MaSo jaro 2012. O soutěži MaSo Co je to MaSo? o dvakrát za rok o ne jako ve škole, soutěž družstev  spolupráce, komunikace Dvanácté MaSo, 72 družstev.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
IV. Řešení úloh v testech Scio z obecných studijních předpokladů
Advertisements

1) Řešte rovnici a proveďte zkoušku: 3
TEORIE ROZHODOVÁNÍ A TEORIE HER
MaSo jaro O soutěži MaSo Co je to MaSo? o dvakrát za rok o nejen počítání o soutěž družstev spolupráce, komunikace, týmová hra Patnácté MaSo Poprvé.
VII. Řešení úloh v testech Scio z matematiky
Kombinatorika Opakování. K pravému vstupnímu turniketu přišli téměř zároveň čtyři studenti, kolik existuje různých pořadí, v jakém mohou turniketem projít?
Nejmenší společný násobek
Název Číselné výrazy Předmět, ročník
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Přehazovaná je míčová hra, která nahrazuje klasický volejbal a současně je k němu vhodnou průpravou. PRAVIDLA HRY ZŠ HORŠOVSKÝ TÝN 1.CÍL HRY: - účelem.
Posloupnosti, řady Posloupnost je každá funkce daná nějakým předpisem, jejímž definičním oborem je množina všech přirozených čísel n=1,2,3,… Zapisujeme.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: 1802–4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Trojúhelník Vnitřní a vnější úhly v trojúhelníku Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR.
HrušCup 2008 – pravidla kroket 1. Hrací plocha 1. Hrací plocha Terén kam je možno umístit branky a kolíky - trávník, hřiště, antuka, les. Hráč při hře.
Dráha při rovnoměrném pohybu tělesa
PYRAMIDA Práce a energie
Další.  Hraje se na jednu branku  Brankář se určí před začátkem hry a v bráně je po celou dobu  Hra je pro neomezený počet hráčů  Smysl hry spočívá.
AUTOR: Mgr. Josef Zhorný ANOTACE: Připravená hra slouží jako doplněk k výuce regionální geografie. Studenti se rozdělí na stejně početné skupiny, přičemž.
Zahrajte si v matematice oblíbenou hru
Hra – riskuj – Objem a povrch krychle a kvádru – 2
STREETBALL.
Digitalizace výuky Příjemce
11. ROVNOMĚRNĚ ZRYCHLENÝ PŘÍMOČARÝ POHYB II.
12. ROVNOMĚRNĚ ZPOMALENÝ PŘÍMOČARÝ POHYB
10. ROVNOMĚRNĚ ZRYCHLENÝ PŘÍMOČARÝ POHYB I.
Prezentace pravidel Pilotáž, říjen/listopad 2011.
Teď si ukážeme místa na která se budeme při naších túrách moci vypravit. Jedná se o nejznámější místa v Dolomitech, které by turista rozhodně neměl minout.
MaSo podzim O soutěži MaSo Co je to MaSo? ◦ dvakrát za rok ◦ ne jako ve škole, soutěž družstev  spolupráce, komunikace Sedmé MaSo, 49 družstev.
MaSo jaro O soutěži MaSo Co je to MaSo? Dvakrát za rok ◦ Listopad ◦ Květen, rektorský den Teď čtvrté MaSo, 94 družstev z 32 škol maso.matfyz.cz.
Counter - Strike Global Offensive
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Bc. Jana Kloučková
MaSo jaro O soutěži MaSo Co je to MaSo? o dvakrát za rok o nejen počítání o soutěž družstev  spolupráce, komunikace, týmová hra Třinácté MaSo,
MaSo jaro O soutěži MaSo Co je to MaSo? ◦ dvakrát za rok ◦ ne jako ve škole, soutěž družstev  spolupráce, komunikace Desáté MaSo, 80 družstev z.
MaSo jaro O soutěži MaSo Co je to MaSo? ◦ dvakrát za rok ◦ ne jako ve škole, soutěž družstev  spolupráce, komunikace Osmé MaSo, 49 družstev z 28.
Klubový zpravodaj. Obsah Co se tento měsíc stalo Novinky v klubu Naši členové + body Vaše inzerce Soutěž Poplatky Chat Co nás čeká… Překvapení na závěr.
PYRAMIDA Celá čísla.
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí. Písemné dělení Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Radomír.
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí: Funkce - lineární Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr.
Hra – Riskuj – slovní úlohy o pohybu – 2.
Hra – Riskuj – slovní úlohy o pohybu – 1.
MaSo jaro O soutěži MaSo Co je to MaSo? o dvakrát za rok o nejen počítání o soutěž družstev  spolupráce, komunikace, týmová hra Čtrnácté MaSo,
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
Hra k zopakování a procvičení učiva (Test znalostí)
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí Vedení elektrického proudu v polovodičích Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li.
Ročník: 1. Vzdělávací obor: Tělesná výchova Tematický okruh: Sportovní hry Téma: Hry pro předškolní děti Jméno autora: Mgr. Renata Kynzlová Vytvořeno dne:
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva: Trojúhelník Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Šárka Macháňová. Dostupné.
Ukázka Výklad pravidel Bodování
Cvičení V této kapitole můžete procvičit probrané téma. Jednotlivá cvičení obsahují správné řešení s postupem. Po zobrazení zadání se dalším(dalšími) kliknutím(kliknutími)
TEORIE ROZHODOVÁNÍ.
Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva:
MaSo podzim 2007.
Hra k zopakování a procvičení učiva (Test znalostí)
Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva:
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Hra ke zopakování či procvičení učiva, nebo test k ověření znalostí
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková
Hra ke zopakování či procvičení učiva, nebo test k ověření znalostí
Hra ke zopakování či procvičení učiva:
Tabulky a hrací systém turnaje - pomůcka pro systém „každý s každým“
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
Hra k zopakování či procvičení učiva:
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková
Transkript prezentace:

