Základní vzdělávání – Člověk a společnost – Dějepis

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Metodický list Pořadové číslo: VY_32_INOVACE_II.C.10 Název pro školu:
Advertisements

VY_32_INOVACE_22_07 Základní vzdělávání – Člověk a společnost - Dějepis Název materiálu Jan Hus a jeho doba Anotace – Žáci se formou prezentace seznámí.
Poslední universální styl
Alfons Mucha Název školy
VY_32_Inovace_ICT2.4_3-52 Anotace
 VY_32_INOVACE_16_09  Základní vzdělávání – Člověk a společnost – Výchova k občanství.
Metodický list Pořadové číslo: VY_32_INOVACE_II.C.16 Název pro školu:
Základní vzdělávání – Člověk a společnost – Dějepis
VY_32_INOVACE_5.3.VV2.12/Wi Autorem tohoto materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Petra Widenková CZ.1.07/1.5.00/
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Bc. Jana Kloučková
Základní vzdělávání – Člověk a umění – Hudební výchova
Potřeby a projevy člověka Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Metodický list Pořadové číslo:VY_32_INOVACE_II.C.05 Název pro školu:EU CH 05 Název materiálu:Směsi Autor:Mgr. Lukáš Kubíček Vzdělávací obor:Chemie Anotace:
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
RENESANCE A HUMANISMUS
Jméno autora: Mgr. Věra Kocmanová Datum vytvoření:
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Základní vzdělávání – Člověk a společnost - Dějepis
Základní vzdělávání – Člověk a společnost - Dějepis
Význam půdy Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Bc. Jana Kloučková.
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Bc. Jana Kloučková
Anotace Život ve škole, umění se učit 1. Autor Mgr. Martin Nosek Jazyk Čeština Očekávaný výstup Žáci si osvojí znalosti o tom, jak funguje škola, jaké.
Základní vzdělávání – Člověk a společnost - Dějepis
Secese.
Základní vzdělávání – Člověk a společnost – Dějepis
VY_32_INOVACE_22_20 Základní vzdělávání – Člověk a společnost - Dějepis Název materiálu Vikingové – postrach Evropy v 9. stol. Anotace – Žáci se formou.
ICT 2 – 3 – 40 Poslech - Bedřich Smetana - Má vlast - Vyšehrad
Základní vzdělávání – Člověk a společnost - Dějepis
DĚJINY KULTURY Skryté památky českého umění- architektura 19.století PhDr. Pavlína Mikulcová.
Základní vzdělávání – Člověk a společnost – Dějepis
ICT VL Pískovcové útvary ČR 4.R
Secese Berenika Králíková.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
VY_32_INOVACE_22_17 Základní vzdělávání – Člověk a společnost - Dějepis Název materiálu Doba Rudolfa II. Anotace – Žáci se formou prezentace seznámí se.
Anotace Prezentace o abstraktním umění – seznámení s jedním ze směrů moderního výtvarného umění- slouží jako úvod v hodině Vzdělávací oblast, vzdělávací.
Architektura tužkou a ve 3D
Velká písmenaVY_32_INOVACE_ČJ-M 8.,9.18. Anotace: V prezentaci žáci procvičují své znalosti o psaní velkých písmen Vzdělávací oblast: Český jazyk a literatura.
Rozmanitost přírody Oceány. Rozmanitost přírody Oceány.
Základní vzdělávání – Člověk a společnost - Dějepis
Život jako leporelo, registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Autor: Mgr. Marek Kryška Datum: Cílový ročník: 8.
VY_32_Inovace_ICT2.4_3-51 Anotace
Výškové stupně rostlinstva
VY_32_INOVACE_04_08 Základní vzdělávání – Člověk a společnost – Dějepis Název materiálu:Impresionismus Anotace: V prezentaci se žáci seznámí s pojmem impresionismus,
Světová secese Základní škola Kutná Hora, Kremnická 98
DĚJINY KULTURY Skryté památky českého umění- barokní sochařství a malířství PhDr. Pavlína Mikulcová.
Základní vzdělávání – Člověk a společnost – Dějepis
Podnebné pásy-test Rozmanitost přírody. Podnebné pásy-test Rozmanitost přírody.
Základní vzdělávání – Člověk a společnost – Dějepis
Základní vzdělávání – Člověk a společnost - Dějepis
DĚJINY KULTURY Skryté památky českého umění- gotická architektura PhDr. Pavlína Mikulcová.
Identifikátor materiálu: Přírodní vědy - 1/1 Anotace: Poloha Evropy – žák ukáže hranice Evropy, pojmenuje a nalezne poloostrovy a ostrovy Autor: Mgr. Lubomír.
Autorem materiálu, pokud není uvedeno jinak, je Bc. Kateřina Najmanová
DĚJINY KULTURY Skryté památky českého umění- románské sochařství a malířství PhDr. Pavlína Mikulcová.
Anotace - v prezentaci se žáci seznamují s tvary kořenů u různých rostlin Autor - Zuzana Pištová Jazyk - čeština Očekávaný výstup – rozpoznání druhů.
I like, but I don´t like Autorem materiálu, pokud není uvedeno jinak, je Bc. Kateřina Najmanová.
DĚJINY KULTURY Skryté památky českého umění- renesanční architektura PhDr. Pavlína Mikulcová.
Český jazyk a literatura Poezie českých autorů 1. poloviny 20. století – Odkrývačka Pavel Šupka
Smyslová ústrojí člověka
Stavba těla živočichů Savci
DĚJINY KULTURY Skryté památky českého umění- gotické sochařství a malířství PhDr. Pavlína Mikulcová.
Anotace: Soubor se skládá z prezentace, která je námětem pro vyučujícího. Představuje scénář výukové hodiny, klíčové kompetence a očekávaný výstup. Žáci.
Pedosféra Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Bc. Jana Kloučková.
SECESE.
Secese - TEST Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_HANA_MERVARTOVA_SECESE_TEST_PREZENTACE_06 Název školyStřední škola služeb,
1 Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Magda Hrstková. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
Škola ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
Secese Název školy: ZŠ Karla Klíče v Hostinném Autor: Alena Pavolková
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Secese - malířství Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Transkript prezentace:

