Česká próza 20. století VY_32_INOVACE_ČJ-L 8.,9.18
Anotace:Prezentace seznamuje s významnými prozaiky20. století a jejich tvorbou. Řeší drobné úkoly. Vzdělávací oblast: Český jazyk a literatura Autor: PaedDr. Kajetána Buchtová Jazyk: český Očekávaný výstup: rozlišuje základní literární druhy a žánry, porovná je i jejich funkci, uvede jejich výrazné představitele – Bohumil Hrabal Druh učebního materiálu: Prezentace Cílová skupina: žák Stupeň a typ vzdělávání: druhý stupeň, základní škola Datum (období), ve kterém byl vzdělávací materiál vytvořen: školní rok Ročník, pro který je vzdělávací materiál určen : devátý ročník základní školy Anotace:Prezentace seznamuje s významnými prozaiky20. století a jejich tvorbou. Řeší drobné úkoly. Vzdělávací oblast: Český jazyk a literatura Autor: PaedDr. Kajetána Buchtová Jazyk: český Očekávaný výstup: rozlišuje základní literární druhy a žánry, porovná je i jejich funkci, uvede jejich výrazné představitele – Bohumil Hrabal Druh učebního materiálu: Prezentace Cílová skupina: žák Stupeň a typ vzdělávání: druhý stupeň, základní škola Datum (období), ve kterém byl vzdělávací materiál vytvořen: školní rok Ročník, pro který je vzdělávací materiál určen : devátý ročník základní školy Česká próza 20. století VY_32_INOVACE_ČJ-L 8.,9.17
Brno – Praha básník prozaik, scénárista psal do samizdatových a exilových periodik Zkus vysvětli pojmy - exil, samizdat
Postřižiny Čítanka pro 9.ročník, Prodos, strana Přečti si ukázku. Jiří Menzel
Úkoly: Kde se odehrává příběh? Kdo je vypravěčem příběhu? Představ Pepina a Francina. Jakým jazykem je psán příběh?
Zdroje: Kliparty řady Office 2007