v Radě Evropské unie Eurocentrum Brno 25. listopadu 2008.
1 GISáček 2006 GIS v podání Autodesku GISáček 2006 Pavel Robek Tech Data Distribution s.r.o.
Přírodní krása Rakouska...
5/ Typy diplomacie, státní propagace, krajané - cíle diplomacie jsou mnohovrstevné - specializované instituce (Česká centra, CzechTrade, CzechTourism,
Česko – cestovní ruch VY_32_Inovace_18KR-7 Mgr.Lenka Krčmářová ZŠ a MŠ Nedašov.
 Hrady, zámky, zříceniny ▪ Spolupráce s NPÚ – francouzský rok kultury  Technické památky ▪ Zejména Ještěd – 40 let od otevření ▪ Spolupráce – Hotel.
DITTRICHOVA PRAHA 2 ZELENÁ LINKA PRO EXPORT Novinky na rok 2010.
Koncepce účinnější podpory umění Ministerstvo kultury 4. dubna 2007 Marta Smolíková.
Setkání s řešiteli pro veřejnou zakázku
DITTRICHOVA PRAHA 2 ZELENÁ LINKA PRO EXPORT Novinky na rok 2010.
Karta Toulavka 2017.
Zažijte autentický jihočeský venkov
Marketingová strategie 2018 Jižní Čechy Pohodové
Podpora strategické práce ve veřejné správě
FILMOVÉ KANCELÁŘE Ludmila Claussová
Svět e-zdrojů na FSV UK Mgr. Daniela Uhrová
Veřejná databáze Českého statistického úřadu
Organizace kurzu Digitální fotografování 4SA424
Nová doba a ekonomika Jaký ekonomický systém je typický pro středověk?
Atraktivní zaměstnavatel
SLUŽBY CZECHTRADE PRO EXPORTÉRY

Transkript prezentace:

Oficiální portál ČR Kateřina Zachová, Marek Tupý

Východiska Prohlášení vlády 2002 – nutnost jednotného postupu při zahraniční prezentaci ČR (oblasti: ekonomika, turismus a přírodní bohatství, kultura, věda, sport) Usnesení vlády č. 239/2004 a č. 74 /2005 – Koncepce jednotné prezentace (nástroje: audiovizuální prezentace, média, propagační materiály / tiskoviny, cílené marketingové akce, internet,…) Cílové skupiny: zahraniční investoři, obchodní partneři, spotřebitelé v zahraničí, turisté, vlivné osobnosti a instituce, studenti, novináři

Vize Portál definován jako hlavní marketingový nástroj pro prezentaci ČR v zahraničí, vstupní internetová „brána“ do ČR pro cizincewww.czech.cz Úkoly plynoucí z Koncepce jednotné prezentace: vytvářet pozitivní obraz ČR, zlepšovat povědomí o ČR ve světě, zvyšovat důvěryhodnost ČR na mezinárodní scéně, zvyšovat počet kvalitních zahraničních investic a zisků z turistiky Nová koncepce = nový web (sekce, jazyky, vertikální i horizontální prostupnost webu, grafická podoba)

Dříve / nyní Modernější, přehlednější grafika (Czech Grand Design 2006), 5 jazyků, stran statických informací, denně čerstvé zprávy, týdně zajímavé téma v publicistice Ocenění: Křišťálová lupa 2006 (bronz), Křišťálová lupa 2007 (stříbro), WebTop (stříbro)

Vybraná funkcionalita A další + verze 2,5 Bannery Soutěž Výlety Filmy Slovník Mapa Zpravodajství a publicistika

Pozvání k verzi 2.5 Kam do přírody Kam za sportem Přírodní krásy Atrakce pro děti Interaktivní statistická mapa České tradice Obdivuhodné vynálezy Aktuální ceny Česká kuchyně Typické rostlinstvo a zvířectvo Studium pro cizince Interaktivní geografická mapa Pozvánka do ČR Pracovní informace

Statistiky

MZV ČR Rok 2006 Výzkum pomocí oční kamery Clickstream analýza Heat mapy Rok 2007 Wiki PR SEO

Děkujeme za pozornost