Personalizovaný retargeting Ondřej Klega Denis Wanča

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PLAYBOY Kalendar 2007.
Advertisements

Vstupte úspěšně na online trh ACOMWARE s.r.o. • Hvězdova 1689/2a, Praha 4 • Tel.: •
Název materiálu: OPAKOVÁNÍ 2. POLOLETÍ - OTÁZKY
Jak úspěšně inzerovat pomocí PPC. Obsah (aneb co všechno se dozvím )  Pro koho je PPC vhodné  Hlavní výhody pro klienta  Proč používat právě.
PRŮZKUM NA TÉMA: „Dopady finanční krize“ eficia .
TEORIE ROZHODOVÁNÍ A TEORIE HER
Analýza návštěvnosti v SEO/SEM Marek Prokop, H1.cz.
Bytové družstvo U Arény
Mobilní display kampaně
Best Online Media Mediální zastoupení 21 webů zejména z oblasti informačních technologií připravuje internetové reklamní kampaně na míru a nyní uvádí ve.
*Zdroj: Průzkum spotřebitelů Komise EU, ukazatel GfK. Ekonomická očekávání v Evropě Březen.
Český Internet po (uši v?) krizi Marek Antoš. snímek |datum |dokument | 1. Internetové prostředí 2.
49. mistrovství světa ve zpracování textu na počítači
Rozbor a výsledky integrovaných mobilních kampaní Aktuálně.cz Ondřej Švihálek, Centrum Holdings 13. října 2010.
Mobilní marketing.  Cíl: Představení nového modelu  Komunikační mix: banery na O2 mobil landing page  Timing: 3 týdny V.
Magnetohydrodynamický (MHD) generátor
AutorMgr. Lenka Závrská Anotace Očekávaný přínos Tematická oblastOperace s reálnými čísly Téma PředmětMatematika RočníkPrvní Obor vzděláváníUčební obory.
Vertikální cílení online kampaní…
Dynamické rozvozní úlohy
Násobíme . 4 = = . 4 = = . 4 = = . 2 = 9 .
Kdo chce být milionářem ?
Výsledky NetMonitoru a AdMonitoringu za červenec 2008 Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) MEDIARESEARCH, a. s. a GEMIUS, S. A
Vizualizace projektu větrného parku Stříbro porovnání variant 13 VTE a menšího parku.
Optimalizace objednávkového procesu Radek Swaczyna Datum: www.netdirect.cz.
Dělení se zbytkem 3 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
SmartPhone start - Apple iPhone
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware.
TOP CZ digitální trendy – 2014 Tomáš Veselý. Digitální inovace Co je zajímavé z pohledu inzerenta?
ANALÝZA POTŘEB, MOTIVACE A FIREMNÍ PÉČE O ZAMĚSTNANCE VE VYBRANÝCH NZDM PARDUBICKÉHO KRAJE BAKALÁŘSKÁ PRÁCE Autor: Bc. Kejzlarová Šárka, DiS. Sběr dat:
N OVÉ PŘÍSTUPY V AKVIZICI ZÁKAZNÍKŮ : REMARKETING A EFEKTIVNÍ ING M AGDALÉNA D IVIŠOVÁ J AN P ENKALA ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a,
V rámci všech serverů společnosti Aliaweb, spol. s r.o. oslovíte přes uživatelů Kurzy.cz finanční portál pro laiky i odborníky, tj. investice a.
Dělení se zbytkem 6 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Dělení se zbytkem 5 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Vlastnosti sčítání a odčítání
ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware.
KASKÁDOVÉ STYLY 4.
MYCZECHREPUBLIC.EU Statistika návštěvnosti Červen

