Živočichové opakování Vypracovala: Mgr. Miloslava Tremlová.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383
Advertisements

Ověř si své znalosti z živočišné říše.
Zpracovala Jitka Ciprová
Základní skupiny živočichů
PRVOUKA 3. ročník Gabriela Mikulková 2012
Prvouka 3. ročník Gabriela Mikulková 2012
OBOJŽIVELNÍCI Ocasatí.
Živá a neživá příroda 3. ročník
TŘÍDĚNÍ ŽIVOČICHŮ.
ČLOVĚK A PŘÍRODA Přírodopis
PLAZI, OBOJŽIVELNÍCI, RYBY, BEZOBRATLÍ
Zoologická zahrada Východ ZOO.
PTÁCI RYBY PLAZI SAVCI OBOJŽIVELNÍCI BEZOBRATLÍ ÚKOL ÚKOL ÚKOL ÚKOL
Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Název: ROZDĚLENÍ ŽIVOČICHŮ
Třídění živočichů Anotace: Kód: VY_52_INOVACE_Přv-Z 4.,6.16
SAVCI 3. A 4. TŘÍDA.
Živočichové - obratlovci
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Člověk a jeho svět Ročník.
ŽIVOČICHOVÉ.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKR LOUNY
ČLOVĚK A PŘÍRODA Přírodopis
Plazi 4. ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem
OBRATLOVCI Ryby a obojživelníci.
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK 1
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám ZŠ Grünwaldova, Č. Budějovice Mgr. Zuzana Šimečková Pořadové číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
stavba těla, rozmnožování
OBOJŽIVELNÍCI Bezocasí.
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK 1
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
OBRATLOVCI RYBY.
ZKOUŠÍM, BÁDÁM, VYRÁBÍM SAVCI ZŠ a MŠ Olšovec, přísp. org.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Anotace: Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: MGR. STANISLAVA OHANKOVÁ Název: VY_32_INOVACE_294_ŽIVÁ_PŘÍRODA_ŽIVOČICHO.
Tvůrce: Mgr. Alena Výborná
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Název: STAVBA TĚL ŽIVOČICHŮ
Kmen: STRUNATCI podkmen: OBRATLOVCI nadtřída: bezčelistnatci
Anotace: Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: MGR. STANISLAVA OHANKOVÁ Název: VY_32_INOVACE_294_ŽIVÁ_PŘÍRODA_ŽIVOČICHO.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Jana Dobrá Název DUM: VY_32_Inovace_1.3.7 Živočichové - dělení Název sady: Člověk a jeho svět 4. ročník Číslo.
Obratlovci obojživelníci.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Bc. Naďa Prejzová Název DUM: VY_32_Inovace_ ŽIVOČICHOVÉ Název sady: Člověk a jeho svět 3. ročník Číslo.
RYBY. Stavba těla: Tělo se skládá z hlavy, trupu a ocasu, končetiny jsou přeměněné v ploutve. Pokryv těla: Tělo je kryto šupinami, které jsou neustále.
Anotace: Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: MGR. STANISLAVA OHANKOVÁ Název: VY_32_INOVACE_294_ŽIVÁ_PŘÍRODA_ŽIVOČICHO.
Škola: ZŠ Hýskov, Školní 112, Hýskov Autor: Mgr. Jarmila Kolářová Název: VY_32_INOVACE_1A_04_Dělení živočichů Téma: Člověk a jeho svět Datum tvorby:
Živočichové – stavba těla, potravní vazby a druhy
Obratlovci: opakování
I. Z á k l a d n í š k o l a Z r u č n a d S á z a v o u
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Vysoké Mýto, Knířov
ŽIVOČICHOVÉ - PROCVIČOVÁNÍ
Třída: RYBY.
Živočichové Společné znaky: Přijímají vodu a potravu, vylučují.
Anotace : Program slouží k procvičování a opakování přírodovědného učiva ve 4. ročníku.
Autor: Mgr.Renata Viktorinová
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
OBRATLOVCI.
Obratlovci-prezentace
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
OP VK oblast podpory 1.4 s názvem Zlepšení podmínek pro vzdělávání
SAVCI CHARAKTERISTIKA.
Název školy: MŠ a ZŠ, Veselí nad Moravou, Kollárova 1045
AUTOR: Mgr. Danuše Lebdušková NÁZEV: VY_32_INOVACE_117_Obratlovci
VY_32_INOVACE_10_PŘV_OBRATLOVCI A BEZOBRATLÍ
Třídění živých organizmů
AUTOR: Mgr. Danuše Lebdušková NÁZEV: VY_32_INOVACE_118_Ryby
OBRATLOVCI - POPIS Základní škola a Mateřská škola Valašské Meziříčí, Poličná 276, okres Vsetín, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
Živočichové.
Transkript prezentace:

Živočichové opakování Vypracovala: Mgr. Miloslava Tremlová

HMYZ Živočichy dělíme na 2 základní skupiny, podle obratlů: ____________ a ___________. Nejpočetnější skupina bezobratlých živočichů se nazývá _________. Vyjmenuj části těla těchto živočichů: __________, ___________, __________, ____________, ___________. Jmenuj dva živočichy z této skupiny: __________, ___________. Který bezobratlý živočich má jinou stavbu těla: _________. hmyz hlava včela komár křídla obratlovci zadeček nohy bezobratlí hlemýžď hruď

Ryby Tělo ryb je pokryto kůží se _______________. Vyjmenuje části těla ryb: _________, ________, _________, _________, _________. Čím dýchají ryby rozpuštěný kyslík ve vodě? __________ Samičí vajíčka se nazývají __________, samčí __________. Rozmnožování ryb se nazývá __________. Malé rybky se nazývají _________. ocas žábrami hlava tření šupinami potěr jikry trup vousek mlíčí ploutve

Obojživelníci Žijí ve ________ i na ________. Mezi bezocasé obojživelníky patří ______, ocas má ________. Žáby nakladou vajíčka do ________. Z nich se vylíhnou ________, kteří mají _________ a dýchají __________. Postupně jim dorostou _______, zanikne _________ a pro dýchání na souši se vytvoří ________. žáby vody ocas souši plíce ocas vodě mlok nohy pulci žábrami

plazi Rozmnožují se pomocí _________. Hadi a ještěrky mají stejné části těla a to jsou ______, ________, ________. Hadi oproti ještěrkám nemají ________. Ještěrky při ohrožení mohou odhodit _______. Někteří hadi při obraně a lovu používají _____. Jediný jedovatý had v naší zemi je _________. Který z plazů má tělo chráněnou pevnou schránkou? _________ ocas končetiny vajíček hlava jed trup zmije želva ocas

ptáci Jmenuj jejich části těla: ______, ______, ______, _______, _______, _______. Tělo mají pokryté _______. Krmiví ptáci dávají mláďatům potravu do ________. Nekrmiví ptáci učí mláďata potravu _________. Ptáci, kteří se živí hmyzem, v zimě ____________. peřím zobáku hlava křídla trup ocas hledat zobák odlétají nohy

savci Březí znamená, že samičce rostou __________ v těle. Samičce se _______ živé mládě. Matka mládě krmí __________________. Většina savců má tělo pokryté ________. Podle potravy je dělíme na: ________, _________, ________. Nejdokonalejší savec, který myslí, je ________. Jmenuj savce, který má 4 končetiny s drápy _________, s kopyty _________. masožravce rodí všežravce chlupy člověk mláďata liška mateřským mlékem kráva býložravce