PLAZI, OBOJŽIVELNÍCI, RYBY, BEZOBRATLÍ

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
VY_32_INOVACE_410, 21. sada, Přírodověda
Advertisements

Urči, o kterou rostlinu se jedná
SAVCI.
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383
VY_32_INOVACE_Př-ž 6.,7.14 Anotace:
VY_32_INOVACE_Př-ž 6.,7.15 Anotace:
Základní skupiny živočichů
ČÁSTI TĚLA ROSTLIN DÍL 2. Květy a plody.
Rozmanitost přírody Třídění živočichů II. aktivita
Obojživelníci.
Obojživelníci.
ZKUS ROZTŘÍDIT NĚKTERÉ ŽIVOČICHY
Rozmanitost přírody Třídění živočichů Autor: Mgr. Kateřina Brandejsová
Rozmanitost přírody Třídění živočichů I. aktivita
Život jako leporelo, registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/
OBOJŽIVELNÍCI Ocasatí.
OBOJŽIVELNÍCI
Digitalizace výuky Příjemce
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Prvouka, přírodověda Název a číslo učebního materiálu VY_32_INOVACE_06_10.
Zoologická zahrada Východ ZOO.
PTÁCI RYBY PLAZI SAVCI OBOJŽIVELNÍCI BEZOBRATLÍ ÚKOL ÚKOL ÚKOL ÚKOL
Živočichové opakování Vypracovala: Mgr. Miloslava Tremlová.
Hned si to vyzkoušíme na několika zástupcích hmyzu:
HOUBY.
Třídění živočichů Anotace: Kód: VY_52_INOVACE_Přv-Z 4.,6.16
Anotace Prezentace určená k opakování a procvičování učiva o vodě AutorIng. Lenka Kalinová JazykČeština Očekávaný výstup Žák chápe důležitost vody pro.
Živočichové - obratlovci
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Člověk a jeho svět Ročník.
ŽIVOČICHOVÉ.
jméno autora Mgr.Eva Truxová název projektu
ŽIVOČICHOVÉ.
PTÁCI.
Pojmenuj domácí zvířata
OBRATLOVCI Ryby a obojživelníci.
Jméno autoraMgr. Eva Truxová název projektuModernizace výuky na ZŠ Česká Lípa, Pátova ulice číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/ číslo šablonyIII/2 Inovace.
Obojživelníci Ocasatí Bezocasí.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Monika Chudárková ANOTACE Materiál seznamuje žáky s vnější stavbou těla ryb a mírně.
Základní škola Kladruby
OBOJŽIVELNÍCI Bezocasí.
Třída OBOJŽIVELNÍCI Přechodná skupina mezi vodními a suchozemskými obratlovci rozmnožování a vývin probíhá ve vodě, larvy= PULCI=dýchají ,mají.
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK 1
RYBY 2 Obojživelníci plazi.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Stavba těla živočichů Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Poznej volně žijící zvířata
Stavba těla živočichů Savci
Počet nohou Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Volně žijící zvířata – pole, louka, les
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Monika Chudárková ANOTACE Materiál seznamuje žáky s výskytem, zástupci a typickými.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Jana Dobrá Název DUM: VY_32_Inovace_1.3.7 Živočichové - dělení Název sady: Člověk a jeho svět 4. ročník Číslo.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Anotace: Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: MGR. STANISLAVA OHANKOVÁ Název: VY_32_INOVACE_294_ŽIVÁ_PŘÍRODA_ŽIVOČICHO.
Škola: ZŠ Hýskov, Školní 112, Hýskov Autor: Mgr. Jarmila Kolářová Název: VY_32_INOVACE_1A_04_Dělení živočichů Téma: Člověk a jeho svět Datum tvorby:
ROSTLINY.
Obratlovci: opakování
I. Z á k l a d n í š k o l a Z r u č n a d S á z a v o u
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Vysoké Mýto, Knířov
ŽIVOČICHOVÉ - PROCVIČOVÁNÍ
Autor: Mgr.Renata Viktorinová
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
OBOJŽIVELNÍCI – VE VODĚ I NA SOUŠI
Obratlovci-prezentace
OP VK oblast podpory 1.4 s názvem Zlepšení podmínek pro vzdělávání
Obojživelníci VY_52_INOVACE_26 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Sada 1 Člověk a příroda MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
VY_32_INOVACE_10_PŘV_OBRATLOVCI A BEZOBRATLÍ
Třídění živých organizmů
OBRATLOVCI - POPIS Základní škola a Mateřská škola Valašské Meziříčí, Poličná 276, okres Vsetín, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
Transkript prezentace:

PLAZI, OBOJŽIVELNÍCI, RYBY, BEZOBRATLÍ

PLAZI Hadi Ještěrky Želvy Většinou kladou vejce O mláďata se nestarají Nemají stálou tělesnou teplotu ještěrka obecná Tělo mají pokryté šupinami Někteří mají zakrnělé nohy Želvy mají krunýř zmije obecná

OBOJŽIVELNÍCI Ocasatí – mloci, čolci Bezocasí - žáby mlok skvrnitý Pulci obojživelníků dýchají kyslík rozpuštěný ve vodě. Dospělí obojživelníci dýchají vzdušný kyslík. rosnička zelená pulec žáby

Vývoj obojživelníků Vývoj žáby Vývoj čolka Z vajíček se vyvíjejí pulci a z nich potom dospělí jedinci

RYBY Dýchají žábrami kyslík rozpuštěný ve vodě. pstruh potoční žije ve sladké vodě klaun očkatý žije ve slané vodě Dýchají žábrami kyslík rozpuštěný ve vodě. Jejich životním prostředím je voda sladká i slaná.

Nejpočetnější skupina - 95% všech živočichů BEZOBRATLÍ Nejpočetnější skupina - 95% všech živočichů čmelák zemní babočka paví oko zlatohlávek zlatý žížala obecná Nemají kostru hlemýžď zahradní křižák obecný Hmyz ( blanokřídlí, motýli, brouci) Kroužkovci Pavoukovci Měkkýši

Vývoj hmyzu Než se z vajíčka stane dospělý jedinec, projde několika stádii: Vajíčko Larva (housenka) Kukla Dospělý jedinec

Zdroj použitých obrázků: ireceptar.cz guh.cz nabla.cz biolib.cz fotoaparat.cz mocrshp.websnadno.cz naturfoto.cz hobby.idnes.cz naturepicture.cz naturephoto.cz publicdomainpictures.net fs.gimiweb.net cs.wikipedia.org frohlich.eu e-planeta.cz lovectipsi.blog.cz mysliveckyjan.blog.cz ezoo.cz ucivo.webnode.cz blogplnyzvirat.blog.cz sci.muni.cz lesopark.pribram.eu

Identifikátor materiálu: ICT2-2/52 Anotace   Žák se seznamuje se znaky plazů, obojživelníků, ryb a bezobratlých Autor Mgr. Lenka Macháčková Jazyk   Čeština   Očekávaný výstup  Roztřídí některé přírodniny podle nápadných určujících znaků. Popíše znaky a projevy života živočichů. Speciální vzdělávací potřeby žádné Klíčová slova živočichové, plazi, obojživelníci, ryby, bezobratlí Druh učebního materiálu Prezentace Druh interaktivity  Výklad Cílová skupina  Žák Stupeň a typ vzdělávání základní vzdělávání – první stupeň Typická věková skupina 8 – 9 let / 3. ročník Celková velikost  1,02 MB – PowerPoint