Hned si to vyzkoušíme na několika zástupcích hmyzu:

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název projektu: Učení pro život Reg.číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo šablony: III / 2 Název sady C: NEROVNICE Autor: Mgr. Alena Štědrá Název.
Advertisements

Pozdravy Autorem materiálu, pokud není uvedeno jinak, je Bc
ČÁSTI TĚLA ROSTLIN DÍL 2. Květy a plody.
Tázací zájmena ANOTACE Šablona:ICT AJ Tázací zájmena Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Cizí jazyk Tematický okruh:
První pomoc Zhodnocení stavu vědomí
Rozmanitost přírody Třídění živočichů II. aktivita
PŘIVLASTŇOVACÍ ZÁJMENA
ANOTACE Šablona:ICT AJ Zájmena Přivlastňovací a osobní zájmena Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Cizí jazyk Tematický.
ČLOVĚK A JEHO ZDRAVÍ Šablona: ICT PRV ČAJZ Složky potravy- pracovní listy Anotace: základy zdravého způsobu stravování Autor: Mgr. Kateřina Brandejsová.
ZKUS ROZTŘÍDIT NĚKTERÉ ŽIVOČICHY
Mgr. Zuzana Holemá Skřivánková ZŠ, Liberec, Na Výběžku 118, p. o.
Rozmanitost přírody Třídění živočichů I. aktivita
PLAZI, OBOJŽIVELNÍCI, RYBY, BEZOBRATLÍ
Parazité člověka Přírodopis 7. třída
HOUBY.
ICT 2 – 3 – 40 Poslech - Bedřich Smetana - Má vlast - Vyšehrad
Rozmanitost přírody Základní společné znaky živých organismů
ICT VL Pískovcové útvary ČR 4.R
ANOTACE Šablona: ICT Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura Tematický okruh: Jazyková výchova.
ANOTACE ANOTACE Šablona: ICT Šablona: ICT Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací.
Člověk a jeho svět Člověk a jeho zdraví
Osobní zájmena Subjective pronouns ANOTACE Šablona:ICT AJ osobní zájmena Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Cizí.
ANOTACE Šablona: ICT Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura Tematický okruh: Jazyková výchova.
Lékárnička Člověk a jeho zdraví. Lékárnička Člověk a jeho zdraví.
ICT M 5.R. Počítáme s velkými čísly III Anotace: Prezentace obsahuje příklady k procvičení učiva počítáme s velkými čísly. Prezentace je prezentována.
Rostliny podle stavby těla
PŘIVLASTŇOVACÍ ZÁJMENO MY, YOUR ANOTACE Šablona:ICT AJ přivlastňovací zájmena MY, YOUR Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací.
Organismy mírného pásu (střední Evropy)
PTÁCI.
Rozmanitost přírody Živá příroda, podmínky života na Zemi
Pojmenuj domácí zvířata
Rozmanitost přírody Oceány. Rozmanitost přírody Oceány.
ANOTACE Šablona: ICT Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura Tematický okruh: Jazyková výchova.
Chování ve městě Člověk a jeho zdraví Šablona: ICT PRV ČAJZ Chování ve městě Anotace: bezpečné chování v lese, přechod pro chodce, injekční stříkačky.
První pomoc Přivolání pomoci z okolí
Anotace Žák se seznámí s aplikací MS Word Autor Petr Samec Jazyk Čeština Očekávaný výstup Dokáže spustit aplikaci MS Word Speciální vzdělávací potřeby.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU AnotaceMoravská a slezská města Autor Václav Jirát Jazyk Čeština Očekávaný výstup Ústně stručně rekapituluje významná.
Krizová situace Člověk a jeho zdraví. Krizová situace Člověk a jeho zdraví.
Jejda, tady byl někdo veliký popleta! Zkus doplnit zapomenuté čárky nad slovy.
ANOTACE ANOTACE Šablona: ICT Šablona: ICT Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací.
Který živočich do řady nepatří
Podnebné pásy-test Rozmanitost přírody. Podnebné pásy-test Rozmanitost přírody.
ICT VL Naše okolí 5.R Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Vzdělávací obor: Člověk a jeho svět Tematický okruh: Místo, kde žijeme Anotace:
Najdi ve větách volně žijící zvířata Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
ICT M 5.R. Počítáme s velkými čísly
Lípa srdčitá Rozmanitost přírody. Lípa srdčitá Rozmanitost přírody.
Stavba těla živočichů Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
U lékaře Člověk a jeho zdraví. U lékaře Člověk a jeho zdraví.
Jak živočichové rostou a vyvíjejí se- kočka domácí
Chování v lese Člověk a jeho zdraví. Chování v lese Člověk a jeho zdraví.
Anotace Žáci zvyšují slovní zásobu, učí se naslouchat krátkému textu a dále jej reprodukovat… AutorMgr. Eva Dvořáková Jazyk Čeština Očekávaný výstup Naslouchat.
Poznej volně žijící zvířata
ICT M 5.R. Jednotky času
Otázky osobní, sociální zralost Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec.
Najdi ve větách domácí zvířata
Stavba těla živočichů Savci
ANOTACE Šablona: ICT PRV ČAJZ Silnice Anotace: zásady bezpečného chování na silnici Autor: Mgr. Kateřina Brandejsová Jazyk :Čeština Očekávaný výstup:
ANOTACE Šablona: ICT Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura Tematický okruh: Jazyková výchova.
Příroda nebo člověk Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
ANOTACE Šablona: ICT Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura Tematický okruh: Jazyková výchova.
Počet nohou Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Zájmena WHAT, THIS, IT ANOTACE Šablona: ICT AJ Zájmena what, this, it Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Cizí jazyk.
Křížovka – volně žijící zvířata
Volně žijící zvířata – pole, louka, les
česká abeceda obsahuje 42 písmen pořadí písmen nelze měnit
Sčítání a odčítání do zpaměti VY_32_Inovace_01KJ-1
Matematické rozcvičky (písemné násobení) VY_32_Inovace_05KJ-1
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Anotace : Výuka předmětu Člověk a příroda Autor : Mgr. Zuzana Šimotová
Anotace : Výuka předmětu Člověk a příroda Autor : Mgr. Zuzana Šimotová
Transkript prezentace:

Hned si to vyzkoušíme na několika zástupcích hmyzu: Rozmanitost přírody Při rozlišování živočichů se řídíme podle typických znaků na první pohled nepřehlédnutelných. Těmi se živočichové navzájem odlišují. Hned si to vyzkoušíme na několika zástupcích hmyzu:

Šablona: ICT2-2-40 PŘ Třídění hmyzu Anotace: ppt. prezentace, třídění živočichů podle typických znaků - hmyz Autor: Mgr. Kateřina Brandejsová Jazyk :Čeština Očekávaný výstup: roztřídí některé přírodniny podle nápadných určujících znaků. Speciální vzdělávací potřeby - žádné - Klíčová slova : třídění živočichů, hmyz Druh učebního materiálu :prezentace ppt Druh interaktivity: Aktivita Cílová skupina :Žák Stupeň a typ vzdělávání základní vzdělávání – první stupeň 2. období Typická věková skupina 9-10 let Celková velikost – 491 kB-soubor ppt

Křídla jsou viditelná Rozhodni a spoj Křídla jsou neviditelná

Jsou viditelné dva páry křídel Rozhodni a spoj Je viditelný jeden pár křídel

Nohy jsou delší než tělo Rozhodni a spoj Nohy nejsou delší než tělo

Tykadla jsou delší než tělo Rozhodni a spoj Tykadla nejsou delší než tělo

Křídla jsou krytá krovkami Rozhodni a spoj Křídla nejsou krytá krovkami

Kusadla jsou nápadně veliká Rozhodni a spoj Kusadla nejsou nápadně veliká

Zdroje: Wikipedie: Otevřená encyklopedie: Bělásek zelný [online]. c2013 [citováno 6. 02. 2013]. Dostupný z WWW: <http://cs.wikipedia.org/w/index.php?title=B%C4%9Bl%C3%A1sek_zeln%C3%BD&oldid=9556363> Wikipedie: Otevřená encyklopedie: Komárovití [online]. c2012 [citováno 6. 02. 2013]. Dostupný z WWW: <http://cs.wikipedia.org/w/index.php?title=Kom%C3%A1rovit%C3%AD&oldid=9414435> Wikipedie: Otevřená encyklopedie: Vážka červená [online]. c2012 [citováno 6. 02. 2013]. Dostupný z WWW: <http://cs.wikipedia.org/w/index.php?title=V%C3%A1%C5%BEka_%C4%8Derven%C3%A1&oldid=9030124> Wikipedie: Otevřená encyklopedie: Roháč[online]. c2011 [citováno 6. 02. 2013]. Dostupný z WWW: <http://cs.wikipedia.org/w/index.php?title=Roh%C3%A1%C4%8D&oldid=7297653> Wikipedie: Otevřená encyklopedie: Mandelinka bramborová [online]. c2013 [citováno 6. 02. 2013]. Dostupný z WWW: <http://cs.wikipedia.org/w/index.php?title=Mandelinka_bramborov%C3%A1&oldid=9557842>