Studium firemní komunikace v Anglii Workshop Institutu Interní Komunikace 1
Můj vybraný obor University of Manchester, Manchester Business School – MSc Corporate Communications and Reputation Management – Nejbližší příbuzný obor na MBS: MSc Marketing 2
Ročník 2012 Přes 300 přihlášek: 41 započalo studium Muži: ženy – cca 30% : 70% Věk: Počet národností: 14 Školné: £ (£ ) 3
Semestr 1 Povinné předměty: – Corporate Communications – Corporate Reputation – Employee Communications – Marketing and Communications Professional Analytics (dvousemestrální) 4
Semestr 2 3 povinně volitelné předměty z následujících: – Advertising – Business-to-Business Communication – Consumer Behavior – Corporate Social Responsibility – Crisis Management – Digital technologies for Marketing – International Marketing – Marketing Communications and Branding – Relationship Marketing – Retail Marketing – Services Marketing 5
Jak to probíhalo V každém předmětu: – Individuální esej – Skupinový projekt – Závěrečná písemná zkouška 6
Závěrečná práce 7
A jak to bylo s angličtinou? Rozdíly v jazykové úrovni studentů – Při skupinových projektech nutnost číst velký počet akademických článků – Psaní společných esejí – jiná struktura psaní, syntax, vyjadřování, celková úroveň jazyka, dodržování pravidel akademického psaní, … – Rozdíl mezi NS – NNS + Perfekcionistickými NNS – časté konflikty při skupinových pracích ohledně gramatiky Vyučování Vyjadřování profesorů 8
Interní komunikace v GB Rozšířené a populární téma V Británii uznávaný akademický humanitní obor cca od 1960s Nedávná expanze učebního oboru V praxi mnohem častěji spojeno s funkcí marketingu, HR Více možností pro uplatnění Interní komunikace v rámci MBS, UoM 9
Děkuji za pozornost! 10