MaSo jaro 2012

O soutěži MaSo Co je to MaSo? o dvakrát za rok o ne jako ve škole, soutěž družstev  spolupráce, komunikace Dvanácté MaSo, 72 družstev z 32 škol Organizace o studenti Matfyzu maso.tym.cz

Příklady Dostanete 7 příkladů o ty můžete řešit v libovolném pořadí Když máte výsledek příkladu o vezměte příklad s výsledkem (napsaným na zadání) a hrací list o jděte za opravovatelem o číslo opravovatele závisí na čísle příkladu

Správný výsledek Opravovatel o razítko do hracího listu o závisí na čísle příkladu Měnič o závisí na čísle družstva o dejte mu vypočítaný příklad o dostanete další na počítání

Nesprávný výsledek Nic se neděje, můžete počítat dál Příklad je moc těžký o můžete ho u měniče vyměnit za další o měnič zaznačí výměnu do hracího listu o max. 4 výměny za hru

Hra Messnerovy vrcholy o zdoláváte osmitisícovky o 14 nejvyšších vrcholů světa o lezete po horách až k vrcholu Jak? o Z depa se můžete dostat do 5 BASE CAMP-ů o Ze 4 BASE CAMP-ů cesta ke třem vrcholům, z pátého jen ke dvěma vrcholům

Typy příkladů 3 typy příkladů ◦ ROZHODOVACÍ – úplný začátek hry, rozhodnou jakou cestou jdete k BASE CAMP-ům ◦ KILOMETROVÉ – pomocí těchto příkladů jdete po cestách mezi Depem a Base campy, Base campy a klíčovými místy ◦ VRCHOLOVÉ – u každého klíčového místa jiný, dobyjete jím vrchol

Cesta do BASE CAMP-u Na začátku 3 ROZHODOVACÍ příklady o Jinak obtížné – určí, jakou cestou se dostanete do BASE CAMP-u o Nejtěžší příklad – cesta za 2 km příklady o Střední příklad – cesta za 3 km příklady o Nejlehčí příklad – cesta za 4 km příklady Platí pro všechny BASE CAMP-y Změnit obtížnost i během hry o Pokud vypočítáte těžší ROZHODOVACÍ příklad později, do dalšího BASE CAMP-u jdete lehčí cestou

Cesta k vrcholu Z BASE CAMP-u o Nejdříve ke KLÍČOVÉMU MÍSTU o Cesta za 1 nebo 2 km příklady – záleží na vrcholu Dobytí vrcholu o Za vrcholový příklad o 2 pokusy na vrchol za méně než 52 bodů, 3 pokusy na vrchol za více než 52 bodů o Po 2 (3) neúspěšných pokusech možné dobýt obětováním 2 (3) km příkladů o Abyste dobyli vrchol, musíte stát na příslušném klíčovém místě

BASE CAMP- Pohyb mezi BASE CAMP-y Na sestup z BASE CAMP-u do depa nepotřebujete žádné km příklady o Svezete se na sáňkách Dobytý BASE CAMP už nemusíte znovu dobývat

Jak získat body Za kilometrový příklad – 10 bodů Dobytí BASE CAMP-u – 75 bodů o Nezáleží, jakou cestou jste tam došli Dosažení klíčového místa o Z BASE CAMP-u 1 km (resp. 2) příklad do KLÍČOVÉHO MÍSTA - 30 bodů (resp. 40 bodů) Dobytí vrcholu o Záleží na vrcholu, a na tom, kolikátý vrchol v pořadí to je 33 až 72 bodů – první je jenom 1 krát, pak vždy o 20% víc o Tabulka s body je ve Vašich pravidlech Příklad: dobytí 1. a 2. BASE CAMP-u, klíčové místo u Nanga Parbat, K2 a Broadpeak, 1. dobytý Nanga Parbat, 2. dobytý Broadpeak → x1,2 +body za km příklady

Příklad bodování x1 39x1, x počet vypočtených příkladů

Kreslič Kdykoliv během hry o vezměte hrací list a hrací plánek Kreslič zakreslí tah ◦ Jako jeden tah se počítá přesun mezi DEPEM a BASE CAMP-em, posun do KLÍČOVÉHO MÍSTA, nebo dobytí vrcholu ◦ Vámi tužkou předkreslený tah zvýrazní a započítá Během jedné návštěvy max. 3 zakreslení o poté na konec fronty Na konci hry o kresliči nakreslí 3 posuny těm, co stojí ve frontě Tah je platný jen když je potvrzený kresličem Doporučení: posouvejte se po plánu průběžně

Hodně štěstí Bude to MaSo!