Nejmenší společný násobek
Internetový obchod s tváří Setkání s Pavlem Zendulkou ze společnosti Armed Store s.r.o. Případová studie Armed Store1.
Online prodeje jako součást multikanálového přístupu v praxi
Násobení zlomků – teorie a cvičení VY_32_INOVACE_19
Název materiálu: OPAKOVÁNÍ 1.POLOLETÍ - OTÁZKY
1 Mobile Internet Fórum října Ekosystém internetové reklamy Cílení dle kontextu (klíčová slova, sekce) Reklamní formáty (bannery, text,
Dělení se zbytkem 8 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Zásady pozorování a vyjednávání Soustředění – zaznamenat (podívat se) – udržet (zobrazit) v povědomí – představit si – (opakovat, pokud se nezdaří /doma/)
Cvičná hodnotící prezentace Hodnocení vybraného projektu 1.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
EDITOR BY: SPRESS 15. ledna ledna ledna 2015.
Pojmy a interpretace.
Název materiálu: OPAKOVÁNÍ 1.POLOLETÍ - OTÁZKY
1 Celostátní konference ředitelů gymnázií ČR AŘG ČR P ř e r o v Mezikrajová komparace ekonomiky gymnázií.
Technické kreslení.
E-knihovna pro knihovníky Seminář E-knihy III, NTK,
Aplikace DVB-T Český Telecom, a.s.. 2 Agenda DVB-T MHP Platforma ČTc DVB-T MHP Platforma ČTc – aplikace Shrnutí cílů společnsti Český Telecom, a.s.
Kurzy.cz finanční portál pro laiky i odborníky, tj. investice a osobní finance pro každého cílová skupina 56% mužů, 44% ženy 25% ve věku let, 24%
RU měsíčně bez fulltextového vyhledávání Všechny kontakty na jednom místě ověřených firem a institucí produktů a služeb
1 © Mediaresearch, a.s., 2008 NetMonitor a AdMonitoring Výsledky za říjen 2008.
Přednost početních operací
Slovní úlohy řešené soustavou rovnic
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Autor: Ondřej Šimeček Verze: 1.1.3
Nové funkce v novém Skliku
Téma: Co funguje v mobilním marketingu
PPC Cílená, měřitelná a efektivní reklama Aleš Miklík, Lupa.cz.
1 Základy marketingového výzkumu Online marketing.
DIGITÁLNÍ STRATEGIE CZECHTOURISM 2015 KOMUNIKAČNÍ A MEDIÁLNÍ STRATEGIE.
Transkript prezentace:

Personalizovaný retargeting Ondřej Klega Denis Wanča 17.2.2015 |

Co probereme? Behaviorální marketing Platformy a rozdíly mezi nimi Základní retargetingové strategie Optimalizaci kampaní Příklady úspěšných kampaní |

Behaviorální marketing Osobní přístup ke každému zákazníkovi identifikaci zákazníků na základě a odlišení mezi sebou zajištění inteligentní komunikace v reálném čase automatizace procesů uzpůsobení chování vůči zákazníkům

Automatizace kampaní Personalizace na webu Welcome kampaň Tipy jak začít Personalizace na webu Welcome kampaň Inteligentní emailing Dynamický retargeting

Behaviorální marketing napříč nákupním rozhodování zákazníka Automatizace kampaní Behaviorální marketing napříč nákupním rozhodování zákazníka

Sklik - retargeting Text + statické bannery Weby Seznamu + přidružené weby (Mafra, CNC, Prima) 90% českého internetu Pod články, ve výpisu článků + bannery na straně |

+ - Výhody a nevýhody Jednoduchá implementace Velký zásah uživatelů Retargeting ve článcích Hodí se i pro malé klienty Žádné dynamické bannery Někdy vysoké CPC u prestižních ploch Hodně impresí v textových formátech Pouze CPM a CPC Nulová personalizace |

Kde se Sklik zobrazuje?

Kde se Sklik zobrazuje?

AdWords Text, statické bannery, dynamické bannery 40 - 60% ČR internetu Youtube Zájmové, tematické a afinitní skupiny Video remarketing |

Využití cílení v display kampaní v síti Google Display Network Pro zvýšení účinnosti bannerové kampaně v obsahové síti jsme využili cílení podle zájmů uživatelů: Remarketing na lidi se zájmem o Auto-moto Nadšenci do luxusních vozů Cílení na lidi se zájmem o módu

+ - Výhody a nevýhody Možnost platby CPA Jednoduchá tvorba dynamických bannerů Videoremarketing Mnoho možností dalšího cílení (témata, zájmy, afinita) Rich media formáty Videoreklamy Menší zásah uživatelů (pouze AdSense) Vyšší konkurence |

Adform DSP se zastoupením v ČR Transparentní systém pro inzerenty Zatím menší konkurence a někdy nižší ceny za nákup impresí Pokročilé statistiky (visibility, engagement) Bez minimálního limitu pro inzerci Zásah 90% ČR internetu – AdSense, Facebook, weby Seznamu |

