Unilever & digitální média Jaroslav Cír 16. května 2007.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
NĚKTERÉ TENDENCE MÉDIÍ doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Advertisements

Trh s TV reklamou a nové TV stanice Červen • Propad sledovanosti zastaven, Sledovanost TV.
Mobilní služby a reklama
Jak úspěšně inzerovat pomocí PPC. Obsah (aneb co všechno se dozvím )  Pro koho je PPC vhodné  Hlavní výhody pro klienta  Proč používat právě.
Jsou televize dalším ohroženým druhem?
Nová zpravodajská televize. Analogová TV se loučí Digitální TV on air.
(Ne)diskriminace ICT v České republice
Internet a televize - rivalové nebo partneři? Klubový večer SPIR , klub Avion.
Best Online Media Mediální zastoupení 21 webů zejména z oblasti informačních technologií připravuje internetové reklamní kampaně na míru a nyní uvádí ve.
Beach Centrum Club o.s. Nabídka spolupráce Sezóna
Praha,12.červen, 2008 Konference: DIGImedia 2008.
Zahraniční inspirace Mobile Internet Fórum Marián Nič Crazy Tomato, s. r. o
Emancipace satelitního vysílání v ČR pro reklamní trh Leoš Pohl Czech Digital Group, a.s. 12. června 2008 DIGIMEDIA 2008.
C3 - Vodafone Confidential Classified on: Printed on: Vodafone + Seznam.cz: Mobilní internet a mobilní reklama 8. října 2009 Tomáš.
Mobile Internet Forum 2009 Petr Škvařil 8. října 2009 Případové studie mobilního marketingu.
Reklama v rozhodování firmy. Reklamní výdaje a jejich účinnost
S námi máte informační předstih!
Perspektivy rozvoje tematických kanálů Petr Majerik Atmedia 1.
Výsledky NetMonitoru a AdMonitoringu za červenec 2008 Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) MEDIARESEARCH, a. s. a GEMIUS, S. A
Satelit – nadpozemské řešení digitalizace TV příjmu červen 2009.
TOP CZ digitální trendy – 2014 Tomáš Veselý. Digitální inovace Co je zajímavé z pohledu inzerenta?
© 2010 IBM Corporation Informace + kreativita = konkurenceschopnost Vladek Šlezingr – generální ředitel IBM Česká republika 16/09/ Svět informačních.
Volební kampaně a internet Zdroj: NetMonitor, září 2005, MML data 2003 Internet se stal standardní a vyhledávanou součástí reklamních kampaní. Velkou pozornost.
Univerzita Karlova v Praze PEDAGOGICKÁ FAKULTA Středisko vzdělávací politiky Malátova 17, Praha 5 Tel.:
1 Mobile Internet Fórum října Ekosystém internetové reklamy Cílení dle kontextu (klíčová slova, sekce) Reklamní formáty (bannery, text,
Změníme Váš úhel pohledu 360°advertising. Umístit reklamu je důležité Děláte svoji práci dobře, možná dokonce skvěle ! Ale ví to o Vás Vaši potenciální.
Násobení a dělení čísel (10,100, 1000)
Start projektu AdMonitoring - monitoring internetové reklamy hotel Majestic Plaza.
Reklamní kampaň pro ……… Nejlepší taneční songy od světových DJ´s Zdroj: Dance Radio, Play.cz, v tis. Internetová poslechovost na FM v Praze.
TELEVIZE PUBLIC Prezentace televize, sledovanost, kontakty Květen 2010.
Michal Krsek Za hranice YouTube Michal Krsek
Aktivita č.2: Podnikání a právo
Pojmy a interpretace.
Jak dotahovat věci do konce? Jak z ničeho udělat velkou věc? Co je nový marketing? Je důležitý sales? David Seibert.
Co jsou to multimédia Bohumil Bareš.
Internet jako nástroj vlivu ? Dana Bérová
TV trh s reklamou – nyní a potom Digimedia 2007 Květen 2007.
Obchodní politika - Sponzoring Koncepce sponzoringu – přínosy pro klienta  Jeden z nástrojů marketingového mixu, který přináší efektivní investování.
Digitalizace televizního vysílání & Internet Ing.Pavel Hanuš Manager programu digitalizace ČT.
Aplikace DVB-T Český Telecom, a.s.. 2 Agenda DVB-T MHP Platforma ČTc DVB-T MHP Platforma ČTc – aplikace Shrnutí cílů společnsti Český Telecom, a.s.
1 © Mediaresearch, a.s., 2008 NetMonitor a AdMonitoring Výsledky za říjen 2008.
N-JOY.CZ Internet Video Forum Června 2007 David Hác Výkonný ředitel FunPower s.r.o.
ZÁKLADNÍ INFORMACE O REKLAMĚ Reklama TV spot Rozhlasový spot Billboard Leták ve schránce Inzerce v novinách Reklama v časopisech Bannery na internetu Spam.
Praha, Postavit dobré základy je klíčové Kampaň Nemyslíš, zaplatíš v roce 2008.
Klepnutím lze upravit styl předlohy nadpisů. Klepnutím lze upravit styly předlohy textu. – Druhá úroveň Třetí úroveň – Čtvrtá úroveň » Pátá úroveň 1 Proměna.
Ekonomické přežití nových médií Ekonomický a politický kontext fungování médií ve světě a v ČR Tomáš Prouza, Peníze.CZ.
Školení MMW Úvodní školení. Co je MMW a k čemu slouží? MMW neboli Markdata Media Workstation je nová softwarová aplikace speciálně navržená k analýze.
Budoucnost digitálních TV v ČR Agenda 1. Inflace TV cen v ČR 2. Usnadní nové televize život na českém mediálním trhu? 3. Regionální souvislosti.
Volby 2006: Příležitosti a řešení „Internet jako nástroj pro volební kampaň a/i komunikaci s voliči “
Internet jako mediatyp pro reklamní investice
Internet jako mediatyp pro reklamní investice Jan Edlman
Efektivní reklama na internetu Luboš Plotěný
Televize 8. ročník.
Reklama. Cíle marketingu n poskytnout informace n zvýšit poptávku (stimulovat) n odlišit výrobek (diferencovat) n zdůraznit užitek a hodnotu výrobku To.
Reklamní služby Zuzana Brestičová Petr Marvan Jan Walik.
VÝZKUM A INTERNET Internet Advertising Conference Vít Smékal, OMG
Měření sledovanosti obrazovek připojených k internetu Tomáš Bičík INNOVATION DAY, 7. října 2015.
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy Autor: Simona Valachová Název: VY_62_INOVACE_2901_typy.reklamy Téma: Typy reklamy Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Provázanost mobilní reklamy s webem Tomáš Košťál … najdu tam, co neznám !
Mediální plán.
Co o HBBTV tušíte, ale nevíte. „Jak si vychovat hybridní televizi tak, aby monetizovala obsah” Lukáš Hnilička Innovation Day Days
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
25 / 1 / 2011.
Televize v konzumaci médií suverénně vede
Co dokážeme připravit pro HbbTV v ČR?
Marketingová komunikace
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
Prezentace výzkumu Zbiroh 2018
Transkript prezentace:

Unilever & digitální média Jaroslav Cír 16. května 2007

Éra, kdy Unilever investoval naprostou většinu mediálního rozpočtu do klasické televizní reklamy, skončila Svět médií se díky revoluci v oblasti technologií navždy změnil a změnil se i způsob, kterým zákazníci média konzumují Unilever, jako zadavatel reklamy, zvyšuje investice do „nových médií“, protože tyto média umožňují zákazníka oslovit na relevantních místech, neobvyklým a zajímavým způsobem Nutnost zaujmout ZÁKAZNÍKA reklamním sdělením a poskytnout mu plnohodnotný prožitek je aktuálnější, než kdy jindy. Unilever a digitální média

Televizní kanály Počet pláten v kinech Rádiové stanice Internet (penetrace) 26 1, % 271 2, % Zdroj: NRS;BARB;RAJAR;ONS;TGI;Jupiter;MindShare estimates Zákazník v Británii čelí nepřeberným možnostem ve výběru mediálních kanálů , % Příklad – V.Británie

150 radio commercials 400 display ads 3 cinema ads 250 TV ads 350 posters commercial messages per week Průměrná týdenní vystavenost rekl. sdělením UK Example Nabídka reklamních poselství dalece převyšuje poptávku Source: The Henley Centre / MindShare estimates Nutnost pro kreativní přístup ze strany zadavatele reklamy: pokud jde reklamní sdělení a o výběr a kombinaci kanálů

Komunikační technologie se propojují a konvergují TV Audio PC/ Games Video Audio Games Včerejšek Dnešek

Důsledky revolučního vývoje v oblasti nových technologií Fragmentace Počet programů se sledovaností 15m+ Možnost výběru a fragmentce způsobily, že se masová sledovanost se ve V.Británii stala raritou!

