Živá a neživá příroda 3. ročník

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PODMÍNKY ŽIVOTA NA ZEMI
Advertisements

Rostliny a živočichové
OPAKOVÁNÍ 1 Prvouka 3.ročník. OPAKOVÁNÍ 1 Prvouka 3.ročník.
OPAKOVÁNÍ 2 Prvouka 3.třída. OPAKOVÁNÍ 2 Prvouka 3.třída.
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383
Zpracovala Jitka Ciprová
Rostliny 1.třída.
Základní skupiny živočichů
Pří_059_Rozmanitost přírody _Třídění rostlin Autor: Mgr. Marie Matušů
VY_32_INOVACE_34_ Prvouka 3.ročník Živočichové 1.
Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Název: ROZDĚLENÍ ŽIVOČICHŮ
Živočichové opakování Vypracovala: Mgr. Miloslava Tremlová.
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383
ŽIVOČICHOVÉ.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKR LOUNY
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
ZNAKY ŽIVOTA ROSTLIN.
Podmínky života na Zemi 5.ročník
Rostliny - význam a jejich dělení.
VY_32_INOVACE_33_ Prvouka 3.ročník Rostliny 2.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Podmínky života na Zemi
Vzorce 8. ročník Autorem materiálu je Mgr. Jana Čulíková
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK 1
Živá příroda.
Voda, vzduch, půda a oheň 3. ročník
ZKOUŠÍM, BÁDÁM, VYRÁBÍM SAVCI ZŠ a MŠ Olšovec, přísp. org.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
17.VY_32_INOVACE_P16_SUROVINY A VÝROBKY
ŽIVÁ PŘÍRODA ŽIVÉ ORGANIZMY.
Pří_059_Rozmanitost přírody – Třídění rostlin Autor: Mgr. Marie Matušů
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Anotace: Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: MGR. STANISLAVA OHANKOVÁ Název: VY_32_INOVACE_294_ŽIVÁ_PŘÍRODA_ŽIVOČICHO.
VY_32_INOVACE_09_PŘV_ROZDĚLENÍ ŽIVÝCH ORGANISMŮ Základní škola, Moravský Krumlov, náměstí Klášterní 134, okres Znojmo, příspěvková organizace.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Eva Fojtíková. Dostupné z Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA Přáslavice.
Název školyZákladní škola a mateřská škola, Jetřichov, okres Náchod AutorHana Krejčová Datum NázevVY_52_INOVACE_32_rostliny Ročník3. Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
 AUTOR: Ing. Tereza Kovalská  NÁZEV: VY_32_INOVACE_03_Projevy života  ROČNÍK: 6. ročník ZŠ  VZDĚLÁVACÍ OBLAST:Člověk a příroda  VZDĚLÁVACÍ OBOR: Přírodopis.
ROSTLINY.
Živočichové – stavba těla, potravní vazby a druhy
Třídění přírodnin.
I. Z á k l a d n í š k o l a Z r u č n a d S á z a v o u
ŽIVÁ A NEŽIVÁ PŘÍRODA -prezentace
Třídění živých organismů
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
ŽIVOČICHOVÉ - PROCVIČOVÁNÍ
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hnátnice, okres Ústí nad Orlicí
Živočichové Společné znaky: Přijímají vodu a potravu, vylučují.
ROSTLINY Člověk a jeho svět (Prvouka pro 3. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT.
Autor: Mgr.Renata Viktorinová
Anotace Program slouží k procvičování a opakování přírodovědného učiva ve 4. ročníku.
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Blanka Machovcová
ŽIVÁ PŘÍRODA Anotace: Materiál je určen k výuce přírodovědy ve 4. ročníku ZŠ. Seznamuje žáky se základními znaky a dělením živé přírody.
Podmínky života na Zemi
Člověk je součástí přírody
VZDĚLÁVACÍ MATERIÁL kód:
OP VK oblast podpory 1.4 s názvem Zlepšení podmínek pro vzdělávání
ČÁSTI KVETOUCÍCH ROSTLIN (výklad)
AUTOR: Mgr. Danuše Lebdušková NÁZEV: VY_32_INOVACE_117_Obratlovci
TŘÍDĚNÍ ŽIVÝCH ORGANISMŮ
Rostliny - význam a jejich dělení.
Živá příroda.
Třídění živých organizmů
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
VY_52_INOVACE_19_ Živá a neživá příroda
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
Živočichové.
Živé organismy.
Mapky přirozených ekosystémů z naší přírody
Podmínky života na Zemi
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Transkript prezentace:

Živá a neživá příroda 3. ročník Autorem materiálu je Miroslava Šafránková ZŠ Dobříš, Komenského nám. 35, okres Příbram Inovace školy – Dobříš, EUpenizeskolam.cz

Neživá příroda Poskytuje základní podmínky pro život: světlo, teplo, vzduch, vodu a potravu

Živá příroda Mezi živé organismy patří : rostliny houby živočichové

Společné znaky jsou: dýchání přijímání vody a potravy vylučování rozmnožování růst a vývoj

Rostliny Rostliny dělíme na dřeviny a byliny. Mezi dřeviny patří stromy a keře – mají dřevnatou nadzemní část.

Rostliny přijímají živiny a vodu svými kořeny. Zelené rostliny jsou jediným zdrojem kyslíku na Zemi.

Houby Neobsahují zelené barvivo Houby jsou: jedlé nejedlé jedovaté smrtelně jedovaté

Živočichové Od každého druhu existuje samec a samice. Jsou schopni pohybu z místa na místo.

Živočichové se dělí na obratlovce (mají kostru) a bezobratlí (nemají kostru). Mezi obratlovce patří: savci, ptáci, plazi, obojživelníci a ryby. Hmyz patří do skupiny bezobratlí.

Zde je několik příkladů živočichů Zde je několik příkladů živočichů. Zkuste je zařadit do skupin – savci, plazi, ptáci, obojživelníci a ryby.