+ - Výhody a nevýhody Vlastní dynamické bannery Rich media formáty Cílení na cookie listy Audience buying Méně striktní omezení inzerce (erotika, alkohol) Menší konkurence Heatmapy Složitější implementace měřících kódů Ne každý eshop (web) je technicky zajištěn tak, aby bylo možné Adform využít na 100% Vyšší počáteční náklady |

Audience buying 2 způsoby: na míru a rovnou z Adformu Publika, která mají společné „příznaky“ CPEx využívá – informace v mailech, co píšou do vyhledávače, na jaké stránky chodí, o co se uživatelé zajímají Lze vyloučit i kombinovat s retargetingovými publiky Vyšší pricefloor – většinou od 1,50 USD

Výsledky? Vyšší KP i CTR u prospecting kampaní

RTB House Nástroj pro personalizovaný retargeting Garance ceny za konverzi (smluvně podložená) Bannery vytváří RTB House na míru Kreativa, správa kampaní – vše v ceně Dostupný online panel s výsledky Zásah celého internetu v ČR

+ - Výhody a nevýhody Vlastní dynamické bannery Garance ceny za konverzi Tandem efekt Žádné starosti s implementací 3 – 5x vyšší konverzní poměr než u statického retargetingu Pro větší klienty – minimálně 100.000 unikátů měsíčně Minimální měsíční útrata Nemožnost do systému zasahovat |

Retargeting na FB Lze přes Adform, RTB House nebo nativně V News Feedu a na pravé straně Perfect Audience – vychází z XML feedu Google Facebook plochy patří mezi ty s největším počtem impresí a zásahem Dynamický i statický Sekundární efekty – fans, likes, shares

Na co si dát pozor? Tracking webu – musí být 100% Malá publika, nízké rozpočty Nízké nabídky do aukcí Bannery musí odpovídat strategii Počet zobrazení konkrétnímu uživateli Landing page Pouze last-click hodnocení kampaní

Doporučené strategie Opuštěný košík, „Plný košík“ Návštěva produktu bez dokončení nákupu Homepage retargeting Připomenutí nákupu

Procesy pro optimalizaci A/B testování Frequency capping Domain monitoring Bidding |

A/B testing Testovat různé varianty bannerů Barvu tlačítka, layout, sdělení, typ produktu na banneru, sleva v % nebo v Kč

Frequency capping Omezení počtu zobrazení jednomu uživateli V závislosti na časovém segmentu publika

Bidding Pravidelně sledovat Biddovat dle strategie – vyšší bidding u opuštěného košíku než u prohlédnutého produktu Retargeting - %winrate – 70%+ Nebát se nabízet CPM

Domain monitoring U retargetingu tolik nezáleží na doménách – důležité jsou výsledky a vybraná publika Vylučovat vyloženě nesmyslné a pochybné domény

Personalizace - AdWords Dynamický retargeting – založen na ecomm parametrech Možno kombinovat se zájmy, tématy a afinitními skupinami

Personalizace - Adform XML feed – jiný než u Google – lze ho na míru upravovat Vlastní dynamické bannery – HTML5 Do budoucna vlastní toolkit pro tvorbu dynamických bannerů Dle product_id, category_id – dále lze personalizovat dle vlastních proměnných

Ukázka bannerů

Heatmapy - Adform

Personalizace – RTB House 3 základní segmenty pro cílení Visitors navštívili, ale nenakoupili Shoppers opuštěný košík Buyers dříve nakoupili

Přehled výkonnosti kampaní Eshop: Elektronika a DIY CPA Model: 135 Kč za konverzi v prvním měsíci Průměrný konverzní poměr: 3,21% Segment VISITORS dosahuje CTR 1,03% Skupina BUYERS dosahuje KP 13,4% Post-view transaction 1.900.000 Kč

Jaké KPI sledovat? CTR Post – click konverze Post – impression konverze Cenu za konverzi Asistované konverze

Shrnutí Dbejte na 100% nastavený tracking Testujte kreativy a segmenty Omezujte počet zobrazení dle strategie Pouze retargeting nestačí Vyzkoušejte všechny systémy a vyberte optimální pro váš účel

Děkujeme za pozornost Vaše otázky? Denis Wanča denis.wanca@acomware.cz Ondřej Klega ondrej.klega@acomware.cz ACOMWARE s.r.o. www.acomware.cz |