Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/34.0374 Inovace vzdělávacích metod EU.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Advertisements

Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_178 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Mgr. Eleonora Klasová Předmět.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
The world of work Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj žákovských kompetencí.
Online piracy Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj žákovských kompetencí.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Gay / LGBT rights Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj žákovských kompetencí.
Sport By Dagmar Machů Škola: SOU Valašské Klobouky Ročník: Nástavbové studium Podnikání 2 Název projektu: Zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Předmět:
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Jméno autora:Mgr. Věra Vepřeková Třída/ročník:
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-1.PT-06-Rodina a přátelé Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště,
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-3.PT-26-Londýn Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště, Dubno.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-2.PT-16-Praha Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště, Dubno.
Immigration and multiculturalism Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj žákovských.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jan Rozsíval. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-2.PT-13-Vzdělávání Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště,
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Název školy: Základní škola Okříšky Autor: Mgr. Zuzana Butorová Název : VY_32_INOVACE_29 Téma: Doprava ve Velké Británii Číslo projektu: CZ 1.O7/1.4.00/
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr. Marcela Tichotová NÁZEV:VY_32_INOVACE_04A_18_SOCIETY TEMA:Situace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/
INTEGRATED RESCUE SYSTEM Střední průmyslová škola Hranice Mgr. Radka Vorlová 02_Integrated Rescue System CZ.1.07/1.5.00/
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ AUTOR: Mgr. Lenka Kulhavá NÁZEV: VY_32_INOVACE_ O 03 TEMA: Angličtina ČÍSLO PROJEKTU:
EU peníze středním školám Název vzdělávacího materiálu: Relationships Číslo vzdělávacího materiálu: AJ1 – 28 Šablona: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Gymnázium, Brno, Elgartova 3 GE - Vyšší kvalita výuky CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Téma: English Grammar.
Kliknutím lze upravit styl předlohy Mezilidské vztahy (interpersonal relationships) B1 Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky.
Driving around the USA Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblast Angličtina: The USA Datum vytvoření
Word order Střední škola pedagogická, hotelnictví a služeb, Litoměřice, příspěvková organizace Litoměřice, Komenského 3 Autor: Pavel Vágai.
Společnost (Society) B1 Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblast Angličtina: Maturitní ústní zkouška Datum vytvoření.
Rodina (Family) B1 Tematická oblast
Jméno autora: Mgr. Jiří Kala Škola: ZŠ Náklo Datum vytvoření (období):
Výukový materiál VY_22_INOVACE_10_ Warming up – langage game
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
Rodina (Family) B2 Tematická oblast
Společnost (Society) B2
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace
Shopping 2. ledna 2014 VY_32_INOVACE_150119
Název vzdělávacího materiálu
ANJ - komunikační situace Ročník, obor: 4. ročník, ekonomické lyceum
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Autor: Mgr. Kateřina Suková
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
The Seniors.
VY_32_INOVACE_Spo_II_03 Words: Family
Název projektu: Digitalizace výuky oboru Kosmetické služby
Transkript prezentace:

Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU - OP VK Číslo a název klíčové aktivityII/2 – Inovace a zkvalitnění výuky cizích jazyků na středních školách Autor Věra Soušková Číslo materiálu VY_22_INOVACE_ANJ_4S2N_SO_29_19 Název Society Druh učebního materiálu Prezentace PowerPoint Předmět Anglický jazyk Ročník 4. roč. SŠ, 2.roč. nástavbového studia Tématický celek Konverzace: People Anotace Výkladová prezentace o společnosti je zaměřená na postavení a problémy člověka v současné společnosti. Podněcuje žáky k diskusi, k vyjadřování vlastních názorů. Metodický pokyn Prezentace s využitím dataprojektoru na 45 minut. Instrukce přímo na jednotlivých snímcích. Součástí je klíč ke cvičením. Klíčová slova society, people, family, friends, problems, parents, teenager Očekávaný výstup Žáci získají poznatky o společnosti – na základě slovní zásoby si procvičí ústní projev- vyjadřují své názory, diskutují na dané téma. Datum vytvoření