Obrazovky budou mít v budoucnosti ještě větší dopad a efekt, než mají dnes!

Budou to ale jiné obrazovky než ty, co máme dnes v obývacích pokojích

Obrazovky daleko od obývacího pokoje... -Obrazovky v obchodě - Interaktivní „podlahové“ projekce - „Adwalkers“ - Interaktivní billboardy V případě radikálně nových technologií a přístupů, je médium skutečně samo o sobě posestvím

FREEVIEW 33.0% 5 milionů domácností INTERACTIVE ADS SKY DIGITAL 52% 7.8 milionů domácností Dopad na 19 milionů jednotlivců Více než 60% domácností v Británii vlastní digitální televizi DIGITAL CABLE 18.9% 2.8 milionů domácností Source: BARB AUGUST m of 24.9m in UK = 60% Podíly digitálních platforem: Británie A jiná TV v obývacím pokoji...

Source: BBCi / ITV / Channel 4 / Sky / IDS / Viacom Masivní příležitost pro zadavatele reklamy Všechny hlavní stanice využívají interaktivní možnosti digitální televize pro dialog s divákem

X-Factor a Nokia Diváci vstoupí do digitálního dialogu, aniž by museli přerušit sledování programu...a vstoupí na stránky Nokia přímo z televizního programu 1.5 milionů diváků mačká „červený knoflík“ 607,000 se zapsalo do soutěže Nokia Více než 50% diváků asociovalo sponzora s pořadem Source: Interactive TV Tracker 2004

DIGITÁLNÍ TELEVIZE A ZADAVATEL REKLAMY DiTV: nástroj na proražení reklamního šumu Zapojení diváka a jeho vtažení do „hry“ DiTV umožňuje divákovi kontrolu, divák se nerozhoduje jen o tom, na co se bude dívat, ale zároveň i o tom, se kterým programem vstoupí do dialogu a jak bude kontrolovat obsah, na který se dívá.

PŘERUŠ.. OPAKUJ.. PŘERUŠ.. OPAKUJ.. PŘERUŠ.. OPAKUJ.. PŘERUŠ.. OPAKUJ.. PŘERUŠ.. OPAKUJ.. PŘERUŠ.. OPAKUJ.. PŘERUŠ.. OPAKUJ.. PŘERUŠ.. OPAKUJ.. PŘERUŠ.. OPAKUJ.. PŘERUŠ.. OPAKUJ.. PŘERUŠ.. OPAKUJ.. PŘERUŠ.. OPAKUJ.. PŘERUŠ.. OPAKUJ.. NOVÁ MÉDIA A NUTNOST ZMĚNIT STARÝ MODEL:

OD PŘERUŠOVÁNÍ OBSAHU K TVORBĚ VLASTNÍHO OBSAHU A ZPROSTŘEDKOVÁNÍ „PROŽITKU“ VÝROBCE MUSÍ UDĚLAT KROK...

Dove Evolution YouTube je významný mediální kanál. Kreativita se přímo promítá do zásahu.

Online „Webisodes“ „Dove Calming Night“ - Webisodes Dove multimediální kampaň s cílem zvýšit povědomí o nové variantě „Dove Night lotion“ Spojení TV a online = TV reklama navedla zákazníky na Dove web Více než 3 miliony lidí navštívilo stránky Dove Webisodes, podívali se na video- získali vzorky Prodej Dove Night lotion se podstatně zvýšil

Sdělení prorazí „reklamní šum“ Má větší dosah Zvýší zapamatovatelnost Má vyšší relevanci SILNÝ OBSAH UMOŽŇUJE DALŠÍ VYUŽITÍ „REVOLUCE OBRAZOVEK“ Silný obsah- Individuální sdělení Komunikované v rozličných médiích (na různých obrazovkách) Zasahujích zákazníka v různých „touch-points“

Skype: jaroslavcir