Tropické deštné lesy 6. března 2006.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Proč u nás nežijí lední medvědi
Advertisements

Pralesy Michal Václavek, 2L.
Tropický deštný les.
CZ.1.07/1.4.00/ VY_32_INOVACE_521_Př5 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Vzdělávací oblast: Člověk a příroda Předmět: Přírodověda Ročník:
Deštné pralesy – pozdě na záchranu?
PŮDA PŮDA PŮDA.
Název školy: ZŠ a MŠ Černčice, Okres Náchod Autor: Mgr
NEŽIVÁ PŘÍRODA Prvouka 3. ročník Opakovací hra Gabriela Mikulková 2013.
Kácení deštných lesů.
Gymnázium, Broumov, Hradební 218
Vzdělávací oblast: Člověk a příroda Předmět: Přírodopis
Škola 1. ZŠ T.G. Masaryka Milevsko, Jeřábkova 690,Milevsko Autor
Jihoamerické regiony Brazílie a její sousedé
Mgr. Zuzana Holemá Skřivánková ZŠ, Liberec, Na Výběžku 118, p. o.
TROPICKÝ LES - PRALES.
Tropický deštný les.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Tropický deštný les.
TROPY Život v pralese.
Amazonie.
Podnebné pásy 5. ročník.
Tropický pás OK.
Odlesňování.
Přírodní krajiny světa = vegetační pásy
BIOM - TROPICKÝ DEŠTNÝ PRALES
ANDSKÉ STÁTY Charakteristika: Oblast kolem rovníku
Biomy - popis.
Modernizace výuky na ZŠ Česká Lípa, Pátova ulice
ZŠ TGM Rajhrad Mgr. Zdeňka Hohnová
Elektronická učebnice - I
Subtropy 16. března 2006.
Tropický deštný les Obr. 1 – Rio Madre de Dios (Peru)
Planeta Země – 6. ročník Zpracováno v rámci projektu FM – Education CZ.1.07/1.1.07/ Statutární město Frýdek-Místek Zpracovatel: Základní škola Frýdek-Místek,
Tropické deštné lesy Anotace
Zuzana Davidková Opava, 2010
Šířkové pásy tropický pás.
CIZOKRAJNÉ SUCHOZEMSKÉ EKOSYSTÉMY
Biosféra Tropické deštné lesy
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Monika Chudárková ANOTACE Materiál seznamuje žáky s rozšířením, podmínkami a významem.
Bednář, Čerych, Geletičová, Vilímský !
Lesy mírného pásu 20. března 2006.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_223_Tropické lesy AUTOR: Zdeněk Hořava ROČNÍK, DATUM: 6.,
Savany 9. března 2006.
Ekologie jako věda Obory ekologie.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
17.VY_32_INOVACE_P16_SUROVINY A VÝROBKY
Živý obal Země ( rostliny a živočichové)
TROPICKÝ DEŠTNÝ LES. Úvod 6% zemského povrchu přibližně 1/5všech lesů největší „lékárna světa“
Současná biosféra. Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ OAJL - inovace výuky Příjemce: Obchodní akademie, odborná škola a praktická škola pro tělesně postižené,
Živý = živý obal Země (živé organismy na Zemi). = živá příroda + neživá příroda (organismy + neživé přírodniny) - největší ekosystém je celá Země.
VY_32_INOVACE_ Tomáš Kvasný Biosféra – Tropické deštné lesy Tomáš Kvasný Zeměpis červen ročník Pomocí práce ve dvojicích a výkladu pomocí.
Tropické lesy.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Zeměpis Autor: Mgr. Miluše Džuberová liána místní obyvatelstvo Tropický prales Amazonie.
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR: Mgr. Marcela Lazáková NÁZEV:VY_32_INOVACE_11_EKOSYSTÉMY_DEŠTNÝ PRALES ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/
Název školyZŠ Elementária s.r.o Adresa školyJesenická 11, Plzeň Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/ Číslo DUMu VY_32_INOVACE_ Předmět 6.ROČNÍK.
VY_32_INOVACE_18_32_DEŠTNÉ LESY
Rozmanitost a ochrana přírody, vesmír, technika Název materiálu
Anotace : Prezentace je určena pro výuku předmětu Člověk a příroda
TROPICKÝ DEŠTNÝ LES v pásu podél rovníku na pevninách i ostrovech
TROPICKÝ DEŠTNÝ LES v pásu podél rovníku na pevninách i ostrovech
Vegetační pásy Jižní Ameriky
Název školy: ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek
Subtropy Richard Průžek.
Jméno autora výukového materiálu
Název : VY_32_inovace_16 - PŘ – PODNEBNÉ PÁSY – TROPICKÝ PÁS
Základní škola, Hradec Králové
14. Přírodní krajiny světa - vegetační pásy
Tropický deštný les.
Transkript prezentace:

Tropické deštné lesy 6. března 2006

Kolem rovníku najdeme lesy, které vypadají úplně jinak než u nás – nazýváme je pralesy nebo džungle

Jak je v džungli? Zavři oči a představ si, že jsi v džungli – co cítíš?

Kdo žije v pralese?

Kolik měří nejvyšší stromy?

Co zde pěstují lidé?

Co nás trápí? lidé příliš rychle kácejí prales – pro dřevo, půdu, těžbu surovin – přicházíme o zdroj kyslíku, mnoho organismů o místo pro život

Užitečné odkazy: www.rain-tree.com http://cs.wikipedia.org/wiki/De%C5%A1tn%C3%BD_prales http://www.tropicalisland.de/travel_borneo.html

Tropický deštný les prales, džungle kolem rovníku nestřídají se zde roční období – celý rok teplo a vlhko velká pestrost rostlin a živočichů na plantážích pěstujeme zdroj kyslíku pro celou planetu ohrožen rychlým kácením Zapíšeme si za uši (nebo do sešitu) 2+2 příklady 2 příklady