Řešení úloh v testech Scio z českého jazyka zadané ve školním roce 2011/2012 pro 6. ročník (34. – 40. úloha) X. označení digitálního učebního materiálu:

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
IV. Řešení úloh v testech Scio z českého jazyka
Advertisements

IV. Řešení úloh v testech Scio z obecných studijních předpokladů
Matematika a její aplikace
VII. Řešení úloh v testech Scio z obecných studijních předpokladů
VI. Řešení úloh v testech Scio z českého jazyka
IX. Řešení úloh v testech Scio z obecných studijních předpokladů
VI. Řešení úloh v testech Scio z matematiky
Řešení úloh v testech Scio z českého jazyka zadané ve školním roce 2011/2012 pro 6. ročník (18. – 24. úloha) VIII. označení digitálního učebního materiálu:
I. Řešení úloh v testech Scio z matematiky
VIII. Řešení úloh v testech Scio z českého jazyka
Řešení úloh v testech Scio z obecných studijních předpokladů zadaných ve školním roce 2012/2013 pro 6. ročník (19. – 26. úloha) III. označení digitálního.
VI. Řešení úloh v testech Scio z obecných studijních předpokladů
Řešení úloh v testech Scio z obecných studijních předpokladů zadaných ve školním roce 2011/2012 pro 9. ročník (27. – 39. úloha) VIII. označení digitálního.
Řešení úloh v testech Scio z obecných studijních předpokladů zadaných ve školním roce 2011/2012 pro 6. ročník (16. – 25. úloha) VIII. označení digitálního.
Matematika a její aplikace
VII. Řešení úloh v testech Scio z matematiky
VY_32_INOVACE_Čj-Ml 6.,7.06 Anotace: Prezentace je zaměřena na podmiňovací způsob u sloves. Obsahuje základní pravidla tvoření. Vzdělávací oblast: český.
VY_32_INOVACE_Čj-Sl 6.,7.13 Anotace: Prezentace je zaměřena na popis a jeho dělení. Obsahuje stručnou definici popisu prostého, odborného a uměleckého.
VY_32_INOVACE_Čj-Ml 6.,7.13 Anotace: Prezentace je zaměřena na obohacování slovní zásoby odvozováním, skládáním a zkracováním. Ke každému slovotvornému.
VI. Řešení úloh v testech Scio z obecných studijních předpokladů
Matematika a její aplikace Číslo a početní operace ve slovních úlohách na I. stupni ZŠ 2 Slovní úloha s kocourkem VY_42_INOVACE_30 Sada 2 Základní škola.
VI. Řešení úloh v testech Scio z matematiky
IV. Řešení úloh v testech Scio z matematiky
I. Řešení úloh v testech Scio z matematiky
X. Řešení úloh v testech Scio z obecných studijních předpokladů
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
X. Řešení úloh v testech Scio z matematiky
V. Řešení úloh v testech Scio z matematiky
II. Řešení úloh v testech Scio z českého jazyka
Řešení úloh v testech Scio z obecných studijních předpokladů zadaných ve školním roce 2011/2012 pro 6. ročník (26. – 34. úloha) IX. označení digitálního.
V. Řešení úloh v testech Scio z matematiky
VII. Řešení úloh v testech Scio z českého jazyka
Řešení úloh v testech Scio z obecných studijních předpokladů zadaných ve školním roce 2012/2013 pro 9. ročník (36. – 44. úloha) IV. označení digitálního.
Řešení úloh v testech Scio z českého jazyka zadaných ve školním roce 2011/2012 pro 9. ročník (45. – 55. úloha) X. označení digitálního učebního materiálu:
II. Řešení úloh v testech Scio z matematiky
VII. Řešení úloh v testech Scio z českého jazyka
Matematika a její aplikace
III. Řešení úloh v testech Scio z matematiky
Řešení úloh v testech Scio z matematiky zadaných ve školním roce 2011/2012 pro 6. ročník (19. – 24. úloha) IX. označení digitálního učebního materiálu:
Matematika a její aplikace
I. Řešení úloh v testech Scio z obecných studijních předpokladů
V. Řešení úloh v testech Scio z českého jazyka
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Řešení úloh v testech Scio z obecných studijních předpokladů zadaných ve školním roce 2011/2012 pro 6. ročník (35. – 45. úloha) X. označení digitálního.
Matematika a její aplikace
IX. Řešení úloh v testech Scio z matematiky
Vzdělávací oblast: Český jazyk a literatura
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 č. materiálu: VY_32_INOVACE_PEK248.
Řešení úloh v testech Scio z obecných studijních předpokladů zadaných ve školní roce 2012/2013 pro 6. ročník ( úloha) I. označení digitálního učebního.
VY_32_INOVACE_Čj-Ml 6.,7.20 Anotace: Prezentace obsahuje tabulku s přehledem druhů vedlejších vět. V závěru je cvičení, na kterém si žáci mohou ověřit.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: IV / 2 Č. materiálu:VY_ 42 _INOVACE_.
Matematika a její aplikace Odčítání celých čísel VY_42_INOVACE_32 Sada 3 Racionální čísla, početní operace v oboru racionálních čísel Základní škola T.
Matematika a její aplikace Slovní úlohy na 2. stupni základní školy Slovní úloha – procenta 1 VY_42_INOVACE_12 Sada 4 Základní škola T. G. Masaryka, Český.
Řešení úloh v testech Scio z obecných studijních předpokladů zadaných ve školním roce 2012/2013 pro 9. ročník (23. – 35. úloha) III. označení digitálního.
I. Řešení úloh v testech Scio z českého jazyka
Řešení úloh v testech Scio z českého jazyka zadané ve školním roce 2012/2013 pro 6. ročník (34. – 40. úloha) V. označení digitálního učebního materiálu:
Řešení úloh v testech Scio z matematiky zadaných ve školním roce 2011/2012 pro 6. ročník (7. – 12. úloha) VII. označení digitálního učebního materiálu:
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_84.
Matematika a její aplikace
Matematika a její aplikace
Matematika a její aplikace Slovní úlohy na 2. stupni základní školy Slovní úloha – přímá úměrnost 2 VY_42_INOVACE_10 Sada 4 Základní škola T. G. Masaryka,
Číslo v digitálním archivu školyVY_32_INOVACE_FY7_01 Sada DUM Fyzika 7 Předmět Fyzika Název materiálu Druhy pevných látek Anotace V prezentaci si žák procvičuje.
VI. Řešení úloh v testech Scio z českého jazyka
Řešení úloh v testech Scio z matematiky zadaných ve školním roce 2011/2012 pro 9. ročník (25. – 30. úloha) X. označení digitálního učebního materiálu:
Matematika a její aplikace Smíšená čísla VY_42_INOVACE_16 Sada 3 Racionální čísla, početní operace v oboru racionálních čísel Základní škola T. G. Masaryka,
II. Řešení úloh v testech Scio z matematiky
Řešení úloh v testech Scio z matematiky zadaných ve školní roce 2012/2013 pro 9. ročník (19. – 24. úloha) IV. označení digitálního učebního materiálu:
Řešení úloh v testech Scio z českého jazyka zadaných ve školním roce 2012/2013 pro 9. ročník (12. – 18. úloha) II. označení digitálního učebního materiálu:
Řešení úloh v testech Scio z českého jazyka zadané ve školním roce 2011/2012 pro 6. ročník (25. – 33. úloha) IX. označení digitálního učebního materiálu:
Řešení úloh v testech Scio z matematiky zadaných ve školním roce 2012/2013 pro 6. ročník (13. – 18. úloha) III. označení digitálního učebního materiálu:
Transkript prezentace:

Řešení úloh v testech Scio z českého jazyka zadané ve školním roce 2011/2012 pro 6. ročník (34. – 40. úloha) X. označení digitálního učebního materiálu: VY_32_INOVACE_CJ Základní škola a Mateřská škola G. A. Lindnera Rožďalovice projekt EUškola pro život, registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/

Metodické pokyny Autor: Mgr. Roman Kotlář Vytvořeno: červen 2012 Určeno pro 6. ročník Český jazyk 2. stupeň Téma: řešení úloh testů Scio Očekávané výstupy: aplikuje logickou úvahu a znalosti dosud osvojeného učiva při řešení úloh testů Scio Forma: žáci pracují samostatně Pomůcky: počítač, dataprojektor Zdroje: zadání testů Scio, obrázky – zdroj uveden přímo v daném slidu Další pokyny: Při práci lze využít hlasovací zařízení a vyhodnotit nejrychlejšího řešitele, který získá nejvíce z možného počtu bodů (Lze pracovat i ve skupinách, které mezi sebou soutěží. Pokud daná skupina nedokáže svoji úlohu vyřešit, může se o správné řešení pokusit jiná skupina.). Za podstatnou skutečnost lze považovat odůvodnění zvoleného řešení a pro kontrolu ukázat správné řešení. Hra může mít i více vítězů v případě rovnosti získaných bodů.