Základní vzdělávání – Člověk a společnost – Dějepis VY_32_INOVACE_04_07 Základní vzdělávání – Člověk a společnost – Dějepis Název materiálu: Secese Anotace: V prezentaci se žáci seznámí s pojmem secese, se znaky secese a s jejími projevy ve výtvarném umění a architektuře. Autor: Mgr. Blažena Wertichová Jazyk: čeština Očekávaný výstup: s využitím poznatků z jiných předmětů charakterizuje rozvoj umění ve dvacátém století Speciální vzdělávací potřeby: žádné Klíčová slova: prezentace, secese, užité umění, architektura Druh učebního materiálu: prezentace Druh interaktivity: aktivita Cílová skupina: žák, skupina žáků Stupeň a typ vzdělávání: základní vzdělání - druhý stupeň Typická věková skupina: 12 - 15 let Celková velikost: 2,78  MB

Secese

SECESE – UMĚLECKÝ STYL PŘELOMU 19. A 20. STOLETÍ Projevil se ve architektuře, výtvarném umění, ale zejména v užitém umění, módě a životním stylu. Hlavním znakem je ornamentálnost, plošnost a záliba v neobyčejných barvách. Často se objevují tyto prvky: listy, květy, lidské a zvířecí tělo.

Obecní dům v Praze

Hlavní nádraží v Praze Fantova kavárna

Mohyla míru u Brna Připomíná bitvu tří císařů u Slavkova z roku 1804

GUSTAV KLIMT – RAKOUSKÝ MALÍŘ Polibek Judita

ALFONS MUCHA – SVĚTOZNÁMÝ ČESKÝ MALÍŘ Proslavil se zejména svými plakáty

Slovanská epopej – životní dílo alfonse Muchy Cyklus dvaceti velkoformátových obrazů na motivy slovanských dějin Slavnost Svanvítova

Zdroje: Obrázky [cit. 2012-6-3]. dostupné pod licencí Creative comons na WWW: http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Prag_obecni_d%C3%BBm_gemeindeha us.jpg http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Prag_obecni_d%C3%BBm_caf%C3%A9 _innen.jpg http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Prag_Prague_Hauptbahnhof_Eingang_ %282005%29.JPG?uselang=cs http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Prag_Prague_Cafe_im_Hauptbahnhof_ Totale_%282005%29.JPG http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:Mohyla_miru_2.jpg http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:Gustav_Klimt_016.jpg http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Gustav_Klimt_039.jpg http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Alfons_Mucha_- _F._Champenois_Imprimeur-%C3%89diteur.jpg http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Alfons_Mucha_-_1894_-_Gismonda.jpg http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Slavnost_svatovitova_na_rujane.jpg http://commons.wikimedia.org/wiki/File:M%C3%BCnchen_Jugendstil_x.jpg