OBOJŽIVELNÍCI Ocasatí.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
VY_32_INOVACE_Př-ž 6.,7.14 Anotace:
Advertisements

Základní škola Rosice, okres Chrudim
OBOJŽIVELNÍCI PŘÍRODOPIS 7. ROČNÍK.
Autor:Mgr. Alena Shánělová
Mgr. Iva Havlíková ZŠ Jenišovice VY_32_INOVACE_307
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
Obojživelníci.
Obojživelníci.
Život jako leporelo, registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/
Opakování obojživelníci
OBOJŽIVELNÍCI obývají „oba živly“ VODU SOUŠ.
Základní škola Kladruby
Třída: Obojživelníci znaky:
Obojživelníci Zástupci.
OBOJŽIVELNÍCI
Autor: Mgr. Hana Krajčová
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Prvouka, přírodověda Název a číslo učebního materiálu VY_32_INOVACE_06_10.
Třída OBOJŽIVELNÍCI Tvoří přechodnou skupinu mezi vodními a suchozemskými obratlovci, vyvinuli se z lalokoploutvých ryb (latimérie podivná), dospělci.
Příjemce Základní škola, Třebechovice pod Orebem, okres Hradec Králové Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.05/ Název projektu Digitalizace výuky.
Obojživelníci Základní škola Žižkov, Kremnická 98, Kutná Hora
Jedná se o štíhlého čolka s drobnými končetinami a dlouhou hlavou. Pokud se vyskytuje ve vodě, jeho kůže je hladká, na souši ji má suchou a jemnozrnnou.
charakteristika obojživelníků
Živočichové opakování Vypracovala: Mgr. Miloslava Tremlová.
Obojživelníci ocasatí
Obojživelníci autor: David Hainall.
jméno autora Mgr.Eva Truxová název projektu
Autor výukového materiálu: Petra Majerčáková Datum vytvoření výukového materiálu: listopad 2012 Ročník, pro který je výukový materiál určen: VII Vzdělávací.
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST – „Spolu to dokážeme“ Registrační číslo CZ.1.07/1.400/ Číslo materiálu:
OBOJŽIVELNÍCI Vypracoval:Ondřej Michelfeit Konzultant: Mgr.Karel Hasoň.
Jméno autoraMgr. Eva Truxová název projektuModernizace výuky na ZŠ Česká Lípa, Pátova ulice číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/ číslo šablonyIII/2 Inovace.
Obojživelníci Ocasatí Bezocasí.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám ZŠ Grünwaldova, Č. Budějovice Mgr. Zuzana Šimečková Pořadové číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Monika Chudárková ANOTACE Materiál seznamuje žáky s vnější stavbou těla ryb a mírně.
stavba těla, rozmnožování
Základní škola Kladruby
OBOJŽIVELNÍCI Bezocasí.
Třída OBOJŽIVELNÍCI Přechodná skupina mezi vodními a suchozemskými obratlovci rozmnožování a vývin probíhá ve vodě, larvy= PULCI=dýchají ,mají.
velemlok obrovský – Andrias japonicus
RYBY 2 Obojživelníci plazi.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Monika Chudárková ANOTACE Materiál seznamuje žáky s výskytem, zástupci a typickými.
NAŠI OBOJŽIVELNÍCI Obr.1.
Tvůrce: Mgr. Alena Výborná
Kmen: STRUNATCI podkmen: OBRATLOVCI nadtřída: bezčelistnatci
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám ZŠ Grünwaldova, Č. Budějovice Mgr. Vilma Skřivánková Pořadové číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Název projektu: Živá příroda ve škole
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Jana Dobrá Název DUM: VY_32_Inovace_1.3.7 Živočichové - dělení Název sady: Člověk a jeho svět 4. ročník Číslo.
Obratlovci obojživelníci.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
RYBY. Stavba těla: Tělo se skládá z hlavy, trupu a ocasu, končetiny jsou přeměněné v ploutve. Pokryv těla: Tělo je kryto šupinami, které jsou neustále.
OBOJŽIVELNÍCI 7. ročník ZŠ Londýnská. OBOJŽIVELNÍCI.
Kmen: Strunatci Podkmen Obratlovci Třída Obojživelníci
Škola 1. ZŠ T.G. Masaryka Milevsko, Jeřábkova 690,Milevsko Autor
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu OPVK
Autor: Mgr. Vladislava Slepičková
Základní škola Jindřicha Matiegky Mělník, příspěvková organizace
OBRATLOVCI Třída: OBOJŽIVELNÍCI.
Autor: Mgr.Renata Viktorinová
OBOJŽIVELNÍCI – OCASATÍ
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
OBOJŽIVELNÍCI – VE VODĚ I NA SOUŠI
RYBY A OBOJŽIVELNÍCI (opakování)
Podtřída: Ocasatí Mají dva páry stejně vyvinutých končetin
zpracovaný v rámci projektu
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Lumír.
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Obojživelníci Naomi anna kubátová. druhy  Ocasatí  Mloci čolek  Čolek  žebrovník  Bezocasatí žebrovník  Různé druhy žab.
Zpracoval: Marcela Kováříková
OBOJŽIVELNÍCI 7. třída.
OBOJŽIVELNÍCI TŘÍDĚNÍ.
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Transkript prezentace:

OBOJŽIVELNÍCI Ocasatí

Obojživelníci Mohou žít na souši i ve vodě Přechodná skupina mezi vodními a suchozemskými živočichy Larvy obojž. (pulci) dýchají vnějšími žábrami Pulci mají i postranní čáru Jsou studenokrevní Na kůži jsou slizové (někdy jedové) žlázy, které zvlhčují povrch

Obojživelníci Třída: OBOJŽIVELNÍCI se dělí na: Podtřídu: ocasatí (čolek, mlok) Podtřídu: bezocasí (žáby)

Ocasatí obojživelníci: Mají dva páry končetin Hlava je zřetelně oddělena od těla Tělo protáhlé Zakončené ocasem

Ocasatí obojživelníci: Čolek obecný: Žije v rybnících Na podzim zalézá do země – zimní spánek Chráněný živočich

Čolek obecný

Čolek obecný

Ocasatí obojživelníci: Mlok skvrnitý: Kůže černá se žlutými skvrnami Žije ve vlhkých lesích Loví v noci – hmyz, žížaly, slimáky chráněný

Mlok skvrnitý

Mlok skvrnitý