Úloha č. 34 testu Scio z českého jazyka pro 6. ročník (podzim 2011) Které z následujících slov je nejvhodnější doplnit na vynechané, tučně orámované místo v uvedeném textu? A) dotazník; B) formulář; C) inzerát; D) telegram. Společné zadání pro úlohu č Řešení: A) dotazník; B) formulář; C) inzerát; D) telegram. Správnou odpovědí je varianta C).

Úloha č. 35 testu Scio z českého jazyka pro 6. ročník (podzim 2011) Které z následujících tvrzení přímo vyplývá z uvedeného textu? A) Pan Novák svůj dopis sepisoval v Újezdě.; B) Adresátem uvedeného dopisu je pan ředitel Novák; C) Na místo ředitele pan Novák nastoupil 15. května.; D) Peníze nejsou pro společnost „Zeměkoule” důležité. Společné zadání pro úlohu č Řešení: A) Pan Novák svůj dopis sepisoval v Újezdě.; B) Adresátem uvedeného dopisu je pan ředitel Novák; C) Na místo ředitele pan Novák nastoupil 15. května.; D) Peníze nejsou pro společnost „Zeměkoule” důležité. Správnou odpovědí je varianta A).

Úloha č. 36 testu Scio z českého jazyka pro 6. ročník (podzim 2011) Která z následujících možností obsahuje pouze slova, za nimiž má být v uvedeném textu podle mluvnických a pravopisných pravidel umístěna čárka A) Doufám – Nastoupit; B) odpovídám – můžu; C) pozdravem – Novák; D) Vážení – Doufám. Společné zadání pro úlohu č Řešení: A) Doufám – Nastoupit; B) odpovídám – můžu; C) pozdravem – Novák; D) Vážení – Doufám. Správnou odpovědí je varianta D).

Úloha č. 37 testu Scio z českého jazyka pro 6. ročník (podzim 2011) Pan Ždibřid Novák, autor uvedeného dopisu, neumí dobře pravopis. Mimo jiné má problémy s psaním předložek s a z. Poraďte mu, která z následujících možností je napsána mluvnicky a pravopisně správně. A) s Bětkou – z dárkem – z Beskyd; B) z kraje – s většinou – z chlapci; C) z parku – s Danielem – z kamene; D) z divadla – s vlajkami – z fanoušky. Společné zadání pro úlohu č Řešení: A) s Bětkou – s dárkem – z Beskyd; B) z kraje – s většinou – s chlapci; C) z parku – s Danielem – z kamene; D) z divadla – s vlajkami – s fanoušky. Správnou odpovědí je varianta C).

Úloha č. 38 testu Scio z českého jazyka pro 6. ročník (podzim 2011) Nastoupit můžu zítra. Ve které z následujících možností je uvedená věta z úvodního textu mluvnicky správně převedena do podmiňovacího způsobu? A) Nastoupit by sem mohl zítra.; B) Nastoupit by jsem mohl zítra.; C) Nastoupit bysem mohl zítra.; D) Nastoupit bych mohl zítra. Společné zadání pro úlohu č Řešení: A) Nastoupit by sem mohl zítra.; B) Nastoupit by jsem mohl zítra.; C) Nastoupit bysem mohl zítra.; D) Nastoupit bych mohl zítra. Správnou odpovědí je varianta D).

Úloha č. 39 testu Scio z českého jazyka pro 6. ročník (podzim 2011) zajíc, lovecký, odnést, rozmazlený, medvěd, lenochod Kolik z uvedených slov neobsahuje předponu? A) 2; B) 3; C) 4; D) 5. Řešení: zajíc, lovecký, od-nést, roz-mazlený, medvěd, lenochod Dvě slova obsahují a čtyři slova neobsahují předponu. Správnou odpovědí je varianta C).

Úloha č. 40 testu Scio z českého jazyka pro 6. ročník (podzim 2011) Které z následujících slov nevzniklo skládáním (má tedy pouze jeden kořen)? A) trestuhodný; B) mořeplavec; C) autoopravář; D) rozkreslený. Řešení: A) trestu-hodný; B) moře-plavec; C) auto-opravář; D) Rozkreslený – (zde se nejedná o složení slov, ale o předponu roz) Správnou odpovědí je varianta D).