SOCIETY

S PEAKING TASK. W HAT DOES THE WORD “ SOCIETY ” MEAN TO YOU ? - another word for a group of people, community of people, all my friends and family around me - share the same place, interests, customs, rules, laws, language…. - the place where the people live - problems of society: poverty, child abuse, drug abuse, domestic violence, crime, famine ….. - causes of these problems are: social breakdown, unemployment, the break-up of families, differences in wealth - the most serious impact on our lives are: social insecurity, unequal opportunities, terrorism, corruption - families have changed over the years – today->smaller families, children - grow up with one partner or a step-partner; live more as individual; are more free to make their own decisions - parents – have less authority - being a teenager in today‘s society…. not easy….worry about future, money; more choices, opportunities; less responsibility than parents

PEOPLE AND SOCIETY Complete the sentences with the correct word. Use each only once. poverty beggar birth boomers delinquent homeless citizen pensioner unemployment labour poverty beggar birth boomers delinquent homeless citizen pensioner unemployment labour 1.Young people should be polite to senior _______________. 2.My parents are baby ___________. They were both born after WW II. 3.Roger is a juvenile _________, always in trouble with the police. 4.At the moment, the ____________ rate is increasing slowly as more and more babies are born. 5.My grandfather is an old age _________.He retired two years ago. 6.I feel sorry for the ________. It must be terrible not to have a place to live. 7.A ____________ came up to me and asked me for money the other day. 8.Many children grow up in _____________ in developing countries. 9.Child ___________ should be banned all over the world. 10.The ________ rate grew rapidly when they closed down the biggest factory in the region.

KEY: 1. Young people should be polite to senior citizens. 2. My parents are baby boomers. They were both born after WW II. 3. Roger is a juvenile delinquent,always in trouble with the police. 4. At the moment, the birth rate is increasing slowly as more and more babies are born. 5. My grandfather is an old age pensioner. He retired two years ago. 6. I feel sorry for the homeless. It must be terrible not to have a place to live. 7. A beggar came up to me and asked me for money the other day. 8. Many children grow up in poverty in developing countries. 9. Child labour should be banned all over the world. 10. The unemployment rate grew rapidly when they closed down the biggest factory in the region.

C OMPOUND WORDS Choose a suitable beginning or ending to complete the compound word in each gap. Beginning:Endings: black law drink man breakpocket jacking theft lifter nap 1.PICK_____________ - someone who steals things from people, often in crowded places 2.___________ MAIL - threaten to tell other people‘s secret if they don‘t pay 3.SHOP ___________ - someone who takes goods from a shop without paying for them 4.______SLAUGHTER - the crime of killing somebody unintentionally 5. KID ______________ - take somebody by force and ask for a ransom 6. _______________-IN - the act of entering a building illegally to steal things 7. CAR______________ - the crime of forcing a driver to give you their car 8.________-BREAKER - a person who commits a crime 9. _________-DRIVING - sitting behind the steering wheel when you have consumed alcohol 10. PETTY ___________ - the crime of stealing things of little value

KEY: 1.PICKPOCKET- someone who steals things from people, often in crowded places (kapsář) 2.BLACKMAIL - threaten to tell other people‘s secret if they don‘t pay (vydírání) 3.SHOPLIFTER - someone who takes goods from a shop without paying for them (zloděj v obchodě) 4. MANSLAUGHTER - the crime of killing somebody unintentionally ( neúmyslné zabití) 5. KIDNAP - take somebody by force and ask for a ransom (únos) 6.BREAK-IN - the act of entering a building illegally to steal things ( vloupání) 7. CARJACKING - the crime of forcing a driver to give you their car ( únos auta) 8. LAW-BREAKER - a person who commits a crime (zločinec) 9. DRINK-DRIVING - sitting behind the steering wheel when you have consumed alcohol (řízení pod vlivem alkoholu) 10. PETTY THEFT - the crime of stealing things of little value (drobná krádež)

Zdroje: Belán, Juraj. Vocabulary practice. TAVA Grafical,s.r.o.,Brno, ISBN s. 99, 100.